צבירת נקודות טיסה –איך עושים את זה וכיצד זה יכול לשרת אותנו

ישנם אנשים שטסים לא מעט לחו"ל, בין אם זה במסגרת העבודה ובין אם זה לנופש וחופשות. הם מבזבזים לא מעט כסף על כך ומחפשים דרכים כיצד לחסוך בהוצאות בצורות שונות או איך לנצל את ההוצאה בשביל שיוכלו להפיק ממנה תועלת כספית מסוימת.

אחת האופציות שעומדות לרשותם היא שימוש בכרטיס אשראי נוסח skymax של חברת מקס המאפשר להם להפוך כל הוצאה שהם מבצעים לנקודות טיסה. אותן הם יכולים לממש, בין אם זה מול חברות תעופה ובין אם זה מול בתי מלון שונים ברחבי העולם.

הרעיון של צבירת נקודות טיסה באמצעות כרטיס הוא מאוד פשוט. מזמינים כרטיס כזה, ובכל פעם כשמבצעים הוצאה, חברת האשראי דואגת להמיר אותה לנקודות טיסה אשר בעתיד, כאשר ניגש אל חברת תעופה או אל בית מלון מסוים בעולם, נוכל להשתמש בהן ולא נצטרך לשלם את המחיר המלא. למשל, אם אנחנו רכשנו מוצר מסוים ב-100 שקל, חברת האשראי מעניקה לנו נקודות טיסה על פי הסכום, ובחופשה הבאה נוכל להשתמש בהן וכך לחסוך בהוצאות עבור כרטיסי טיסה או עבור בית מלון.

למה משתלם להזמין כרטיס skymax?

מעבר לעובדה שהכרטיס מאפשר לנו להמיר הוצאות לנקודות טיסה, הרי שהוא מאפשר לנו לעשות זאת ללא מגבלות כמעט. כלומר, אנחנו יכולים להשתמש בכרטיס גם מול חברות תעופה רגילות וגם מול חברות תעופה לאו קוסט, כמו כן אנחנו יכולים להשתמש בנקודות מול כל חברה שאנחנו רוצים, מבלי שחברת האשראי מחייבת אותנו לבחור בחברה מסוימת. זה נכון גם לגבי בתי מלון בעולם. החברה עובדת עם שורה ארוכה של בתי מלון וחברות תעופה, דרכן אפשר להשתמש בנקודות טיסה מצטברות.

זה נכון להזמין כרטיס אשראי מסוג זה, מאחר ובזמן שאנחנו משתמשים בו לצורך הוצאות, הרי שאנחנו יכולים גם להפיק ממנו תועלת כלכלית, בכך שהכרטיס יכול לחסוך לנו לא מעט כסף. בפרט זה נכון אם אנחנו מבצעים הרבה הוצאות מדי חודש וכן אם אנחנו טסים הרבה. אז יש לנו אפשרות לנצל את היתרונות בכרטיס לאורך זמן.

את מי זה יכול לשרת?

בעיקרון, כרטיס אשראי עם צבירת נקודות טיסה יכול לשרת כל אחד, אך באופן טבעי הוא ישרת הרבה יותר אנשים שטסים הרבה. הם יכולים לחסוך באופן משמעותי בכל טיסה ובכל פעם כשהם מזמינים חדר בבית מלון.

מעבר לכך, הוא יכול לשרת באופן אטרקטיבי אנשים שנאלצים לטוס באופן לא צפוי, מיידי אל יעדים שונים בעולם. הסיבה היא, שכך הם יכולים גם למצוא טיסות במהרה וגם ליהנות מחסכון כלכלי ולא לשלם את המחיר המלא, שלעיתים יכול להיות מאוד משמעותי. זה בוודאי יהפוך את החופשה שלהם להרבה יותר נעימה וייחודית.

 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.