ערן גפן ינהל את מערך הפרסום בצוות האסטרטגי של קמפיין מפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ'

14 באוקטובר, 2012

ערן גפן, ממייסדי ענף הדיגיטל בישראל, ינהל את מערך הפרסום והניו מדיה בצוות האסטרטגי של קמפיין העבודה. גפן חזר לאחרונה ארצה מניו יורק, שם הקים חברה המפרסמת מותגים גלובליים כגון סירס, קראפט ופורד. בעבר הקים בשותפות עם משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי את yr אינטראקטיב וניהל, בין היתר, בהתנדבות את הקמפיין למען גלעד שליט.

מטה הפרסום הוא חלק ממטה ההסברה והאסטרטגיה של מפלגת העבודה, בראשו עומד שלום קיטל, ועליו נמנים טל אלכסנדרוביץ' היועצת האסטרטגית של יחימוביץ' ואיתי בין חורין, המנהל את מטה ההסברה בבחירות.

גפן: "אני נרגש לקחת חלק בצוות שיוביל מהלך כל כך משמעותי בתקופה יוצאת דופן במדינה. הבחירות האלו לא יהיו דומות לשום מערכה קודמת שהכרנו, אנחנו עובדים על קמפיין אחר, מעורר מחשבה ואמיתי ממש כמו הערכים שמייצגת בעיני המנהיגות של שלי יחימוביץ'".