רוברט שפולנסקי: כל ההמלצות על השתלות בחו"ל

הגעה למצב בו איבר בגוף אינו מתפקד היא מצב קשה ומאתגר. הדבר מוביל לחיים הסובבים לחלוטין סביב הדבר. לדוגמה, כאשר מדובר על כליות שאינן מתפקדות, ללא השתלה האופציה היחידה לשרוד היא באמצעות דיאליזה. לכן רבים נרשמים להשתלה באחד המרכזים הרפואיים בארץ אך מבינים מהר מאוד שזהו מסלול מייגע וארוך שאי אפשר באמת לדעת מתי הוא יסתיים. הכרת האפשרות של השתלה בחו"ל דרך חברת מד-ליד  שינתה את חייהם של אלה שהחליטו לחשב מסלול מחדש ולעבור השתלה בחו"ל וממש כפי שתוכלו לראות כאן בסרטונים, הם מספרים שעבורם זו היתה מההחלטות החכמות שקיבלו בחייהם

השתלה בחו"ל – מהירות עם מקצועיות

בהשתלת איברים אין ספק- המהירות היא קריטית. מועמד להשתלה אשר נמצא לו איבר מתאים מהר יחסית זוכה לחזור למסלול חיים רגיל ולהמשיך את חייו בעוד שאדם הממתין זמן רב מצבו יכול להתדרדר עד כדי מצב בלתי הפיך ואפילו להגיע למוות. כפי שתוכלו לשמוע  ולראות בסרטונים, המושתלים דרך מד- ליד אמנם מספרים שהיתה המתנה בלתי נמנעת במהלכה התבצעו בדיקות כדי למצוא את האיבר  המתאים ביותר לכל אחד, אך מהרגע שהגיעו לנתב"ג ועד סיום הפרוצדורה כולה דברים זרמו במהירות. הן הבדיקות שקדמו להשתלה והן ההשתלה עצמה בוצעו על הצד הטוב ביותר, על ידי רופא מצוין ומקצועי ובכלל צוות מסור ושירותי שהיה קשוב לכל בקשה. הזמן הקצר יחסית שעבר בין הפגישה הראשונה בחברה ועד הרגע בו נחתו המטופלים בארץ היה קצר משמעותית לעומת הזמן שהיתה לוקחת ההשתלה בדרך הרגילה דרך המסלול הציבורי.

"שווה כל שקל"

נכון,זה לא סוד וגם המושתלים שתראו בסרטונים לא מנסים להסתיר זאת: השתלה בחו"ל באופן פרטי עולה לא מעט. חברת מדליד, בראשות רוברט שפולנסקי , חרטה על דגלה שקיפות ואמינות ולכן לדברי המטופלים שמה את הדברים על השולחן כבר במפגש היעוץ. מטבע הדברים השתלה בחו"ל בה דואגים לכל צרכי המטופל והמלווים שלו, החל ממקום לינה ברמה הגבוהה ביותר לפני הטיפול וגם במהלך ההתאוששות, הפרוצדורה שנעשית באופן פרטי ולא ציבורי, הטיסות ועוד-כל אלה עולים כסף. עם זאת, המשותף למטופלים בסרטונים הוא שכולם מסכימים על כך שהדבר היה שווה כל שקל. אמנם המטרה היא רפואית, אך לא סתם הדבר נקרא תיירות מרפא. גם המלווים וגם המטופל מצליחים ליהנות מכך שהם נמצאים במקום פסטורלי ובמצב בוהם יכולים פשוט לנוח ולדעת שהם נמצאים בידיים מקצועיות ומקבלים את כל מה שהם זקוקים לו ועוד הרבה מעבר לכך, ממש כמו בחופשה.

לסיכום, אין ספק שהשתלת כליות או איבר אחר היא פרוצדורה לא נעימה שיש הרבה מאוד מתח סביבה, אך לדברי המושתלים דרך חברת מד-ליד, המהירות והיעילות בה דברים נעשו, לצד מקצועיות ושירות אדיב המתיקו מעט את הדברים והחשוב ביותר הוא האפשרות לחזור הרבה יותר מהר למסלול חיים רגיל ונורמלי.קרדיט וידאו יוטיוב – יח"צ

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.