תפילין הן סט של קופסאות עור שחורות קטנות ובהן מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה. הם לובשים על ידי גברים יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית.

התפילין מונחות באופן מסורתי על הראש והזרוע העליונה, אך אין דרישה באיזו זרוע יש להשתמש לאיזו קופסה, למרות שרוב האנשים משתמשים בזרוע הדומיננטית שלהם. ניתן להדק את רצועות הזרועות בשתי ידיים, אך הקשר חייב להיות בצד ימין של העונד.

רצועות העור של התפילין כרוכות סביב שתי קופסאות שחורות קטנות הנקראות "של ראש" ו"של יד". ה-Shel Rosh מונח על מצחו של הלובש, ואילו ה-Shel Yad כרוך סביב זרוע אחת ומאובטח לצדו. שתי הקופסאות הללו מכילות

תפילין הן שתי קופסאות שחורות קטנות, אחת על הראש ואחת על הזרוע, ובהן מגילות קלף עם פסוקים מהתורה.

התורה מצווה על יהודים לקשור חפצים אלו לזרועם ולראשם במהלך תפילת שחרית בימי חול.

תפילין היא סט של שתי קופסאות עור שחורות קטנות ובהן מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה.

התפילין מונחות על הראש והזרוע במהלך תפילת שחרית בימי חול.

בתפילין הזרוע יש ארבעה קטעים מקראיים המתייחסים למצוות שניתנו למשה. בתפילין הראש יש קטע מדבר ו, ד-ט, הכולל: "שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד".

תפילין הן סט של קופסאות עור שחורות קטנות ובהן מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה.

התפילין מונחות על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית בימי חול, ועל ידי חלק מהיהודים בכל עת כתזכורת לזיקתם לתורה.

תפילין הן שתי קופסאות שחורות קטנות ובהן מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה. יהודים שומרי מצוות לובשים אותם על הראש והזרוע במהלך תפילת שחרית בימי חול.

לתפילין היסטוריה ארוכה, לפחות מימי בית שני בירושלים. את תפילין הזרוע מניחים על הדו-ראשי ומותר לנוח על שרוול-חולצה, בעוד שהתפילין הראש מוחזק בדרך כלל על ידי רצועה או רצועה העוטפת אותה ונשענת על גבי כיפה (כובע גולגולת).

מקורן המדויק של התפילין אינו ידוע, אך הן מוזכרות בטקסטים עתיקים כמו התלמוד והתנ"ך. המילה "תפילין" נובעת מ"תפיל" בעברית

תפילין הוא חפץ פולחני יהודי אשר הולבש במקור על ידי דמויות המקרא של אהרון ויעקב. הוא מורכב משתי קופסאות עור מרובעות, אחת על הראש ואחת על הזרוע.

ישנם שני סוגים של תפילין: תפילין יד (המונחים על הזרוע), ותפילין ראש (מניחים על הראש). התפילין מכילים קטעים מתוך שמות יג, א-י, יא: א-טז, י"ג 11-16, י"ד 1-18 ו-11:4. בתפילין הראש יש קטעים מתוך שמות יג, כא-כג ומדברים ו, ד.

תפילין הן שתי קופסאות קטנות, העשויות באופן מסורתי מעור ונענדות על הזרוע והראש על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית בימי חול.

התורה מצווה על יהודים להניח תפילין (דברים ו, ח). אחד צריך להיות קשור לזרוע שמאל ואחד צריך להיות מונח על הראש בין העיניים. לתפילין הזרוע יש רצועה שנכרכה סביב הזרוע העליונה, ואילו לתפילין הראש יש רצועה שנכרכה סביב שני צידי הראש.

תפילין הן קופסאות שחורות קטנות המכילות מגילות עם פסוקים מהתורה. הם לובשים על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית בימי חול.

התורה מצווה עלינו לאגד את הדברים הללו לידינו ובין עינינו, כאות לחשיבותם בחיינו. תפילין גם מזכירות לנו שעלינו להיות תמיד מודעים ליחסינו עם אלוהים.

תפילין היא מסורת יהודית הנשמרת על ידי יהודים מכל רמות השמירה הדתית, והיא אינה מוגבלת לגברים בלבד.

תפילין היא חפץ פולחני יהודי המורכב מקופסאות עור שחורות קטנות ובהן מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה. המילה "תפילין" באה מהמילה העברית שמשמעותה "לכרוך".

התפילין מונחות על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית בימי חול, ובכל זמן בתפילה בשבת ובמועדים.

תפילין הן קופסאות עם רצועות עור המכילות מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה. הם לובשים על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית בימי חול.

תפילין מיוצרים באופן מסורתי מחתיכת עור אחת, שנתפרת ביד לצורה ולאחר מכן עטופה ברצועה דקה של עור בעלי חיים. יש תפילין שמשתמשים ביריעת קלף דקה במקום עור למגילה, בעוד אחרים החליפו את רצועות עור החיות ברצועות אלסטיות.

תפילין מגיעות בשתי צורות: אלו המונחות על הזרוע (הנקראות של יד) ואלה המונחות סביב הראש (הנקראות של ראש). תפילין הזרוע קשורות לזרוע הדו-ראשי, כך שידו מונחת עליה בזמן התפילה; הראש-תפילין רצועות

תפילין הן תפילין, או קמיעות, המורכבות מרצועות עור שחורות ומכילות ארבעה קטעים מהתורה הכתובים על קלף. הקטעים לקוחים מספרי שמות ודברים. תפילין הוא טקס יהודי המבוצע על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית בימי חול.

המילה תפילין מקורה בשורש המילה "לקשור" בעברית, שכן לתפילין יש תפקיד של קשירת מחשבותיו לאלוהים. הם לובשים באופן מסורתי על ידי גברים בלבד; עם זאת, נשים יכולות גם ללבוש אותן אם הן בוחרות לעשות זאת.

תפילין הן שתי קופסאות שחורות קטנות ובהן מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה. הם לובשים על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית בימי חול.

את התפילין מניחים על הזרוע והראש, והם מאובטחים ברצועה הנקראת "נעל זרוע". נעילת הזרוע מאפשרת ללובש את זרועו מבלי לעקור את התפילין.

תפילין הן קופסאות עור קטנות ושחורות שבתוכם יש סט מגילות. הם לובשים על הראש על ידי יהודים שומרי מצוות במהלך תפילת שחרית ועל הזרוע על ידי גברים בתפילת ימי חול.

התורה מצווה על יהודים להניח תפילין על ראשם וזרועם כאות אהבת ה'. הקופסה קשורה לזרוע עם רצועה שמקיפה את הדו-ראשי. פותחים אותו ביד אחת ואז מניחים אותו מעל הראש, מונח ליד הלב.

המילה "תפילין" באה משתי מילים עבריות שמשמעותן "לכרוך" או "לקשור". הכוונה היא לאופן שבו הם נקשרים על גופו של האדם כדי לקיים מצווה זו.

תפילין הוזכרו לראשונה בתקופת המקרא (שמות יג, ט-י).

תפילין הם חפצי פולחן שיהודים שומרי מצוות עונדים על ראשם וזרועם בזמן התפילה.

תפילין הן קופסאות עור שחורות קטנות ובהן מגילות קלף עליהן כתובות פסוקים מהתורה. הם לובשים על ידי גברים יהודים במהלך תפילת שחרית בימי חול.

התפילין מורכבות מסט רצועות עור שחורות הכרוכות סביב הזרוע ולאחר מכן סביב היד באופן ספציפי. ברצועות הזרועות יש קופסאות המכילות שתי פיסות קלף מרובעות שעליהן כתובות בצד אחד קטעים מהתורה. פסוקים אלו כוללים בדרך כלל התייחסות למצוות ה' ולאיסוריו, וכן שבח לה' והנחיות כיצד לחיות חיים טובים.

בדרך כלל מניחים תפילין על הזרוע והראש במהלך תפילת שחרית.

תפילין הזרוע הן מבנה דמוי קופסה עשוי עור שחור ומכיל ארבעה תאים. בתא הראשון יש קלף עם תפילת שמע, הכתוב בקליגרפיה על רצועת קלף שנכרכה סביב התיבה. התא השני מכיל ספר תורה מגולגל. בתא השלישי יש עוד פיסת קלף שעליה כתובה תפילת שמע, הכרוכה סביב המגילה. לבסוף, יש תא קטן לאחסון פריטים קטנים כמו מטבעות או מפתחות.

לתפילין הראש שתי קופסאות עור שחורות המחוברות זו לזו ברצועה דקה. קופסה אחת מונחת על המצח ומחזיקה פיסת קלף נוספת שעליה כתובה תפילת שמע.

 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.