מה נותנת אזרחות גרמנית

ניתן לציין כי הדרכון הגרמני הינו מקנה עבור מי שמחזיק בו את כל הזכויות אשר ניתנות לאזרחי האיחוד האירופי. בזכויות אלו כלולים, אישור עבודה ושהיה עבור מחזיק הדרכון, וכן באופן היקפי גם עבור משפחתו הגרעינית ב- 27 מדינות האיחוד האירופי. ישנן הטבות נוספות אשר כוללות בתוכן גישה עבור השכלה גבוהה אשר מסובסדת או חינמית במוסדות ממשלתיים, ואף ויזה באופן אוטומטי לארצות הברית ללא כל צורך בראיון בשגרירות המהווה חשש לסירוב. כלומר, גם מי שקיבל סירוב בעבר בהיותו אזרח ישראלי, אכן יהיה זכאי לאישור כניסה באופן אוטומטי לארצות הברית באמצעותו של הדרכון הגרמני.

תנאים לקבלת דרכון גרמני עבור מי שזכאי לו

כל מה שחובה על התושבים, האזרחים, הנתינים לשעבר או הצאצאים שלהם לבצע על מנת לקבל אזרחות גרמנית ודרכון, הינו להביא הוכחה שהינם אכן קשורים בקשר משפחתי עבור אותו יהודי אשר היה ניצול שואה שנאלץ לעזוב את מדינת גרמניה או שהאזרחות שלו נשללה בין התאריכים 30 בינואר 1933 עד ל- 8 במאי 1945 עקב רדיפות של הצבא הנאצי. יחד עם זאת, כל מי ששהה בגרמניה והינו היה תושב קבע במהלך שנות ה-30 אך עקב מוצאו לא הכירו בו הרשויות במדינה, כיום הינו זכאי לבצע הגשה של בקשה עם צאצאיו.

כיצד מוציאים אזרחות גרמנית?

לפני הכל עליכם לוודא כי ישנם ברשותכם מסמכים אשר מעידים עבור אזרחותו הגרמנית בעבר של המושא אשר עליו הנכם מבססים את הבקשה. המסמכים צריכים לכלול בתוכם דרכון ישן, אישור לימודים ממוסד שהינו מוסמך, תעודת לידה, תעודת נישואים וכדומה להם ללא ספק יהוו הוכחה טובה עבור הקשר. במקרה ואינכם מחזיקים במסמכים המדוברים עקב כשלים שהיו לאורך השנים, ניתן לאתר את המידע הנחוץ בתוך הארכיונים הגרמניים. על מנת לקבל את הזכויות שאזרחות גרמנית מעניקה לכם, חשוב לבצע את הוצאת הדרכון באמצעות דרך ישרה ללא כל סיטואציות בעייתיות אשר עלולות להקנות לקויות בעתיד.

אזרחות גרמנית עבור נכדים

חשוב להבהיר כי נכדים של ניצולי שואה אכן רשאים להוציא דרכון גרמני ללא כל אזרוח ההורים תחילה. כלומר, ניתן לדלג בדור על מנת לבצע הצהרה ולהגיש בקשה. יחד עם זאת, התנאים אשר יחולו על הנכדים יהיו דומים עבור כל בן משפחה מקרבה ראשונה.

לסיכום

ניתן לראות כי אזרחות גרמנית נותנת שלל זכויות מסקרנות אשר יכולות לסייע עבור רבים. אם הנכם זכאים לאזרחות ודרכון גרמני, חשוב לבצע את הפקת הדרכון בצעדים חכמים על מנת למנוע בעיות מיותרות בעתיד. ניתן לפנות לעורך דין אשר יכול לסייע לכם בתהליך, אך לפני צעד זה חשוב לוודא אם ישנם ברשותכם את המסמכים הרלוונטים כפי שצוינו במאמר שעל פיהם תוכלו לקבל אזרחות ודרכון גרמני.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

ביטוח בריאות

הבנת כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר

כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול ותכנית הביטוח. תוכניות ביטוח בריאות מסוימות עשויות לכסות טיפולי לייזר מסוימים, כגון אלו לבעיות עור או תיקון ראייה, בעוד שאחרות עשויות לא לכסות אותם כלל.

צילומי תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך יוצרים סרט תדמית ולשם מה הוא משמש אותנו

בתי עסק רבים, גדולים וקטנים, מבקשים להציג את עצמם, את המוצרים והשירותים שהם מציעים, באמצעות סרטי תדמית אותם הם מציגים בפלטפורמות שונות. אלו יכולות להיות פלטפורמות דיגיטליות, כמו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד, בסרטונים ופרסומות וכן באופן ישיר, בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים ועוד.