ה-bmi של נשים נורמלי

ה-bmi הוא מדד לשומן הגוף המחושב ממשקלו וגובהו של האדם. הוא משמש כדי להעריך אם מישהו סובל מעודף משקל או השמנת יתר.

BMI מחושב על ידי חלוקת משקלו של אדם בקילוגרמים בריבוע גובהו במטרים (ק"ג/מ"ר). אדם שיש לו BMI מתחת ל-18.5 ק"ג/מ"ר נחשב לתת-משקל, בעוד שבעלי BMI של 25-29.9 ק"ג/מ"ר מסווגים כסובלים מעודף משקל ובעלי BMI מעל 30 ק"ג/מ"ר נחשבים להשמנת יתר.

ה-bmi של נשים תקין, אך אינו רצוי מסיבות בריאותיות.

BMI של נשים הוא מדד לשומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל. זה לא אינדיקטור לבריאות או מדד לכמה מישהו צריך לשקול.

סולם ה-BMI פותח בתחילת המאה ה-19 על ידי מתמטיקאי בלגי, למברט אדולף ז'אק קטלה, שביקש לזהות את הגבר (או האישה) ה"נורמליים".

קיימת תפיסה מוטעית לפיה ה-bmi של אישה ממוצעת צריך להיות נמוך מ-18.5.

האמת היא שה-bmi של אישה ממוצעת יכול להיות בכל מקום בין 18.5 ל-25.

למעשה, אם לאישה יש מסת שריר גבוהה, ה-bmi שלה יהיה גבוה יותר ממישהו שיש לו פחות מסת שריר.

ה-bmi של נשים נורמלי. ה-bmi של נשים הוא מדד לכמות השומן בגוף, והוא מחושב על ידי חלוקת המשקל בקילוגרמים בגובה במטרים בריבוע. ולנשים יש סיכוי גבוה יותר לשומן בגוף מאשר לגברים.

חלק זה מדבר על ההבדל בין מדד מסת הגוף של גברים לנשים (BMI).

אינדקס מסת הגוף (BMI) הוא מדד של שומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל, החל על גברים ונשים בוגרים.

ה-BMI מוגדר כמשקל הגוף חלקי בריבוע הגובה, או

משקל (ק"ג) / (גובה)² (מ"ר). היחידות הן אימפריאליות או נהוג בארה"ב. אדם עם BMI גבוה נחשב לעודף משקל, בעוד שאדם עם BMI נמוך נחשב לתת משקל.

ארגון הבריאות העולמי מגדיר משקל תקין כבעל BMI בין 18.5-24.9 ק"ג/מ"ר, עודף משקל של 25-29.9 ק"ג/מ"ר, והשמנת יתר של 30 ק"ג/מ"ר או יותר.

ה-bmi של אישה תקין אם הוא בין 18.5 ל-24.9. ה-bmi של אישה נחשב לעודף משקל אם הוא מעל 25 והשמנת יתר אם הוא מעל 30.

ה-bmi של אישה תקין אם הוא נופל בין 18.5 ל-24.9, עודף משקל אם הוא נופל בין 25-29, והשמנת יתר אם הוא יורד מעל 30.

המאמר "ה-BMI של נשים תקין" עוסק ב-BMI (מדד מסת הגוף) וכיצד הוא שימש בעבר למדידת בריאות. ה-BMI נוצר על ידי מתמטיקאי בלגי בשם למברט אדולף ז'אק קווטל, שקבע שיש להתייחס למשקל ולגובה ביחד.

בשנות ה-1800, לאישה הממוצעת היה BMI של סביבות 18.5, שנחשב בריא באותה תקופה. ככל שהזמן חלף והחברה הפכה מתועשת יותר, ה-bmis של נשים ירד לסביבות 17-18.5 בגלל שהם נחשבים בריאים. הסיבה לכך היא שאנשים התחילו להיות יותר יושבים בעבודתם.

כפי שאנו יכולים לראות ממאמר זה, ה-bmis של נשים יורד בהתמדה מאז שנות ה-1800 ככל שהחברה הפכה מתועשת יותר עקב פחות פעילות גופנית במקום העבודה ובסביבה הביתית – מה שמוביל לסיכון מוגבר לעלייה במשקל או להשמנה.

מדד מסת הגוף של אישה נחשב נורמלי אם הוא נופל בין 18.5 ו-24.9, על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

נשים יכולות להיות מסווגות כעודף משקל אם ה-BMI שלהן נופל בין 25 ל-29.9, בעוד שאלו עם BMI של 30 ומעלה נחשבות להשמנת יתר.

ארגון הבריאות העולמי מגדיר השמנה כעודף שומן בגוף שעלול לפגוע בבריאות, להוביל לירידה בתוחלת החיים ולהגברת הסיכון למחלות כמו סוכרת ומחלות לב.

המשפט "bmi של נשים הוא נורמלי" הוא אמירה שנויה במחלוקת. למי שחי בתרבות המערבית, אולי קשה לדמיין שיש אנשים שלא מכירים את המושג bmi.

BMI מייצג את מדד מסת הגוף והוא מודד את הקשר בין משקל לגובה. ה-BMI הממוצע לאישה בוגרת הוא בין 19-25. לכן, כשמישהו אומר שה-bmi של נשים הוא תקין, הוא אומר שמשקל האישה נופל בטווח הזה.

ה-BMI הוא מדד לשומן בגוף המבוסס על גובה ומשקל, החל על גברים ונשים בוגרים. ה-BMI של אדם מחושב על ידי חלוקת משקלו בקילוגרמים בריבוע גובהו במטרים. אדם שיש לו BMI בין 18.5 ל-24.9 נחשב נורמלי, בעוד שבעלי BMI מתחת ל-18.5 סובלים מתת משקל, אלו עם BMI בין 25 ל-29.9 סובלים מעודף משקל, ובעלי BMI מעל 30 סובלים מהשמנת יתר.

BMI הוא לא תמיד מדידה מדויקת של בריאות או כושר, מכיוון שהוא לא לוקח בחשבון מסת שריר או אחוז שומן בגוף, שיכול להיות גבוה יותר אצל אנשים שנראה שיש להם מסת שריר נמוכה מכיוון שהם עשויים להיות בעלי יותר שומן בגוף מאשר מישהו מאותו גוף. גובה בעל מסת שריר גבוהה או להיפך.

ה-bmi של אישה הוא לא תמיד אינדיקטור טוב אם היא בריאה או לא.

אינדקס מסת הגוף (BMI) הוא מדד לשומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל, החל על גברים ונשים בוגרים. ה-BMI, המחושב כמשקל הפרט בקילוגרמים חלקי ריבוע גובהו במטרים, מספק אומדן של שומן הגוף עבור רוב האנשים ומשמש לבדיקת בעיות משקל אפשריות.

מאמר זה מראה ש-BMI עשוי להיות לא מדויק כאשר הוא מיושם על נשים, כי זה לא לוקח בחשבון הבדלים במסת השריר בין המינים.

ה-bmi של נשים נורמלי.

הגוף של נשים שונה מזה של גברים. לנשים יש פחות מסת שריר ורמות נמוכות יותר של טסטוסטרון, מה שמוביל לאחוז שומן גבוה יותר בהשוואה לגברים. כשמדובר ב-BMI, נשים נוטות יותר להיחשב בעלות משקל עודף או השמנת יתר אם יש להן משקל גוף גבוה מהמשקל הממוצע לגובה ולגיל שלהן.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.