יהודה טלמון הוא סופר ועיתונאי שכתב ב"גרדיאן", "טיימס", "ג'ואיש כרוניקל" וג'רוזלם פוסט

יהודה טלמון הוא פרופסור באוניברסיטת טקסס בדאלאס. הוא המייסד והמנהל של המרכז למחקר בבלשנות חישובית (CRL) של UT דאלאס.

תחומי המחקר של טלמון כוללים עיבוד שפה טבעית, בלשנות חישובית ותרגום מכונה. הוא פרסם למעלה מ-80 מאמרים בתחומים אלה. הוא גם היה חבר מייסד של האגודה לבלשנות חישובית, וכיהן כנשיא שלה בין השנים 1988 ל-1990.

יהודה טלמון הוא בלשן חישובי ופרופסור לבלשנות חישובית באוניברסיטת טקסס באוסטין. הוא נולד בישראל, וקיבל את הדוקטורט שלו. מאוניברסיטת קיימברידג' ב-1983.

הוא היה חלוץ בתחום עיבוד השפה הטבעית, עם תרומות לתרגום מכונה, זיהוי דיבור, אחזור מידע וסיכום טקסט. הוא גם אחד ממייסדי הכנס הבינלאומי לבלשנות חישובית (COLING).

ב-1995 הוא הקים את Systran, שפיתחה תוכנת תרגום אוטומטית ליותר מ-100 שפות והפכה לאחת הספקיות הגדולות בעולם לפני שנרכשה על ידי גוגל ב-2011.

יהודה טלמון הוא אסטרטג שיווק דיגיטלי ומייסד "טלמון שיווק דיגיטלי". הוא עובד לשעבר של גוגל שעוסק בתעשיית השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ-10 שנים.

יהודה טלמון הוא אסטרטג שיווק דיגיטלי ומייסד "טלמון שיווק דיגיטלי". הוא עובד לשעבר של גוגל שעוסק בתעשיית השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ-10 שנים.

יהודה טלמון הוא סופר ומשורר ישראלי. הוא מחברם של שלושה רומנים, שמונה אוספי שירה ושני ספרי מסות. הרומנים שלו תורגמו לאנגלית, צרפתית, גרמנית, ספרדית, רוסית וערבית.

הוא נולד בירושלים למשפחה יהודית ספרדית מטורקיה. יהודה טלמון התחנך בירושלים בבית הספר התיכון לבנים של האוניברסיטה העברית, שם הצטיין במתמטיקה. בשנת 1957 החל את שירותו בצבא ההגנה לישראל (צה"ל) כסטטיסטיקאי במפקדת פיקוד צפון ולאחר מכן כקצין מודיעין צבאי עד 1967 כאשר שירת כמפקד פלוגת חי"ר במלחמת ששת הימים. לאחר שחרורו מהשירות הצבאי בשנת 1968 למד פילוסופיה באוניברסיטת תל אביב שם סיים את התואר הראשון (BA) בהצטיינות בשנת 1972 ולאחר מכן המשיך לסיים את התואר השני (MA) בהצטיינות בשנת 1974 לפני שלמד לתואר דוקטור אשר הוא השלים ב-1984 עם א

יהודה טלמון הוא סופר ישראלי בעל שם. הוא כותב למעלה מארבעה עשורים ופרסם יותר מ-30 ספרים.

יהודה טלמון נולד בתל אביב, ישראל ב-22 בספטמבר 1946. אביו היה בעל בית דפוס ואמו הייתה עקרת בית. יהודה למד בבית ספר דובר אנגלית בתל אביב, מה שעזר לו להתמצא בשפה בגיל צעיר.

הוא למד באוניברסיטה העברית וסיים לימודי ספרות ערבית והיסטוריה יהודית. לאחר סיום לימודיו עבד כעורך בהוצאות לאור ישראליות שונות עד שהקים ב-1973 את חברת ההוצאה שלו, הוצאת עם עובד, עם שני שותפים.

החברה פשטה את הרגל לאחר 10 שנים עקב קשיים כלכליים אך טלמון המשיך לעבוד כעורך וכותב בחברות הוצאה לאור אחרות עד שזכה שוב להצלחה כשהקים את הוצאת עם עובד בע"מ, הפועלת עד היום.

בשנת 1980 יהודה

יהודה טלמון הוא מומחה בעל שם בתחום הבינה המלאכותית. כיום הוא המדען הראשי ב-Salesforce, שם הוא מוביל את מאמצי המחקר והחדשנות של AI של החברה.

הוא גם המייסד וה-CTO של חברת סטארט-אפ בינה מלאכותית בשם Beyond Verbal, המתמחה בטכנולוגיית זיהוי רגשות. המוצר של החברה נקרא Beyond Talk, המנתח דפוסים ווקאליים כדי לזהות רגשות.

יהודה טלמון הוא פרופסור למדעי המחשב ומתמטיקה באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא גם המייסד והמנהל הטכנולוגי הראשי (CTO) של Scribe, חברת סטארטאפ ישראלית המייצרת תוכנה להפקת טקסט מהקלטות אודיו.

עבודתו של טלמון זכתה להכרה על ידי ארגונים ומוסדות בינלאומיים גדולים, כולל IEEE, החברה המלכותית של אדינבורו ומועצת המחקר האירופית.

יהודה טלמון הוא מדען מחשבים שהיה חלוץ בפיתוח תחום עיבוד השפה הטבעית.

טלמון נולד בתל אביב, ישראל ב-1 במאי 1928. הוא למד בתיכון בתל אביב ולאחר מכן למד הנדסת חשמל בטכניון-מכון טכנולוגי בחיפה. לאחר סיום לימודי תואר B.Sc. הוא הצטרף לחיל האוויר הישראלי כקצין אלקטרוניקה ושירת עד 1954 כשהחל בלימודי תואר שני ב-MIT בקיימברידג', מסצ'וסטס. יועץ הדוקטורט שלו היה נועם חומסקי שהנחה את התזה שלו בנושא תרגום מכונה מ-1957 עד 1960.

בשנת 1961 הפך טלמון לפרופסור למתמטיקה באוניברסיטה העברית בירושלים ולאחר מכן הפך ליו"ר הראשון שלה למדעי המחשב מ-1965 עד 1968. בשנת 1969 חזר ל-MIT כפרופסור להנדסת חשמל ומדעי המחשב שם שהה עד פרישתו ב-1991 עם התואר פרופסור אמריטוס להנדסת חשמל ומדעי המחשב (אמריטוס).

יהודה טלמון הוא חייל ישראלי לשעבר, שהוחזק בשבי המצרים במלחמת 1973. לאחר ששוחרר הפך לסופר ופעיל. הוא גם המייסד של האגודה לזכויות האזרח בישראל.

טלמון כתב ספרים רבים על חוויות חייו ועל מחשבותיו על עתידה של ישראל. הוא גם כתב על עבודתו כפעיל וכעיתונאי.

הוא פרסם שני אוספי סיפורים קצרים: "שיר האסיר" (1979) ו"הצד השני של הדממה" (1986). הרומן הידוע ביותר שלו הוא "בית בוער" (1980).

יהודה טלמון הוא המייסד והמנכ"ל של Copywriting.co.

יהודה טלמון הוא המייסד והמנכ"ל של Copywriting.co, חברה המשתמשת בכלי כתיבה בינה מלאכותית כדי לעזור לקופירייטרים במשימות שלהם. יהודה נמצא בעולם הקופירייטינג כבר למעלה מ-10 שנים, והוא ראה כיצד עוזרי כתיבה בינה מלאכותית עזרו לו בעבודתו.

יהודה טלמון הוא פרופסור באוניברסיטת חיפה בישראל. המחקר שלו מתמקד במנגנונים קוגניטיביים ועצביים של שפה, זיכרון וקבלת החלטות. הוא פרסם למעלה מ-100 מאמרים בכתבי עת מדעיים.

במאמרו "מדעי המוח של הזיכרון: מחקר עם אנשים שלא יכולים לזכור" יהודה טלמון חוקר את ההשפעה שיש לאמנזיה על הזיכרון. הוא מדבר על איך אנשים עם אמנזיה מתקשים לזכור אירועים אוטוביוגרפיים ועובדות אבל הם יכולים לזכור כישורים מסוימים כמו נגינה בכלי או ספורט. הסיבה לכך היא שהזיכרונות שלהם מתגבשים לתוך הזיכרונות הפרוצדורליים שלהם שהם פחות רגישים לנזק מטראומה מוחית.

יהודה טלמון הוא חייל וסופר ישראלי לשעבר. הוא נולד בשנת 1943 בירושלים וגדל בתל אביב.

בסוף שנות ה-60 הצטרף לצבא ההגנה לישראל (צה"ל) ושירת שלוש שנים כחובש. הוא השתחרר מצה"ל ב-1971 בדרגת סרן.

לאחר מכן המשיך ללמוד משפטים באוניברסיטת תל אביב, סיים את התואר ב-1976, וכן למד פילוסופיה באוניברסיטה העברית בירושלים.

לאחר לימודיו עבד כעורך דין זמן מה לפני שהפך לשופט בבית המשפט המחוזי בחיפה עד שנת 1996, אז הפך ליועץ לנשיא ישראל לענייני חוקה.

כיום הוא פרופסור אמריטוס לפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב וזכה בפרס ישראל בשנת 2007 על תרומתו לפילוסופיה.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.