לכל מי שמחפש את השירות לקוחות

הי, למה לכם לבזבז כל כך הרבה זמן בחיפוש אחר מספרי טלפון של המוקד העירוני או חברת הסלולר שלכם, אם אתם יכולים למצוא את זה תוך שניה וחצי כאן באתר שירות בקליק? האתר שירות בקליק מציע לכם גישה מהירה ונוחה למאות רבות של חברות, עסקים ושירותי לקוחות שונים הפזורים בכל רחבי הארץ!

מוצאים את השירות לקוחות כאן ועכשיו

זה לא קל לגשת ולבקש את פרטי ההתקשרות של חברות או אפילו מוסדות ציבוריים בארץ. החיפוש באינטרנט לא תמיד מניב פירות, והרבה מאוד פעמים אתם נתקלים במידע שגוי או לא עדכני, מה גם שעד שאתם אכן מוצאים את המספרים הנכונים לוקח המון זמן. במקום ללכת ולחפש בכל אתר ואתר של כל חברה או גוף ציבורי ועסקי אחר מספרי הטלפון או הכתובת המדויקת שלהם, תוכלו לקצר את הדרך בצורה משמעותית ולהיכנס לאתר שירות בקליק, לבחור בקטגוריה המתאימה ולמצוא את כל הפרטים במיידית!

למה זה מסובך ליצור קשר עם שירותי לקוחות

ליצור קשר עם שירותי לקוחות יכול להיות מאוד מתסכל ובעייתי. בדיוק כמוכם, יש עוד מאות אם לא אלפי לקוחות שיש להם איזשהו נושא לדון איתו מול שירותי הלקוחות, ולא משנה איזו חברה או גוף מדובר – שירות הלקוחות של הבנק שלכם, שירות לקוחות שיין, מוקד שירות עירוני מסוים ועוד. לכן, הכי חשוב זה למצוא יותר מדרך אחת ליצור קשר עם אותו גוף ולעשות את השיחה שם, במידת האפשר. כלומר, יש גופים וחברות המאפשרות יצירת קשר מהיר דרך מייל, הודעת וואצאפ עסקית או אפילו פניה ישירה באתר הבית שלהם. תוכלו לגלות שהרבה מאוד פעמים זה הרבה יותר משתלם מבחינת הזמן שאתם משקיעים וגם מבחינת איכות המענה!

איך האתר שלנו מייעל לכם את זה?

האתר שירות בקליק מציע לכם להיכנס לכל עמוד של כל חברה, ארגון או שירות לקוחות של מוסדות וגופים ציבוריים או פרטיים, שם יש מידע ופירוט רב בנוגע לאופנים שונים ליצירת קשר. תוכלו בהרבה מאוד פעמים להיכנס לדף הבית של האתר או החברה ומשם לבצע את ההתקשרות. במקרים מסוימים הדרך הכי מהירה היא דווקא הודעת וואצאפ או צ'אט באתר החברה.

שיחת נציג שירות בצ'ט

שיחת צ'אט עם "בוט" או נציג שירות אונליין באתר של חברה מסוימת, נניח שירות לקוחות שיין או שירות לקוחות בחברת האשראי או הביטוח שלכם, יכול להיות הרבה יותר יעיל משיחה עם נציג שירות אנושי. ראשית, מבחינת הזמינות – אין צורך להמתין דקות ארוכות על הקו. שנית – זה זמין ביותר, לא צריך להרים טלפון, רק להיכנס לאתר והצ'אט עם הבוט יעלה באופן אוטומטי. שלישית, הרבה מאוד פעמים רוב המידע או השירות שאתם מבקשים יכול להיעשות בדרך הזו ללא צורך בנציג אנושי. ושלישית – תוכלו כמובן בהרבה מאוד חברות לבקש נציג שירות אנושי המעניק שירות דרך האתר! יותר שווה מזה?

 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.