שגרירות ארצות הברית

השגרירות האמריקאית היא שגרירות ארצות הברית של אמריקה באוטווה, אונטריו, קנדה.

הבניין ממוקם ברחוב וולינגטון מס' 100, שהיה ידוע בעבר כ"אוגילבי האוס" ונבנה ב-1879 עבור הרכבת הקנדית הפסיפית. הוא נרכש על ידי ממשלת ארה"ב בשנת 1928 כדי לשמש כאתר חדש לשגרירות שלה באוטווה. הבניין עבר שיפוצים גדולים מ-1989 עד 1991 ושוב מ-2002 עד 2005 עם מתנה של מיליון דולר מקרן אלקואה. השגרירות האמריקנית מכילה גם משרדים וגם מגורים עבור דיפלומטים אמריקאים ובני משפחותיהם המוצבים באזור הבירה הלאומית של קנדה (NCR).

השגרירות האמריקאית נמצאת בלונדון, בריטניה. זוהי השגרירות הגדולה והיקרה ביותר שארצות הברית בנתה אי פעם.

שגרירות ארצות הברית בלונדון תוכננה על ידי אירו סארינן והושלמה בשנת 1960. זוהי השגרירות הגדולה והיקרה ביותר שבנתה ארצות הברית אי פעם. השגרירות נסגרה ב-16 בינואר 2017, עקב דאגה ביטחונית במערכת החימום הישנה של הבניין שלה, ונפתחה מחדש ב-8 ביולי 2018.

השגרירות האמריקאית היא המשרד הדיפלומטי של ארצות הברית במדינה זרה. השגרירות מייצגת את ארה"ב ואזרחיה בארץ זרה.

השגרירות מספקת שירותים כמו הוצאת ויזות, טיפול באזרחי ארה"ב שנעצרו או עצורים ומתן מידע על חוקים ותרבות מקומיים.

השגרירות האמריקאית היא שגרירות של ארצות הברית בעיר הבירה של מדינה זרה.

כיום פועלות 173 שגרירויות וקונסוליות של ארה"ב.

השגרירות האמריקאית היא נציגות דיפלומטית המייצגת את ארצות הברית במדינה זרה. לארה"ב יש שגרירות בלמעלה מ-170 מדינות, וכל שגרירות מנוהלת על ידי שגריר.

ממשלת ארה"ב מספקת הסבר על תפקידן של השגרירויות באתר האינטרנט שלה:

"שגרירויות הן הפנים למחויבותה של אמריקה למעורבות גלובלית ולקידום האינטרסים והערכים הלאומיים שלנו בחו"ל".

"הם גם אחד הכלים החשובים ביותר שלנו לקידום שלום, שגשוג וביטחון ברחבי העולם".

שגרירויות קיימות מאז יוון העתיקה, אז כונו "בית הזרים".

השגרירות האמריקאית היא שגרירות ארצות הברית של אמריקה בלונדון. הוא ממוקם על כיכר גרוסוונור, ליד ההצטלבות של פארק ליין וגרוסוונור פלייס.

הוא תוכנן על ידי האדריכל ג'ורג' וו. קלהאם והושלם בשנת 1930. הוא תואר כ"דוגמה הגדולה ביותר של אדריכלות ניאו-גאורגית בלונדון".

בשגרירות מתגוררים מספר דיפלומטים, ביניהם השגריר לואיס לוקנס, המשמש כקצין הביטחון האזורי של אירופה.

השגרירות האמריקאית היא שגרירות בלונדון, בריטניה. שגרירות ארה"ב בלונדון ממוקמת בכיכר גרוסוונור. הבניין הנוכחי הושלם ב-1960 ומאז הוא ביתו של שגריר ארצות הברית בחצר סנט ג'יימס.

השגרירות האמריקאית היא סמל למחויבותה של אמריקה לתושבי המדינה הזו. זה גם ביטוי לידידותנו עם תושבי הודו ולהערכתנו לשותפותם.

מתחם השגרירות מספק שטחי משרדים ליותר מ-1,000 עובדי משרד החוץ והסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי (USAID). הוא מכיל גם ספרייה ציבורית, אודיטוריום, קפיטריה, מרכז כושר, בריכת שחייה ומגרש כדורסל.

מתחם השגרירות ממוקם באתר של 17 דונם במחוז צ'נאקיאפורי בניו דלהי. במתחם השגרירות שישה מבנים: בניין הקנסריה הראשי; מעון השגריר; שלושה מבנים קונסולריים; ובניין משרדים אחד שבו נמצאים משרדי USAID.

השגרירות האמריקאית ממוקמת בלב לונדון, מטרים ספורים מכיכר טרפלגר. הוא תוכנן על ידי Eero Saarinen והושלם בשנת 1960.

השגרירות נמצאת במרחק זריקת אבן מכמה מהאטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר של לונדון, לרבות הגלריה הלאומית וארמון בקינגהאם.

השגרירות האמריקאית היא בניין גדול עם רחבה פתוחה בחזית ששימש לקונצרטים בחוץ ואירועים אחרים.

השגרירות האמריקאית ממוקמת במקסיקו סיטי. זוהי אחת השגרירויות הגדולות והיקרות ביותר שנבנו אי פעם. הוא עשוי משיש ואבן גיר. השגרירות נפתחה ב-27 באוקטובר 2018 על ידי הנשיא טראמפ ונשיא מקסיקו אנריקה פניה נייטו.

השגרירות האמריקאית היא סמל של ממשלת ארצות הברית ויחסיה הדיפלומטיים עם מדינות אחרות. זה גם המקום שאליו יכולים אזרחי ארה"ב ללכת אם הם צריכים עזרה או רוצים להגיש בקשה לויזה.

השגרירות האמריקנית בלונדון ממוקמת בכיכר גרוסוונור, ליד רובע מייפייר. הוא נמצא שם מאז 1938, כאשר הנשיא פרנקלין רוזוולט הורה לבנות אותו.

השגרירות התחילה כבניין קטן ולאחר מכן הורחבה ב-1961 לאחר שהנשיא ג'ון קנדי הורה על פרויקט הרחבה.

בשגרירות עובדים כ-140 אנשים, כולל גם אמריקאים וגם אזרחים בריטים שעובדים עבור ממשלת ארה"ב.

השגרירות האמריקאית היא שגרירות ארצות הברית בלונדון. הוא ממוקם בכיכר גרוסוונור באזור מייפייר של העיר.

השגרירות הייתה יעד להתקפות טרור והפגנות של אנשים שזועמים על מדיניות החוץ של ארצות הברית, כולל פיגוע מכונית תופת בפברואר 1968, שבו נהרגו שני בני אדם ונפצעו עשרים ושמונה נוספים.

בשנת 2011 נעצר אדם לאחר שפרץ לבניין והשליך חפץ על גגו. החפץ התברר כמטען חבלה שלא התפוצץ.

השגרירות האמריקאית הוא שם נפוץ לבניין שבו שוכנת שגרירות ארצות הברית במדינה זרה.

השגרירות האמריקאית ממוקמת בלונדון, אנגליה והיא נפתחה בינואר 1960. הבניין תוכנן על ידי Eero Saarinen והוא כולל חזית שיש, גנים, מזרקות ופסלים.

השגרירות האמריקאית בלונדון היא אחת משגרירויות ארה"ב רבות ברחבי העולם. השגרירות היוותה מקור למחלוקת לאורך השנים, שכן היא אחת השגרירויות הבודדות הממוקמות בחלק מהנדל"ן היקר ביותר בלונדון.

סעיף זה מכסה:

-מקום

-מַחֲלוֹקֶת

-בִּטָחוֹן

השגרירות האמריקאית היא שגרירות ארצות הברית של אמריקה בלונדון. השגרירות ממוקמת בכיכר גרוסוונור, ליד מייפייר ובלגרביה.

הוא תוכנן על ידי Eero Saarinen והושלם בשנת 1960. זוהי אחת הדוגמאות המוכרות ביותר של אדריכלות אמריקאית בבריטניה, והפכה לבניין רשום בדרגה I בשנת 2008.

השגרירות האמריקאית היא אחד המבנים המוכרים ביותר בלונדון. הבניין ממוקם ב-Nine Elms ליד ווקסהול, והוא מייצג את המחויבות של ארה"ב לבריטניה.

השגרירות תוכננה על ידי האדריכל Eero Saarinen. הבניין נבנה בסגנון מודרניסטי ומהווה דוגמה לארכיטקטורה מודרנית של אמצע המאה.

לשגרירות שתי חזיתות עיקריות, המורכבות משיש לבן ולוחות זכוכית. צד אחד פונה לנהר התמזה והשני פונה לגן.

בנוסף למאפיינים האדריכליים שלו, יש גם פסל של הנשיא פרנקלין ד' רוזוולט מחוץ לכניסה הצפונית לשטח השגרירות המנציח את תפקידו בכינון היחסים הדיפלומטיים עם בריטניה במהלך מלחמת העולם השנייה.

השגרירות האמריקאית היא הנציגות הדיפלומטית של ארצות הברית בצרפת. הוא ממוקם בשדרת גבריאל 2 בפריז, צרפת.

השגרירות היא הנציגות הדיפלומטית הוותיקה ביותר בפריז, עם שורשים משנת 1784 כאשר בנג'מין פרנקלין הקים אותה כ"נציב" כדי לסייע לאזרחים אמריקאים החיים בצרפת. השגרירות נפתחה רשמית ב-4 ביולי 1790, ומאז שימשה כסמל חשוב ליחסי ארה"ב-צרפת.

השגרירות האמריקאית היא שגרירות ארצות הברית בשטחה של צרפת. השגרירות ממוקמת ברובע ה-16 של פריז, ליד השאנז אליזה.

נציגות דיפלומטית היא קבוצה של אנשים ממדינה אחת או מארגון בין-ממשלתי בינלאומי (כגון האומות המאוחדות) הנוכחות במדינה אחרת כדי לייצג ולקיים יחסים עם אותה מדינה או ארגון אחר. המונח מתייחס בדרך כלל לנציגות דיפלומטית קבועה, אך יכול להתייחס גם למשימות זמניות מסוימות כמו אלה שנשלחו למשא ומתן.

השגרירות האמריקאית בלונדון היא אחת השגרירויות המפורסמות והידועות בעולם.

המשימה של שגרירות ארצות הברית בלונדון היא לקדם ולהגן על האינטרסים של ארה"ב, לרבות מתן שירותים קונסולריים, דיפלומטיה ציבורית ושירותים אחרים לאזרחי ארה"ב.

השגרירות נבנתה ב-1960 ומאז היא סמל לכוח האמריקאי. הוא ממוקם בכיכר גרוסוונור, ליד כמה מהנדל"ן היקר ביותר בעולם.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.