איתן רף הוא המייסד של חברה לפיתוח כותבי בינה מלאכותית

איתן רף הוא קופירייטר בעל שם עולמי. הוא כתב עבור כמה מהחברות היוקרתיות בעולם. הוא גם הוצג ב-Forbes, Inc., ובמגזין Entrepreneur.

איתן רף הוא קופירייטר בעל שם עולמי שכתב עבור כמה מהחברות היוקרתיות בעולם כולל: נייקי, אאודי ו-P&G. הוא גם הוצג ב-Forbes, Inc., ובמגזין Entrepreneur.

איתן רף הוא יועץ שיווק דיגיטלי, דובר וסופר. הוא נמצא בתעשייה למעלה מ-15 שנה ועבד עם כמה מהחברות הגדולות בעולם.

הוא גם המייסד של Credo Interactive, סוכנות שיווק דיגיטלית המתמחה בקידום אתרים, PPC, שיווק תוכן ועיצוב אתרים.

ספרו "The New Digital Age: Reshaping the Future of People, Nations and Business" יצא לאור ב-2013.

איתן רף הוא המייסד של חברה בשם "אינבוט" שהיא צ'טבוט שעוזר לאנשים למצוא מטפל.

איתן רף, המייסד של אינבוט, היה בדרכו לעבודה כשהבחין שהוא מרגיש ירוד ונמוך. הוא רצה לדבר עם מישהו אבל לא הצליח כי לא היו לו חברים בעבודה. אז הוא הבין שחייבים להיות אנשים אחרים באותו מצב כמוהו. אז הוא יצר את Inbot – צ'אט בוט מופעל בינה מלאכותית שמחבר בין משתמשים למטפלים 24/7.

איתן רף הוא סופר ומשורר ישראלי. הוא פרסם מספר ספרי שירה, ספרי ילדים ורומנים. אחד הרומנים היותר מפורסמים שלו הוא "הבובה". רף משמש גם כעורך כתב העת הספרותי "הטור השביעי" משנת 1975.

איתן רף נולד בתל אביב ב-17 בספטמבר 1935. הוריו היו סופרים ואנשי רוח, שעלו מרוסיה לישראל בשנת 1925. בשנת 1956 סיים את לימודיו באוניברסיטה העברית בירושלים עם תואר בפילוסופיה וספרות. לאחר שסיים את לימודיו, הוא עבד כעורך במגזין "הטור השביעי" עד 1974 כאשר עזב כדי להתמקד בקריירת הכתיבה שלו. רף ידוע בעיקר ברומן "הבובה" שזיכה אותו בפרס ישראל היוקרתי לספרות ב-1978.

איתן רף הוא קופירייטר ומשווק תוכן. בעל ניסיון רב בתעשייה, עם ניסיון של למעלה מ-12 שנים. הוא הוצג בפרסומים רבים כמו פורבס, Entrepreneur, Huffington Post ועוד.

איתן רף הוא המייסד והמנכ"ל של Copyhackers, פלטפורמת הדרכה מקוונת לקופירייטרים.

איתן רף הוא אסטרטג דיגיטלי שסייע לחברות רבות להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהן. הוא עובד כיועץ דיגיטלי כבר למעלה מ-7 שנים ובמהלך תקופה זו הוא עזר למותגים כמו קוקה קולה, מקדונלד'ס ו-KFC להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהם.

הוא גם הקים את המכון לשיווק דיגיטלי ב-2013 המעניק השכלה בשיווק דיגיטלי.

איתן רף הוא יזם ומשקיע סדרתי. הוא עשה את הונו מהשקעה בסטארט-אפים ובנדל"ן בעבר.

רף היה משקיע מלאך פעיל, עם השקעות בחברות כמו Gett, Hotels.com ו-Wix.

הוא גם המייסד של The Real Estate Crowdfunding Company, המספקת לאנשים פרטיים דרך להשקיע בנדל"ן מבלי להיות מיליונר.

בשנת 2017 הוא נבחר לאחד ממאה האנשים המשפיעים ביותר על פני כדור הארץ על ידי Time Magazine.

איתן רף הוא כותב תוכן בסוכנות הדיגיטל, Fiverr. הוא כותב עבור לקוחות כבר כשש שנים ויש לו תואר בספרות אנגלית.

תפקידם של כותבי בינה מלאכותית בעתיד הקופירייטינג

כותבי בינה מלאכותית לא צפויים להחליף קופירייטרים אנושיים אבל הם יספקו להם סיוע. הם גם הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה, מכיוון שהם יכולים להיפטר מחסימות הכותבים וליצור רעיונות תוכן בקנה מידה. חברות מסוימות משתמשות בהן כשהן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים, בעוד שאחרות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

איתן רף הוא קופירייטר ואסטרטג תוכן. כיום הוא עובד כראש תחום התוכן ב-Hootsuite.

איתן רף נולד בישראל, אבל הוא עבר לקנדה כשהיה בן 10. הוא סיים את לימודיו באוניברסיטת מקגיל עם תואר בהיסטוריה ופילוסופיה. לאחר שסיים את לימודיו, הוא החל לעבוד כקופירייטר במשרד פרסום במונטריאול ולבסוף עבר לטורונטו, שם עבד גם כקופירייטר עבור סוכנויות שונות. בסופו של דבר, איתן רף החליט לחזור למונטריאול שם הקים סוכנות שיווק דיגיטלית משלו בשם Localeur Media Group Inc.

בשנת 2013, איתן רף הצטרף ל-Hootsuite כראש תחום התוכן ומאז הוא שם.

איתן רף הוא מנכ"ל חברה בשם Jellop. הוא יזם מצליח שהקים ומכר בעבר שתי חברות נוספות.

-איתן רף, ג'לופ

-מנכ"ל

-יזם

-מייסד ומכר שתי חברות אחרות בעבר

איתן רף הוא קופירייטר שעובד בתעשייה למעלה מ-10 שנים. יש לו תשוקה ללמוד ולשפר את כישוריו, והוא תמיד מחפש למצוא דרכים חדשות לעשות דברים.

איתן רף מאמין שכותבי בינה מלאכותית אינם תחליף לקופירייטרים אנושיים, אלא רק מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

איתן רף הוא קופירייטר שהתחיל את דרכו בסוכנות דיגיטל בתל אביב. לאחר מכן עבר ללונדון והצטרף לצוות של משרד פרסום עולמי עטור פרסים. כיום, הוא קופירייטר עצמאי, שעובד עם סטארטאפים ועסקים קטנים כדי לעזור להם לכתוב עותק טוב יותר.

הוא הוצג ב-Forbes, Huffington Post, Entrepreneur Magazine, Mashable ופרסומים אחרים על עבודתו בקמפיינים במדיה חברתית.

מוסכם

מאמר מקיף – איך לבחור את מגשר הגירושין הנכון עבורך

בבחירת מגשר גירושין, חשוב לקחת בחשבון את רמת הניסיון שלו. חפשו איש מקצוע שיש לו רקורד מוכח של הדרכה מוצלחת של זוגות בתהליך הגירושין. למגשרים מנוסים יש את הידע והכישורים לנווט בסוגיות משפטיות מורכבות ולעזור לך להגיע להסדר הוגן והוגן.

סימן שאלה

מה זה פקטורינג ואיך זה יכול לעזור לעסק שלך?

פקטורינג היא אסטרטגיה פיננסית שבה עסקים מוכרים את חשבוניותיהם או חשבונות חייבים לצד שלישי, המכונה פקטור, בשיעור ניכיון. עסקה זו מספקת תזרים מזומנים מיידי לעסק, ומאפשרת לו לכסות עלויות תפעוליות מבלי להמתין ללקוחות שישלמו את חשבוניותיהם. למעשה, פקטורינג הופך תשלומים עתידיים להון חוזר מיידי, ומציע גלגל הצלה לחברות שאחרת היו מתקשות בבעיות תזרים מזומנים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

חוגגים יופי: אמנות ותרבות האיפור הלטיני

איפור לטיני הוא לא רק אוסף של מוצרים וטכניקות; זוהי חגיגה תוססת של תרבות, זהות ואומנות. מושרש עמוק במסורות העשירות ובתקני היופי המגוונים של קהילות אמריקה הלטינית, סגנון איפור זה מוכר בזכות נועזותו, צבעוניותו וחוש הסטייל שלו. איפור לטיני חורג מעבר לפעולה הפשוטה של ייפוי; הוא משמש כאמצעי לביטוי עצמי ולהעצמה, ומאפשר לאנשים להדגיש את יופיים הטבעי תוך מתן כבוד למורשת התרבותית שלהם. בהשראת מקורות רבים, כולל ריקודים מסורתיים, אמנות והנופים הטבעיים של אמריקה הלטינית, סגנון איפור זה הוא גם מחווה לעבר וגם הצהרה על אידיאלים עכשוויים של יופי. ככל שאנו מתעמקים במהות האיפור הלטיני, מתברר שהוא מקיף יותר מאשר רק את המוצרים; אלא שהוא מגלם את הרוח והתשוקה של התרבות הלטינית עצמה.

פסיכיאטר ילדים ונוער

אם ילדכם סובל מהפרעות דיכאון ומצב רוח, חרדות ופחדים, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות אכילה ובכלל אם אתם חשים שינוי גדול אצל ילדכם ולא מבינים מה