ליטוש רצפות שיש: מדריך שלב אחר שלב מאת פרו פוליש

בתים ועסקים רבים יש רצפות שיש בגלל המראה היוקרתי שהם מקנים. למרות ששיש היא אבן טבעית יפה, היא גם עדינה למדי. עם הזמן, רצפות השיש שלך יאבדו את הברק והברק שלהן.

עם זאת, עם מעט שומן מרפקים (וכלי העבודה וחומרי הניקוי הנכונים), תוכלו להחזיר אותם לתפארתם המקורית.

 

להלן מדריך לפוליש לרצפה מסוג שיש שלב אחר שלב.

 

  1. לטאטא או לשאוב את הרצפה כדי להסיר לכלוך או פסולת רופפים. הקפד להשתמש במברשת רך עם זיפים כדי שלא תפגע בפני השטח של השיש.

 

  1. הכינו תמיסת ניקוי על ידי ערבוב של 1 כוס מים חמימים עם ½ כוס חומץ לבן.

 

  1. טובלים מגב נקי בתמיסות וסוחטים אותו היטב כך שהרצפה תהיה לחה בלבד, לא רטובה.

 

  1. נגב את כל הרצפה, הקפד לעבוד בחלקים קטנים כדי שהתמיסה לא תתייבש לפני שתהיה לך הזדמנות לנגב אותה.

 

  1. יבש את הרצפה במגבת נקייה ורכה.

 

  1. כדי להחזיר את הברק והברק, ערבבו 1 כוס מים עם ¼ כוס מי חמצן בבקבוק תרסיס וערפל קלות את הרצפה (כדאי לעשות זאת גם בקטעים קטנים).

 

  1. הניחו למי חמצן לשבת 3-5 דקות ולאחר מכן יבשו את הרצפה שוב במגבת רכה.

 

  1. חזור על שלבים 6-7 עד שתהיה מרוצה מהתוצאות.

 

  1. כדי להגן על הרצפות המלוטשות החדשות שלך, הניחו שטיחי דלת או שטיחים באזורים עם תנועה רבה והקפידו לנקות אבק ולשאוב אבק באופן קבוע (לפחות פעם בשבוע).

 

  1. תהנה מרצפות השיש היפות והחדשות שלך

 

טעויות נפוצות בניקוי רצפות שיש:

לא לטאטא או לשאוב קודם – שלב זה חיוני על מנת להסיר לכלוך או פסולת שעלולים לשרוט את פני הרצפות שלך.

אי שימוש בחומרי הניקוי הנכונים – חומרי ניקוי ביתיים רבים קשים מדי עבור שיש ויכולים למעשה לפגוע בגימור. הקפד להשתמש בחומר ניקוי עדין, ניטרלי pH (כמו זה המפורט לעיל) כדי למנוע תחריט או קהה של פני השטח.

שימוש ביותר מדי מים – אתה לא רוצה להרוות את הרצפות שלך בעת ניקוין; אחרת, הם עלולים לפתח כתמי מים. השתמש תמיד במגב לח (לא רטוב) וסחט אותו היטב לפני הניגוב. והקפידו לייבש את הרצפה היטב לאחר הניקוי.

לא מגן על הרצפות שלך – השיש הוא חומר נקבובי, כלומר יכול להכתים בקלות. כדי להימנע מכך, הקפידו להניח שטיחים או שטיחים באזורים עם תנועה רבה ולנגב נזילות מיד. כדאי גם לנקות אבק ולשאוב אבק באופן קבוע כדי למנוע הצטברות של לכלוך ופסולת.

עכשיו כשאתה יודע לנקות ולהבריק את רצפות השיש שלך, אתה יכול ליהנות מהיופי שלהן לאורך שנים!

 

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להבריק את רצפות השיש שלי?

באופן אידיאלי, אתה צריך להבריק את רצפות השיש שלך כל 1-2 חודשים. עם זאת, זה ישתנה בהתאם לכמות התנועה ברגל בבית או בעסק שלך. אם יש לך אזור עם תנועה רבה, ייתכן שיהיה עליך לבצע פוליש בתדירות גבוהה יותר.

 

מהי הדרך הטובה ביותר להסיר כתמים מרצפות שיש?

כדי להסיר כתמים מרצפות שיש, תצטרך להשתמש בפוליסה. עטיפת היא משחה שמורחים על האזור המוכתם ומשאירים אותו למשך 24-48 שעות. הפוליסה תמשוך את הכתם מהרצפה ואל תוך העיסה.

 

סיכום:

על ידי ביצוע השלבים הפשוטים האלה, אתה יכול להבריק את רצפות השיש שלך ולגרום להן להיראות שוב כמו חדשות תוך זמן קצר! רק הקפידו להשתמש בחומרי ניקוי עדינים וחומרי ניקוי שנעשו במיוחד עבור שיש (חומרי ניקוי חומציים עלולים להזיק לשיש). וזכור לשאוב אבק באופן קבוע כדי לשמור על מראה הטוב ביותר!

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.