"הי זאת שלי, כך איישם את התוכנית לכלכלה הוגנת"

6 בינואר, 2013

קמפיין חדש של מפלגת העבודה שעלה לאוויר היום ברשת ובשלטי חוצות, מציע לציבור להתקשר ולשמוע מפי יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ', כיצד בכוונתה ליישם חלקים מהתוכנית לכלכלה הוגנת.

הקמפיין הוא תוצאה של צורך לחשוף ולהנגיש לציבור עמדות אמיתיות, בניגוד לסיסמאות בהן משתמשים ברוב הקמפיינים.

בשלב ראשון, יוכל הציבור להתקשר ולשמוע על תוכניתה של יחימוביץ' להורדת יוקר המחיה, להוזלת מחירי המזון ועל מדיניות המיסוי אותה בכוונתה להנהיג. בסוף ההקלטה, קוראת יחימוביץ' למתקשרים להתנדב ולסייע למפלגת העבודה בקמפיין הבחירות.

 

"כך אוזיל את מחירי המזון". הציבור יתקשר, יחימוביץ תסביר. לחצו להאזנה

 

ערן גפן, ראש מערך הפרסום של המפלגה: "בניגוד למפלגות אחרות אשר עלו עם סיסמאות בשלטים, החלטנו להוסיף עומק אידאולוגי בכל שלט ובכל פרסום באמצעות שילוב מספר טלפון ספציפי לכל מסר, בו מרחיבה שלי יחימוביץ׳ במידע קונקרטי. בין השאר פורסמו מצע מפורט, התוכנית לכלכלה הוגנת, מסמך המפרט את קווי התפישה המדינית- ביטחונית והתוכנית למלחמה בשחיתות. כשיש לך כל כך הרבה תוכן, ההרגשה היא שיש להשתמש ביותר מסיסמאות בכדי להנגישו ולהפיץ אותו לציבור. בשבילי, כמי שעוסק בעולם הפרסום, זו דרך יצירתית וחדשנית נוספת לקדם את המטרה הזו".


במטה ההסברה של המפלגה הוסיפו "אנו מאמינים, כי בעזרת קמפיין זה נצליח לחשוף חלק מהתוכניות שלנו לעוד עשרות אלפי מצביעים פוטנציאלים ולשכנעם להצביע למפלגה. הציבור באמת רוצה לדעת מה מציעים לו וצמא למידע, ומערכת בחירות לא יכולה להיות מוכרעת רק על בסיס תדמיות וסיסמאות. הישראלים רוצים באמת לדעת מה יש למנהיגים שלהם להציע".

לחצו להאזנה: