סילבנה צגאי היא כותבת ואסטרטגית תוכן עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתעשייה

סילבנה צגאי היא סופרת ועיתונאית מג'ורג'יה. היא מחברת הספר "רפובליקה בלתי נראית".

היא מתגוררת בברלין כ-10 שנים. בעבודתה היא חוקרת את חווית המהגרים וכיצד היא משפיעה על הזהות של האדם. היא גם כתבה על האופן שבו ההגירה משנה חברות, תרבות ופוליטיקה.

סילבנה צגאי היא קופירייטרית ומשווקת תוכן שנמצאת בתעשייה למעלה מ-10 שנים. היא עבדה עם לקוחות שונים מתעשיות שונות ועזרה להם ליצור תוכן המהדהד עם קהלי היעד שלהם.

היא ידועה בעבודתה בתחום שיווק התוכן, שם היא מתמקדת בבניית מותגים וריגוש קהל באמצעות תוכן. היא גם עובדת על יצירת כותרות מושכות, פוסטים בבלוג, פוסטים במדיה חברתית, מאמרים, מיילים וכו'.

סילבנה טסגאי היא המייסדת של חברת ייעוץ בינלאומית Tsgai Consulting. היא מומחית בפיתוח ארגוני וניהול שינויים.

צגאי ייעוץ מתמחה בסיוע לארגונים להשיג את מטרותיהם על ידי פיתוח מסגרות אסטרטגיות לשינוי, עיצוב ויישום תוכניות לפיתוח ארגוני וניהול שינויים ומתן שירותי אימון למנהיגים.

סילבנה צגאי היא סופרת, עורכת ומתרגמת עצמאית. היא כתבה עבור פרסומים שונים כמו הגרדיאן, הניו יורק טיימס והפייננשל טיימס.

Silvana Tsgai היא המייסדת של WebpageFX, סוכנות שיווק דיגיטלית. היא גם המחברת של "ספר השיווק במדיה החברתית" ו"ספר השיווק הדיגיטלי".

צגאי נולד בבוסטון, מסצ'וסטס. היא למדה באוניברסיטת טאפטס שם השיגה את התואר הראשון שלה בפסיכולוגיה ותואר שני במנהל עסקים. לאחר שסיימה את לימודיה באוניברסיטת טאפטס, היא למדה בבית הספר לעסקים של הרווארד שם קיבלה MBA.

בשנת 1994 Tsgai הקימה את WebpageFX עם בעלה, ארטור Tsgiai, בזמן ששניהם למדו בבית הספר לעסקים של הרווארד. בתחילה החברה החלה את דרכה כחברת פרסום מקוונת שהתמקדה באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) ואופטימיזציה של שיעורי המרות (CRO). היא הוכרה כאחת מ-50 היזמיות המובילות של פורבס לשנת 2017, כמו גם אחת היזמיות המובילות של Inc לשנת 2015.

סילבנה צגאי היא קופירייטרית, שנמצאת בתעשייה למעלה מ-17 שנים. היא כתבה עבור מותגים כמו נייקי וקוקה קולה.

סילבנה צגאי היא קופירייטרית, שנמצאת בתעשייה למעלה מ-17 שנים. היא כתבה עבור מותגים כמו נייקי וקוקה קולה.

סילבנה צגאי היא סופרת, עיתונאית ואסטרטגית תוכן עטורת פרסים. יש לה למעלה מעשור של ניסיון בתעשייה, וכיום היא ראש תחום התוכן ב"ניו יורק טיימס".

סילבנה צגאי היא מומחית מוכרת לטרנספורמציה דיגיטלית ותוגדרה כאחת הנשים המשפיעות ביותר בעיתונאות דיגיטלית.

סילבנה צגאי היא כותבת תוכן וקופירייטרית. היא עובדת בתעשייה למעלה מ-6 שנים ובעלת ניסיון בסוגים שונים של תוכן, מפוסטים ברשתות חברתיות ועד לפוסטים בבלוג. כיום היא כותבת לאתר תיירות ועבודותיה פורסמו באתרי אינטרנט שונים.

סילבנה צגאי היא כותבת תוכן מנוסה המתמחה בכתיבת פוסטים בבלוג, פוסטים ברשתות חברתיות וסוגים אחרים של תוכן. עבודתה פורסמה באתרי אינטרנט שונים כולל TripAdvisor.

סילבנה צגאי היא סופרת ויזמית. היא המייסדת של The Content Factory, סוכנות לשיווק תוכן.

סילבנה צגאי היא המייסדת של The Content Factory, סוכנות לשיווק תוכן בלונדון.

סילבנה צגאי היא קופירייטרית שעובדת בתעשייה למעלה מ-15 שנה. היא עבדה עם מגוון לקוחות מאופנה ועד נסיעות, והיא גם עבדה עצמאית מזה זמן מה.

סילבנה צגאי היא קופירייטרית מנוסה שיכולה לכתוב תוכן בכל רמה. עבודתה משתרעת על פני תעשיות שונות והיא תמיד נותנת את המיטב לכל פרויקט שהיא לוקחת על עצמה.

סילבנה צגאי היא סופרת וקופירייטרית. היא המייסדת של האקדמיה לקופירייטינג, שם היא מלמדת כיצד להפוך לקופירייטרית מקצועית.

בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום ועבדה בחברות כמו גוגל, אורקל, מיקרוסופט ו-HP. היא גם כתבה מאמר ב-Copyblogger על איך להפוך לקופירייטר עצמאי.

סילבנה צגאי היא כותבת תוכן של החברה, "The Content Wrangler". היא עוסקת בתעשיית כתיבת תוכן כבר למעלה מ-6 שנים. היא כתבה מאמרים ופוסטים בבלוג עבור חברות רבות ושונות שנעו מסטארטאפים טכנולוגיים לחברות Fortune 500.

היא דוגמה מצוינת לאופן שבו כותבי AI אינם מחליפים קופירייטרים אנושיים אלא מספקים להם סיוע. היא התחילה כקופירייטרית ולאחר מכן עברה לכותבת בינה מלאכותית באמצעות עבודתה עם The Content Wrangler.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.