שירות טלמרקטינג לעסקים

טלמרקטינג הוא תפקיד חיוני של עסק. זה יוצר לידים ומתחבר עם הלקוחות. זה גם עוזר להגביר את המכירות ומספק תמיכת לקוחות למי שמחפש את זה. שיחת הטלמרקטינג היא דרך ליצור קשר עם האנשים שגילו עניין במוצר או בשירות שלך על ידי פנייה אליהם בטלפון. ישנם יתרונות רבים לכך בהשוואה לערוצי שיווק אחרים כגון פרסום בדוא"ל או במדיה חברתית אך ישנם גם חסרונות שכדאי לשקול לפני הטמעתו. ישנם יתרונות רבים בשימוש בשיחת טלמרקטינג בהשוואה לערוצי שיווק אחרים כגון פרסום בדוא"ל או במדיה חברתית אך ישנם גם חסרונות שכדאי לשקול לפני יישום.

שירות טלמרקטינג

טלמרקטינג הוא סוג של שיווק הכולל תקשורת עם אנשים בטלפון. הוא משמש לעתים קרובות ליצירת לידים, קביעת פגישות, שירות לקוחות ומחקר שוק. מי שעושה את הטלמרקטינג נקרא טלמרקטינג או איש מכירות טלפוני. לעתים קרובות הם מועסקים על ידי חברה כדי לבצע שיחות בשמם. טלמרקטינג הוא סוג של שיווק שבו איש המכירות מבקש לקוחות פוטנציאליים לקנות מוצרים או שירותים. את המונח "טלמרקטינג" טבע היזם האמריקאי ג'ון וו. רולסטון בסוף שנות ה-70, והוא נמצא בשימוש לפחות מ-1981.

עלינו לזכור כי מענה אנושי חיצוני הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח. צרכנים נוטים יותר להרגיש שהם מוערכים אם הם מקבלים תגובה מאדם. מחקר של קבוצת גרטנר מצא שמספר האינטראקציות של לקוחות עם ארגונים גדל ב-50% מאז 2009. הסיבה לכך היא שצרכנים מעדיפים לדבר עם אדם כאשר יש להם שאלות, רוצים לקנות משהו או צריכים עזרה בבעיה. בעבר, עסקים יכלו להסתמך על שירות לקוחות. הם הצליחו להשתמש באסטרטגיה הזו מכיוון שהם תמיד היו שם עבור הלקוחות ויכלו לספק את המידע שהלקוחות צריכים. כיום, הלקוחות אינם סבלניים באותה מידה ואולי אינם מוכנים לחכות לתגובה. הם רוצים סיפוק מיידי ויעזבו חברה אם הם לא יקבלו את זה. זו הסיבה שחברות נוספות משתמשות בצ'אטבוטים. צ'טבוטים מאפשרים להם לספק שירות לקוחות מיידי מבלי להעסיק יותר אנשים או להוציא כסף על קווי טלפון יקרים.

מענה אנושי לעסקים

אנו חיים כעת בעולם שבו כל עסק צריך להיות בעל נוכחות במדיה חברתית. בין אם יש להם חנות מקוונת, בלוג או סתם עמוד פייסבוק, הם צריכים להיות פעילים בערוצי מדיה חברתית. כדי לעשות זאת, הם צריכים אנשים שיכולים להגיב ברגע שמישהו משאיר תגובה או הודעה בעמוד שלו. לכן עסקים פונים כעת לשירותי מענה אנושי חיצוני לעסקים. המטרה העיקרית של שירותים אלה היא לספק את אותה רמה של שירות לקוחות כאילו אתה מדבר עם מישהו באופן אישי. הם רוצים אנשים שמעורבים ויודעים מה הם עושים בכל מה שקשור לשירות לקוחות ומענה.

התגובה האנושית החיצונית היא מדד לאופן שבו הציבור מגיב לעסק. הוא כולל את התפיסות, העמדות וההתנהגויות של אנשים שאינם מועסקים בחברה. מענה אנושי חיצוני חשוב לעסקים מכיוון שהוא יכול להשפיע על השורה התחתונה של החברה. לדוגמה, אם אנשים מאמינים שחברה משתמשת בשיטות לא אתיות כדי להרוויח כסף, הם עשויים לסרב לרכוש מאותה חברה או שהם עשויים להחרים אותה. בנוסף, פרסום שלילי יכול להוביל לירידה במכירות ולעלייה בתלונות על שירות לקוחות. התגובה האנושית החיצונית של העסק מושפעת מגורמים רבים כולל שיווק מפה לאוזן, פוסטים במדיה חברתית וסיקור תקשורתי מסורתי.

חשוב לדעת איך הלקוחות שלך מגיבים לעסק שלך. זה יכול להיעשות על ידי ניתוח הפוסטים שלהם במדיה החברתית, מיילים ומשוב אחר שאתה מקבל. ניתן להפריד את התגובה האנושית החיצונית לשתי קטגוריות שונות: שלילית וחיובית. משוב שלילי הוא כאשר ללקוח יש חוויה גרועה עם החברה שלך והוא מודיע לך על כך באמצעות מדיה חברתית או אימייל. משוב חיובי הוא כאשר ללקוח היה חוויה טובה עם החברה שלך והוא מודיע לך על כך באמצעות מדיה חברתית או דואר אלקטרוני. חשוב לפקח על שתי הקטגוריות הללו מכיוון ששתיהן חשובות באותה מידה בהצלחת כל עסק.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.