חימום מים בבריכה

אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות הוא בניית בריכה בחצר הבית הפרטית. אנו חיים במדינה חמה מאוד, הקיץ ארוך ומחירי הכניסה לבריכות הציבוריות גורמים לאנשים רבים לשקול לבנות בריכה בחצר ביתם. מי שכבר בונה בריכה – כדאי שיבחן את האפשרות לחמם אותה, כדי שזו תהיה שימושית גם בימי הסתיו, האביב ואף בערבים. מהן שיטות החימום האפשריות היום, כיצד ניתן לשמור על חימום הבריכה בצורה מיטבית ומהי השיטה החסכונית ביותר לחימום מי הבריכה? הכנו עבורכם מדריך שיעשה לכם סדר בדברים, כדאי להמשיך לקרוא.

 

השיטות לחימום מי הבריכה

ישנן כמה שיטות לחימום מי הבריכה הפרטית וכדי להבין איזו שיטה היא המתאימה לכם ביותר, יש להכיר אותן ואת יתרונותיהן:

 

משאבות חום

את משאבת החום אנחנו מכירים היטב ממערכות החימום הביתיות, כשמדובר בבריכות פרטיות העיקרון דומה מאוד. המשאבה שואבת את החום מן האוויר הפתוח והופכת אותו לאנרגיית חימום עבור מי הבריכה. מדובר על שיטה חסכונית במיוחד שעושה שימוש במשאבי הטבע לניצול חום קיים. כשמדובר במערכות חימום מוסדיות וביתיות, פעמים רבות נראה את משאבות החום מותקנות כיוון שתהליך ההתקנה מהיר וזול, חימום מי הבריכה מהיר בשיטה זו וניתן לחמם את הבריכה גם לטמפרטורות גבוהות יחסית. המערכת מצריכה מינימום תחזוקה, היא מפחיתה את פליטת המזהמים והיא מובילה לחיסכון גבוה של 75% בעלויות החימום לעומת השיטות האחרות המבוססות על סולר או חשמל.

 

גוף חימום

בשיטה זו מתקינים גוף חימום שנמצא בתוך מי הבריכה והוא מחמם את הטמפרטורה באמצעות אנרגיית חשמל. את גוף החימום מתקינים על גבי צינור אספקת המים, הוא פועל כאשר מים מוזרמים ומפסיק כאשר הזרימה מסופקת. ניתן לבחור מתוך כמה גדלים של גופי חימום, בהתאמה לגודל הבריכה והוא מתאים במיוחד לימי הקיץ כשרוצים לשמור על טמפרטורת המים. כמובן שהוא מחייב תקן בטיחות שכן מדובר על התקנה בתוך מי הבריכה.

 

חימום סולארי

המערכת הסולארית לחימום הבריכה היא שיטה חסכונית במיוחד לחימום מי הבריכה. אין צורך לעשות שימוש בחשמל וההשקעה הכספית כולה הנה בהתקנת המערכת בפעם הראשונה ותחזוקה שוטפת פשוטה. אנו חיים במדינה חמה עם המון שמש, לכן אפשרות זו מסייעת לשמור על חימום הבריכה עוד שלושה חודשים מעבר לעונת הרחצה.

כדאי להכיר גם את הכיסוי הסולארי ולעשות בו שימוש בכל אחת משיטות החימום. הכיסוי הסולארי הוא ניילון ייחודי שצף על הבריכה והוא מסייע לשמור על חום הבריכה כמו גם מונע את כניסתם של לכלוכים שונים לבריכה בשעה שהיא לא בשימוש.

 

השיטה החסכונית ביותר לחימום מים בבריכה

בין שיטות החימום השונות, שיטת החימום באמצעות משאבות חום לבריכה נחשבת לשיטה החסכונית מכולן, ואחריה החימום באמצעות מערכת סולארית. אם אתם לא רוצים להיות תלויים בשמש, גוף החימום מסייע לשמור על חום הבריכה לאורך כל השנה.

יש לציין גם כי את מערכות החימום מתקינים רק באמצעות בעלי מקצוע שהוסמכו לכך, שכן המפגש בין המים והחשמל יכול להיות קטלני במידה והוא לא נעשה נכון. בנוסף, יש להתאים את המערכת לתנאים בחצר ולנפח הבריכה, חוסר התאמה יכול להוביל לחימום לא יעיל.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.