לראשונה- הושקה אפליקציה חדשנית שתאפשר לגולשים לעצב את מסריהם כחלק מקמפיין מפלגת העבודה- "ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך".

13 בדצמבר, 2012

מפלגת העבודה, השיקה היום קמפיין ניו מדיה חדשני וראשון מסוגו, במסגרתו יוכלו התומכים להיות מעורבים בעיצוב המסר ולשלב את רצונם על ידי כתיבה וציור על שלטי מרפסת, חולצות, סטיקרים, קאבר בפייסבוק וצלונים לרכב. הקמפיין, שעוצב בהשראת המחאה החברתית, תחת הסיסמא "ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך", הינו ראשון מסוגו ומהווה שלב המשך של הקמפיין הראשוני, שנתן במה לשלטי המחאה החברתית.
במפלגה מסבירים כי מחקרי עומק שנערכו, מצאו שרוב הציבור מזדהה עם מסרי המפלגה העוסקים בצורך לשנות את סדרי העדיפויות והשיטה הכלכלית. הקמפיין, מתבסס, על החיבור המתאפשר לראשונה בין עולם הדיגיטל והניו מדיה למציאות ברחובות. כבר היום, שינו מאות תומכי המפלגה את "הקאבר" בפייסבוק וזאת כחלק מהפצת הקמפיין באופן ויראלי שתגיע על פי ההערכות למאות אלפי אנשים באמצעות הרשת.
בנוסף, מאפשר הקמפיין גיוס תרומות קטנות למפלגה של 50 עד 500 ₪.

הגולשים יוכלו להיות מעורבים בעיצוב המסר

ערן גפן ראש מערך הפרסום של המפלגה: "זוהי הפעם הראשונה בישראל שקמפיין בחירות מאפשר ייצור המוני בהדפסה דיגיטלית באמצעות הרשתות החברתיות. במקום להשתמש בכלים קלאסיים, החלטנו לבצע "דמוקרטיזציה של הקמפיין" ברוח הסולידריות והשיתוף אשר יאפשרו לכל אחד מהקהלים להתחבר ולהצטרף למסרי הקמפיין. על ידי כך, בכוונתנו לייצר אקטיביזציה ולרתום מתנדבים וכוחות חדשים המזדהים עם המסרים הבסיסיים של המפלגה".

 

לאפליקציה