צלוליטיס אחרי לידה: 4 טיפים להעלמת הסימנים שמפריעים לך

הלידה היא אחד מפלאי הטבע. היווצרות של חיים חדשים יש מאין בגוף האישה הוא נושא מרתק כשלעצמו. הטבע חכם וחזק יותר מאיתנו ויודע איך לייצר חיים חדשים בתוך תשעה חודשים מרגע ההתעברות. עם זאת, לא מעט נשים חוות בעיות משמעותיות אחרי הלידה. אחת הבעיות היותר נפוצות הוא הבעיה של היווצרות צלוליטיס אחרי לידה. מה זה בעצם צלוליטיס ואיך הוא נוצר? איך אפשר להעלים את הצלוליטיס ולהחזיר את הגוף למצב שבו היה לפני הלידה? בשורות להלן הביא 4 טיפים להעצמת הצלוליטיס אחרי הלידה.

מה זה בעצם צלוליטיס ואיך הוא נוצר?

צלוליטיס הוא בדרך כלל תולדה של התרחבות הגוף והתכווצות שלו. ההתרחבות וההתכווצות של הגוף יוצרות עודפים בעור, שבאים לידי ביטוי בצורת בליטות שונות ומשועות, קפלים וקמטים בעוד. מי שסובלים מאד מצלוליטיס בחלקים שונים בגוף, הם סוגי האוכלוסייה כדלקמן:

  • נשים וגברים אחרי דיאטה: הדיאטה יוצרת מצב שבו הגוף התרחב בזמן ההשמנה, ונמצא בתהליך של התכווצות בזמן הליך הדיאטה. במצב הזה נוצר צלוליטיס בגוף, שמשפיע הן על המראה והן על ההרגשה האישית.
  • נשים אחרי היריון: גם היריון כרוך בהתרחבות של הגוף, כהכנה ללידת התינוק החדש ותוך כדי ההתפתחות שלו בגוף. בתקופה שאחי הלידה, הגוף מנסה לחזור לממדים שהיו לו. לעיתים מזומנות החזרה היא חלקית בלבד ויוצרת צלוליטיס, שגם נראה לא ממש טוב וגם יוצר הרגשה בעייתית.

צלוליטיס אחרי הלידה – 4 טיפים שיעזרו להתגבר עליו באופן טבעי

כאמור, הצלוליטיס הוא אחת מני בעיות רבות שנשים חוות בתקופה שאחרי הלידה. מה שמפתיע בנושא הזה, הוא שקיימת אפשרות להיפטר מהצלוליטיס, או לכל הפחות להקטין את ההשפעה שלו, במספר צעדים פשוטים. להלן 4 טיפים שיכולים לסייע לכל אישה להתגבר על צלוליטיס אחרי לידה באופן טבעי, פרטים נוספים באתר   https://www.yafa-maximov.co.il

  1. שתייה: אחד הביטויים היותר משמעותיים לפגיעה בעור בזמן ההיריון הוא הפגיעה בגמישות שלו. עם זאת, שתייה מרובה של נוזלים עשויה למתן אפ הפגיעה הזאת ואף למנוע אותה לעיתים קרובות לחלוטין.
  2. הימנעות מקפאין: אמנם גם קפה הוא נוזל שאפשר, ואפילו נהוג לשתות לעיתים מזומנות. עם זאת, הימנעות משתיית קפה או תה עשויה למנוע או להאט את תהליך היצירה של צלוליטיס אחרי הלידה. אבל לא מדובר רק בקפה או תה, אלא במגוון משקאות המכילים קפאין, כולל תה או קולה.
  3. אימוני כושר: אימוני כושר, בדגש על תרגילים להצרת היקפים בגוף, מקטינים את עוצמת הצלוליטיס ואת ההיווצרות שלו אחרי הלידה.
  4. יוגה ופילאטיס: אמנם לא מדובר באימוני כושר, אבל עדיין מדובר בתרגילים שמסייעים למתוח את העור ולהחזיר אותו למצבו שלפני ההיריון.

לפני שפונים לביצוע הסרת צלוליטיס באמצעים טכנולוגיים כאלה ואחרים, מומלץ מאד לנסות תחילה את האמצעים שהוצעו לעיל. הם הוכחו לאורך השנים כאיכותיים ויעילים מאד.

 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.