סופרטנקר היא ספינה גדולה המשמשת להובלת נפט

סופרטנקר היא אוניית מיכלית הנושאת נפט או מטען נוזלי אחר בתפזורת. המונח הוא ממקור חדש יחסית, והוא נוצר בשנות ה-70 כדי להבדיל בין המכליות הגדולות לבין מכליות המוצרים הקטנות והזריזות יותר.

הטנקית הגדולה ביותר היא ה-Seawise Giant, שנבנתה ב-1979 ומסוגלת לשאת עד 263 מיליון חביות (32 מיליון מ"ר) של נפט גולמי. השני בגודלו הוא Knock Nevis, שנבנה ב-1976 ומסוגל לשאת עד 219 מיליון חביות (27 מיליון מ"ר).

זוהי הספינה הגדולה בעולם. הוא יכול לשאת כשני מיליון חביות נפט גולמי בכל פעם.

סופרטנקרים משמשים להובלת כמויות גדולות של נפט או נוזלים אחרים למרחקים ארוכים מעל אוקיינוסים.

סופרטנקרים הם סוג של מכלית נפט גדולה. הן הספינות הגדולות ביותר שניתן להעביר על המים.

הסופרטנקר הראשון נבנה ב-1979.

תעלת סואץ היא גורם מפתח בצורך בסופרטנקרים מכיוון שהיא מאפשרת לספינות לשאת יותר מטען עם פחות דלק בשימוש.

הסופרטנקר הגדול בעולם, Seawise Giant, נמחק בשנת 2010 והחזיק בשיא של היותה הספינה הארוכה ביותר שנבנתה אי פעם עד 2017, אז עברה אותה על ידי Prelude FLNG.

הסופרטנקר הוא סוג של ספינה המיועדת להובלת כמויות גדולות של נפט. זוהי הספינה הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם והיא נוצרה להובלת נפט גולמי מהמזרח התיכון.

אורך של סופרטנקר הוא בדרך כלל 400 מטרים, יש לו טיוטה של 25 מטרים, והוא יכול לשאת עד 150,000 טונות של נפט גולמי.

סופרטנקר היא ספינה גדולה הנושאת נפט גולמי או מוצרי נפט.

הסופרטנקר הראשון נבנה בשנות ה-60. היא קיבלה את השם "Seawise Giant" וזו הייתה הספינה הגדולה ביותר באותה תקופה.

סופרטנקרים לא משמשים רק להובלת נפט, הם יכולים לשמש גם להובלת חומרים אחרים כמו חיטה, פחם ועפרות.

לסופרטנקרים יש הרבה יתרונות על פני סוגים אחרים של ספינות כמו ספינות מכולות, מכיוון שהם חסכוניים יותר בדלק ויכולים לשאת יותר מטען בבת אחת.

הסופרטנקר היא ספינה גדולה המובילה נפט גולמי על פני האוקיינוס.

הסופרטנקר הראשון נבנה ב-1969.

אורכם של סופרטנקרים הוא לרוב למעלה מ-300 מטרים ויכולים לשאת עד 2 מיליון טונות של נפט גולמי.

בשנת 2017, הטנקית העל הגדולה ביותר שנבנתה אי פעם, הענקית Seawise, קבעה שיא חדש לנשיאת 2 מיליון טונות של נפט גולמי.

סופרטנקר היא מכלית נפט גדולה, הגדולה מסוגה.

המונח נובע מגודלם ומהדימוי של מכלית גדולה כמו ספינה כמו נושאת מטוסים.

הסופרטנקר היא ספינה שיכולה לשאת עד 220,000 טונות של נפט גולמי או מטען נוזלי אחר. הן הספינות הגדולות בעולם בגודלן, והן מסווגות כ-"Ultra Large Crude Carriers" (ULCC).

הסופרטנקרים הראשונים נבנו בשנות ה-60, והם תוכננו להיות מהירים וחסכוניים יותר מסוגי מכליות אחרים. ספינות אלו הוחלפו על ידי ספינות גדולות עוד יותר כמו סואסמקס ומובילי גולמי גדולים מאוד.

סופרטנקר היא ספינה גדולה המיועדת להובלת נפט. זוהי הספינה הגדולה ביותר ששטה באוקיינוסים. הסופרטנקרים ידועים גם בשם ULCCs (Ultra Large Crude Carriers).

הסופרטנקר המפורסם ביותר הוא ה-Exxon Valdez. ה-Exxon Valdez נבנה בשנת 1976 והיא הייתה המכלית הגדולה ביותר באותה תקופה. למכלית קיבולת של 2,000,000 חביות נפט גולמי.

סופרטנקרים הן ספינות גדולות שנועדו להעביר כמויות גדולות מאוד של נפט או חומרים נוזליים אחרים כמו גז טבעי או מים. הם יכולים לשאת עד שני מיליון חביות נפט, שזה בערך פי 250 יותר מספינת משא טיפוסית.

סופרטנקר היא ספינה גדולה, בדרך כלל המובילה נפט. הן הספינות הגדולות בעולם והן יכולות לשאת עד 2 מיליון חביות נפט גולמי.

המילה 'סופרטנקר' נגזרת מהמילים 'סופר' ו'טנקר'. המילה 'סופר' מתייחסת לגודל האונייה ומכלית מתייחסת למטען המועבר על ידי ספינות אלו.

סופרטנקר היא ספינה גדולה, שיכולה להיות ספינת משא או ספינת נוסעים. הן הספינות הגדולות בעולם.

שני סוגי הסופרטנקרים הם מכליות נפט ומובילות צובר יבש. גודלן של כלי שיט אלו נע בין 300,000 ל-400,000 טון משקל מוות (DWT).

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.