כבר הרבה זמן שלא בדקתם את מצב האוויר בגלגלים? כדאי שתעשו זאת

צמיגים הם אחד מהמרכיבים הקריטיים ביותר בכל רכב כיוון שהם אלו היחידים הבאים במגע ישיר עם הכביש.

חשוב לעשות בדיקה מעמיקה לפני שאתם רוכשים צמיגים חדשים וגם לבצע השוואת מחירי צמיגים על מנת לדעת שאתם קונים חכם ונכון.

צמיגים מנופחים כהלכה יכולים לשפר את יעילות הדלק, להגביר את הבטיחות ולהאריך את חיי הצמיגים בעצמם. אז מהי החשיבות של בדיקת לחץ אוויר בצמיגים והאם צמיג יקר יותר הוא תמיד טוב יותר? כל התשובות ממש כאן.

אין מספיק אוויר? סכנה של ממש

חשוב מאוד לוודא שהצמיגים ברכב אכן מנופחים כראוי. צמיגים לא מנופחים עלולים לגרום למספר בעיות כמו צריכה גבוהה יותר של דלק, בלאי לא אחיד וסיכון מוגבר להתפוצצות הצמיג. בנוסף, צמיגים לא מנופחים יכולים להקשות על הרכב בנסיעה ולהוות סכנה של ממש, במיוחד בתנאי רטיבות.

ממלאים אוויר לפי ההוראות? חסכתם בדלק

צמיגים מנופחים בדיוק לפי הוראות היצרן יכולים לשפר את יעילות הדלק על ידי הפחתת כמות ההתנגדות לגלגול בין הצמיג לכביש. הסיבה לכך היא שצמיגים שנפחם נמוך יותר, יוצרים חיכוך רב יותר שדורש יותר אנרגיה. על ידי שמירה על לחץ אוויר נכון בצמיגים, ניתן להפחית את כמות הדלק שהרכב צורך, מה שיכול לחסוך לכם כסף.

ככה תמנעו מתאונות מסכנות חיים

בנוסף לשיפור יעילות הדלק, צמיגים מנופחים כמו שצריך מגבירים את הבטיחות בכביש ומונעים סכנות לעומת צמיגים שאינם מנופחים כראוי והמגע שלהם עם הכביש מצטמצם, מה שעלול לגרום לרכב להחליק או להידרדר ולהגביר את הסיכון להתפוצצות הצמיג, מה שיכול להיות מסוכן ביותר.

מילוי אוויר נכון מאריך את חיי הצמיג

כאשר הצמיג אינו מנופח, הוא עלול לגרום לדפנות להתגמש יותר ממה שהם צריכים. זה יכול לגרום לשחיקה מהירה יותר של הצמיג ולהוביל לחוסר אחידות. על ידי שמירה על לחץ אוויר נכון בצמיג, ניתן להפחית את כמות הלחץ ולסייע בהארכת חייו.

האם צמיג יקר יותר הוא תמיד טוב יותר?

התשובה הקצרה היא לא, צמיג יקר יותר הוא לא בהכרח טוב יותר.

כשמדובר בצמיגים, יש כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון:

  1. האחיזה של הצמיג – צמיגים איכותיים יהיו בעלי אחיזה טובה יותר על הכביש.
  2. ביצועי הצמיג בתנאי מזג אוויר שונים – צמיגים המיועדים לשימוש בתנאי רטיבות יהיו בדרך כלל יקרים יותר מאלה המיועדים לשימוש בתנאים יבשים.

קנו חכם ונכון

צמיג יקר יותר אינו בהכרח טוב יותר, אך חשוב לקחת בחשבון את אורך החיים והביצועים של הצמיג בתנאי מזג אוויר שונים.

ב- TIRE CLUB מציעים מגוון רחב של צמיגים איכותיים ביניהם צמיגי פלקן . ככה תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם.

 

 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.