אבי מימרן הוא המייסד של KwikDesk, סטארט-אפ ישראלי שפיתח פתרון תוכנה לעסקים לניהול כרטיסי תמיכת הלקוחות שלהם

אבי מימרן הוא יזם סדרתי, משקיע ופילנתרופ. העשייה האחרונה שלו, קרן אבי ורונה מימרן, היא ארגון ללא מטרות רווח שתרם 100 מיליון דולר למטרות שונות.

אבי נולד בישראל אך משפחתו עברה לטורונטו בשנת 1967. לאחר שסיים את לימודיו באוניברסיטת טורונטו עם תואר MBA, החל את דרכו כיזם נדל"ן ויצר את מה שהפך לאחד ממרכזי הקניות הגדולים בקנדה בשנות ה-80. חברת הנדל"ן של אבי פיתחה גם כמה מבנייני המשרדים הגדולים של טורונטו, כולל First Canadian Place ו-Scotia Plaza.

בשנת 1988, הוא מונה ליו"ר הדירקטוריון ב-Royal Trustco Inc., שהייתה אחת מחברות השירותים הפיננסיים המגוונים המובילות בקנדה באותה תקופה. בשנת 1991, הוא הפך לסגן יו"ר ומנכ"ל ב-Royal Trustco Inc., עד 1995 כאשר עזב כדי להקים חברה משלו בשם Trizec Properties Incorporated (TPI), אשר

אבי מימרן הוא יזם סדרתי ומומחה בתחום הבינה המלאכותית. החברה שלו, Sensay, פיתחה צ'אט בוט שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לספק תמיכה רגשית לאנשים שמרגישים בדידות או צנועה.

אבי נולד בישראל ולמד באוניברסיטת תל אביב. לאחר מכן הוא עבר לקליפורניה, שם המשיך ורכש את ה-MBA שלו מסטנפורד. אבי יזם מצליח כבר למעלה מ-30 שנה עם החברות הבאות: SanDisk Corporation, DSP Group, Inc., DSP Group International Ltd., NetGear Corporation, ו-Sensay Inc.

אבי מימרן הוא יזם, משקיע ופילנתרופ מפורסם. הוא מייסד קבוצת מימרן והצליח לבסס את עצמו כאחד מאנשי העסקים הקנדיים הבולטים בשנים האחרונות.

אבי נולד בחיפה, ישראל ב-18 בדצמבר 1959. משפחתו עברה לקנדה כשהיה רק ילד והתיישבה במונטריאול. אבי סיים תואר במנהל עסקים באוניברסיטת מקגיל.

אבי החל את דרכו בעבודה בחברה של משפחתו שעסקה בייבוא בגדים מאירופה לקנדה. עד מהרה התרחבה החברה למדינות שונות כמו ישראל, דרום אמריקה ואירופה.

בשנת 1989 הקים חברה משלו שעסקה בייבוא מוצרי אופנה מאיטליה לקנדה ובסופו של דבר הפכה לאחת החברות המצליחות מסוגה בצפון אמריקה – The Mimran Group Incorporated (MGI).

קבוצת מימרן מאוגדת (MGI) היא חברת אחזקות בינלאומית הפועלת בעיקר באמצעותה

אבי מימרן הוא יזם סדרתי ומייסד משרד הפרסום העולמי M&C Saatchi. הוא גם המייסד של חברת ההון סיכון הישראלית, New Venture Partners.

מימרן זכה בפרס על תרומתו לפיתוח הכלכלי של ישראל. בשנת 2016 הוא דורג כאחד מ-50 האנשים המשפיעים ביותר על העסקים בישראל על ידי TheMarker ובשנת 2013 הוא דורג כאחד מ-100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם על ידי מגזין ניוזוויק.

אבי מימרן הוא יזם קנדי שהקים והשקיע בלמעלה מ-15 חברות. הוא המייסד של Kool Kids Klub שהוקם בשנת 1991 והפך למותג הילדים הראשון שזכה לתמיכה של ליגת ספורט מקצועית גדולה.

הוא גם הקים ומכר את Heart & Stroke, החברה הגדולה מסוגה בקנדה. Heart & Stroke נרכשה על ידי ג'ונסון אנד ג'ונסון תמורת 1.3 מיליארד דולר בשנת 2000, מה שהופך אותה לאחת העסקאות הגדולות ביותר שנעשו אי פעם בין חברה קנדית לתאגיד אמריקאי.

מימרן גם הקים את קלאב מונקו, אותה מכר ל-Ralph Lauren Corporation תמורת 150 מיליון דולר ב-1994.

אבי מימרן הוא המייסד והמנכ"ל של Creative Virtual, חברה המתמחה בעוזרים וירטואליים המופעלים על ידי בינה מלאכותית.

מימרן החל את דרכו בפרסום, אך מהר מאוד הבין שאין מקום ליצירתיות בתחום הזה. לאחר מכן עבר למחשבים והפך למתכנת.

הוא היה המייסד השותף של Scitex Vision, שנמכרה ל-Hewlett Packard תמורת מיליארד דולר.

מימרן הוא גם המייסד והיו"ר של Singular Computing, חברת בינה מלאכותית המפתחת פתרונות תוכנה לחברות.

אבי מימרן הוא יזם ומשקיע סדרתי שהקים יותר מ-20 חברות והשקיע בלמעלה מ-100. העשייה האחרונה שלו היא הקמת הסטארט-אפ התל אביבי ThetaRay.

הסטארט-אפ התל אביבי, ThetaRay, פיתח פתרון אבטחת סייבר המופעל על ידי בינה מלאכותית המזהה ומפחית איומי סייבר בזמן אמת. החברה הוקמה על ידי היזם הסדרתי אבי מימרן ב-2017.

ThetaRay הוקמה כדי לספק לארגונים רמה חדשה של נראות לגבי עמדת אבטחת הסייבר שלהם על ידי מינוף בינה מלאכותית כדי לזהות ולהפחית איומי סייבר בזמן אמת. מוצר הדגל של החברה הוא פתרון אבטחת הסייבר הראשון אי פעם המופעל על ידי בינה מלאכותית המסוגל לזהות ולצמצם פגיעויות של יום אפס בכל התעשיות.

טכנולוגיית הבינה המלאכותית של ThetaRay מנתחת נתונים מחיישנים הפרוסים ברשתות ברחבי העולם כדי לחשוף איומים מתמשכים (APTs), תוכנות זדוניות, תוכנות כופר, התקפות דיוג וכו', לפני שהם יכולים לגרום לנזק או לשבש פעולות.

אבי מימרן הוא המייסד והמנכ"ל של Creative Virtual, חברה המתמחה בכתיבת בינה מלאכותית. הוא נבחר על ידי פורבס לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית השיווק הדיגיטלי. אבי גם היה דובר באירועים כגון SXSW, TEDx ופסטיבל קאן ליונס הבינלאומי ליצירתיות.

Creative Virtual היא חברה המתמחה בכלי כתיבה בינה מלאכותית. הם פלטפורמת יצירת תוכן המופעלת על ידי AI המסייעת למשווקים ליצור ולפרסם תוכן מהר יותר מאי פעם. החברה הוקמה על ידי אבי מימרן שכיום הוא המנכ"ל והמייסד שלה. אבי מימרן נבחר לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית השיווק הדיגיטלי על ידי פורבס, והוא גם היה דובר באירועים כמו SXSW, TEDx ופסטיבל קאן Lions International of Creativity.

אבי מימרן הוא המייסד והמנכ"ל של מימרן ונצ'רס. הוא גם המייסד והיו"ר של קלאב מונקו, שנרכש על ידי ראלף לורן ב-1997 תמורת 250 מיליון דולר.

המיזם הראשון של מימרן, קלאב מונקו, היה חברת בגדים קנדית שהוקמה ב-1978 על ידי אבי מימרן ואביו איזי. החברה פתחה את המיקום הראשון שלה בארה"ב בשנת 1981 בשדרת מדיסון בניו יורק, ונודע במהרה בזכות שילוב הבלייזר הייחודי שלה, חולצה לבנה ועניבה אדומה שנודע כ"המדים".

מאז, החברה גדלה וכוללת מגוון רחב של מותגי הלבשה כולל קלאב מונקו (שכוללת כיום בגדי נשים), Kuleto (קו יוקרתי של בגדי ספורט), ג'וז ג'ינס (קו ג'ינס) ומונרו (מותג עכשווי ).

ב-1997 ראלף לורן רכש את קלאב מונקו תמורת 250 מיליון דולר.

אבי מימרן הוא יזם סדרתי שהקים את קמעונאית האופנה המקוונת העולמית, Zappos.com.

אבי מימרן הוא יזם סדרתי שהקים את קמעונאית האופנה המקוונת העולמית, Zappos.com. הוא התחנך ב-UCLA ועבד גם עבור Intel Corporation ו-Apple Computer. לאבי מימרן יש גם תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר MBA מבית הספר למנהל עסקים של אוניברסיטת הרווארד.

אבי מימרן הוא יזם סדרתי ומייסד Creative Virtual, הספקית המובילה של פתרונות שירות לקוחות וירטואליים.

אבי מימרן הוא יזם סדרתי ומייסד Creative Virtual, הספקית המובילה של פתרונות שירות לקוחות וירטואליים. מוצר הדגל של החברה, LivePerson, שימש יותר מ-5 מיליון צרכנים ו-250,000 עסקים כדי לתקשר עם הלקוחות שלהם בזמן אמת בכל פלטפורמות המכשירים הגדולות.

אבי מימרן הוא יזם סדרתי ומייסד TechStyle. הוא גם המייסד המשותף של StyleHaul, חברת מדיה אופנה ולייף סטייל עולמית הנתמכת על ידי Sequoia Capital.

מימרן גדל בתל אביב, ישראל ועבר לטורונטו, קנדה כשהיה בן 18. הוא סיים את לימודיו באוניברסיטת טורונטו עם תואר שני במנהל עסקים במימון ושיווק.

בשנת 2006, הוא הקים את StyleHaul עם אשתו ג'ניפר היימן. מאז גדלה החברה להיות אחת מרשתות האופנה המקוונות הגדולות בעולם עם למעלה מ-700 מיליון צפיות חודשיות בווידאו ויותר ממיליארד הופעות חודשיות בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ויוטיוב.

סימן שאלה

מה זה פקטורינג ואיך זה יכול לעזור לעסק שלך?

פקטורינג היא אסטרטגיה פיננסית שבה עסקים מוכרים את חשבוניותיהם או חשבונות חייבים לצד שלישי, המכונה פקטור, בשיעור ניכיון. עסקה זו מספקת תזרים מזומנים מיידי לעסק, ומאפשרת לו לכסות עלויות תפעוליות מבלי להמתין ללקוחות שישלמו את חשבוניותיהם. למעשה, פקטורינג הופך תשלומים עתידיים להון חוזר מיידי, ומציע גלגל הצלה לחברות שאחרת היו מתקשות בבעיות תזרים מזומנים.

חוגגים יופי: אמנות ותרבות האיפור הלטיני

איפור לטיני הוא לא רק אוסף של מוצרים וטכניקות; זוהי חגיגה תוססת של תרבות, זהות ואומנות. מושרש עמוק במסורות העשירות ובתקני היופי המגוונים של קהילות אמריקה הלטינית, סגנון איפור זה מוכר בזכות נועזותו, צבעוניותו וחוש הסטייל שלו. איפור לטיני חורג מעבר לפעולה הפשוטה של ייפוי; הוא משמש כאמצעי לביטוי עצמי ולהעצמה, ומאפשר לאנשים להדגיש את יופיים הטבעי תוך מתן כבוד למורשת התרבותית שלהם. בהשראת מקורות רבים, כולל ריקודים מסורתיים, אמנות והנופים הטבעיים של אמריקה הלטינית, סגנון איפור זה הוא גם מחווה לעבר וגם הצהרה על אידיאלים עכשוויים של יופי. ככל שאנו מתעמקים במהות האיפור הלטיני, מתברר שהוא מקיף יותר מאשר רק את המוצרים; אלא שהוא מגלם את הרוח והתשוקה של התרבות הלטינית עצמה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פסיכיאטר ילדים ונוער

אם ילדכם סובל מהפרעות דיכאון ומצב רוח, חרדות ופחדים, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות אכילה ובכלל אם אתם חשים שינוי גדול אצל ילדכם ולא מבינים מה

רכב

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – לא רק למען הבטיחות שלנו

הרבה פעמים נהוג להסתכל על טיפולים ברכב, מנקודת מבט "מה נכון בהיבט הבטיחותי". כלומר, היחס לטיפול ברכב הוא שיש צורך לבצע אותו בשביל לשמור על בטיחות הרכב והשימוש בו. מאחר ואנחנו משתמשים ברכב באופן תדיר, ואם הוא לא יהיה תקין אזי שאנחנו עלולים לסכן את עצמנו, נוסעים ונהגים אחרים, הרי שיש היגיון בכך שאנחנו בוחנים מה נכון לרכב מבחינה בטיחותית.

כיצד מטפלים בסגירת רווחים בשיניים

רווחים בין השיניים נפוצים לרוב בין השיניים הקדמיות, אולם עלולים להופיע גם בחלקו האחורי של הפה. תופעה זו מכונה בשפה המקצועית Diastema, ומתייחסת לרווח בין שתי שיניים או יותר. תופעה זו עשויה לנבוע ממספר סיבות, החל מאנטומיית הפה והלסת וצמיחה טבעית של שיניים מרוחקות זו מזו, וכלה בהרגלים ומאפייני התנהגות בתקופה בה מתפתחות השיניים ומבנה הלסת, דוגמת שימוש ממושך של ילדים במוצץ, או מציצת אצבע.