איך להוציא את המקסימום מכרטיס האשראי שלכם?

בבחירת כרטיס אשראי, גורמים כמו מסגרת אשראי, עמלות ודמי כרטיס עם גורמים מובנים מאליהם. חוץ מהם, יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי לבחור נכון.

איזה הטבות אתם מקבלים?

אם אתם משקיעים בקריפטו, כרטיס אשראי קריפטו יכול לעזור. אם אתם טסים הרבה, כרטיס שמעניק נקודות טיסה עשוי להתאים. אם אתם מוציאים הרבה כסף ברשתות מסוימות, למה לא לבחור כרטיס אשראי שמתגמל על כך?

הנקודה ברורה: לפני שתבחרו כרטיס אשראי, עליכם לבצע סקר שוק מקיף. המטרה היא להבין את כל תכונות הכרטיס, להתאים אותן לאורח החיים הספציפי שלכם ולהזמין כרטיס שמציע את התגמולים וההטבות הכי שימושיים ורלבנטיים עבורכם.

חשוב גם לקרוא את האותיות הקטנות ולהשוות מאפיינים נוספים של הכרטיס. תחפשו ותשוו לפני שאתם מקבלים החלטה, כדי שתוכלו למקסם את השימוש שלכם בכרטיס.

תרוויחו בזמן שאתם מוציאים כסף

חברות כרטיסי אשראי מציעות נקודות תגמול או החזר כספי, כאשר משתמשים בכרטיס בדרכים מסוימות. הן משתפות פעולה עם רשתות קמעונאיות לצורך הסדרי תגמולים.

כלומר, אתם יכולים ממש להרוויח על ידי ביצוע כמה שיותר תשלומים בכרטיס האשראי שלכם, אם רק תזמינו כרטיס שחופף להרגלים ולהעדפות שלכם.

תהיו מודעים לאמצעי אבטחה

ברחבי העולם, המגמה של הונאות כרטיסי אשראי מתגברת כל הזמן. בניסיון להילחם בתופעה, מוטמע בשנים האחרונות ברחבי העולם תקן אבטחה חדש – EMV. כיום, כל הכרטיסים כוללים שבב אבטחה מתקדם, אשר מקשה על רמאים וגנבים לפעול באופן זדוני. למעשה, בעוד מספר שנים החברות צפויות להפסיק לייצר כרטיסים עם פסים מגנטיים.

מעבר לזה, ככל ששירותי האשראי עוברים לדיגיטל, אתם חייבים להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בכך. תיזהרו מהונאות פישינג, אל תגלשו באתרים רגישים באמצעות רשת אלחוטית ותבחרו בחברות אשראי שמציעות אתרים ואפליקציות מאובטחים ברמה גבוהה.

תנצלו את ההטבות שמגיעות לכם

חברות כרטיסי האשראי מפרסמות מגוון הצעות לאורך כל השנה. כדאי לעקוב באופן קבוע אחר הפרסומים, כדי שלא תפספסו הטבות שעשויות להתאים ולהועיל לכם. תקפידו לנצל את ההטבות הללו כדי להפיק את המרב מהכרטיס שלכם.

אם מגיע לכם תגמול ואתם לא דורשים אותו, אתם למעשה מוותרים על הזדמנות לצעד פיננסי משתלם.

תבחרו כרטיסים בפורום משפחתי

אם אתם מנהלים משק בית משפחתי, כנראה שאתם לא היחידים אשר משתמשים בכרטיס אשראי. זה אומר שאתם יכולים לשלב כוחות, ולבחור כרטיסי אשראי שישלימו זה את זה מבחינת תכונות והטבות.

אם לכל אחד ואחת מכם יהיה כרטיס אחר, שמתגמל על רכישות מקטגוריות שונות – תוכלו להרוויח מכל הכיוונים.

למשל, אם למישהו או מישהי כבר יש כרטיס אשראי קריפטו עם ארנק מקושר, אתם יכולים לבחור בכרטיס אשראי שמחזיר כסף על הוצאות ברשתות מזון. אם תפעלו בחוכמה, תוכלו להפיק הרבה יותר מכרטיסי האשראי של כל המשפחה.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.