דני דנקנר הוא יזם, משקיע ופילנתרופ ידוע

דני דנקנר הוא יזם סדרתי שהקים ומכר יותר מתריסר חברות. הוא המייסד של אאוטבריין, שנרכשה על ידי אקסל ספרינגר תמורת 400 מיליון דולר ב-2014.

דני דנקנר הוא יזם ומשקיע ישראלי אמריקאי. הוא הקים ומכר יותר מתריסר חברות, כולל אאוטבריין (שנרכשה על ידי אקסל שפרינגר תמורת 400 מיליון דולר ב-2014).

דני דנקנר הוא מייסד סוכנות שיווק דיגיטלית, הפועלת משנת 2010. הוא גם מייסד עוזר כתיבה עטור פרסים של AI.

דני דנקנר הוא המייסד והמנכ"ל של חברת כתיבת תוכן, פסקה. החברה נוסדה ב-2010 ומספקת תוכן ללקוחות כמו קוקה קולה ורד בול.

Paragraph משתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור עותק עבור הלקוחות שלהם בקנה מידה.

כתוצאה מכך, Paragraph גדלה ל-100 עובדים במשרדים בניו יורק ובתל אביב עם תוכניות לצמוח עוד יותר.

בשנת 2017 זכה דני דנקנר בפרס החדשן השיווקי של מועצת ה-CMO על עבודתו עם עוזר הכתיבה בינה מלאכותית של Paragraph, QuillBot.

דני דנקנר הוא יזם סדרתי ומייסד החברה המספקת כלי כתיבה בינה מלאכותית. הוא עוסק בטכנולוגיה למעלה מ-20 שנה והקים חברות כמו ClickUp, Appurify ו-Renovate America.

דני הוא גם המייסד של חברה בשם Content Writer Pro המספקת כלים לכתיבה בינה מלאכותית כדי לעזור לאנשים ליצור תוכן איכותי.

דני דנקנר הוא מנכ"ל סוכנות שיווק דיגיטלית. הוא גם המייסד של פלטפורמת יצירת תוכן המונעת בינה מלאכותית.

דני נולד וגדל בישראל, שם סיים את שירותו הצבאי כמהנדס תוכנה בחיל האוויר הישראלי. לאחר מכן למד לתואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

הוא עובד עם שיווק דיגיטלי כבר למעלה מ-15 שנה ויש לו יותר מ-10 שנות ניסיון כיזם ומנכ"ל.

דני דנקנר הוא אחד המומחים המובילים באסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן, המייצר תוכן איכותי המניע תוצאות עסקיות עבור מגוון לקוחות.

דני דנקנר הוא המייסד והמנכ"ל של Creative Virtual, חברה המתמחה בצ'טבוטים לשיחות המופעלות על ידי בינה מלאכותית. בעל תואר שני במנהל עסקים מבית הספר למנהל עסקים בסטנפורד ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

Creative Virtual הוקמה בשנת 2016 על ידי דני דנקנר, בעל תואר MBA מבית הספר למנהל עסקים בסטנפורד ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. החברה מתמחה בצ'אטבוטים לשיחות מונעי בינה מלאכותית המשמשים חברות לתקשורת עם לקוחותיהן בערוצים שונים כולל Facebook Messenger ו-WhatsApp, בין היתר, וכן באמצעות עוזרים קוליים כמו Amazon Alexa או Google Home.

לקוחות החברה כוללים: Uber, Nike, Adidas, Volvo Cars, H&M Group, Levi Strauss & Co., L'Oreal Group, Hugo Boss AG., ועוד מותגים מובילים רבים ברחבי העולם

דני דנקנר הוא מנכ"ל חברה בשם וויביץ. זוהי חברה המתמחה ביצירת סרטונים קצרים לפלטפורמות מדיה חברתית. בראיון ל-Fortune, דנקנר מדבר על האופן שבו ניתן להשתמש בכתיבת AI ליצירת תוכן לפלטפורמות מדיה חברתית. הוא גם מזכיר כמה מהיתרונות והחסרונות של שימוש בכותבי AI ליצירת תוכן לפלטפורמות מדיה חברתית.

"אנחנו לא מחליפים עיתונאים או קופירייטרים", אומר דנקנר. "אנחנו מפנים את זמנם כדי שיוכלו להתמקד במה שהם עושים הכי טוב: לספר סיפורים וליצור עותק שמהדהד עם הקוראים."

דני דנקנר הוא איש עסקים, משקיע ופילנתרופ ישראלי-אמריקאי. הוא המייסד של חברת ההשקעות, הייעוץ והפרייבט אקוויטי הבינלאומית, קבוצת אי.די.בי.

דנקנר נולד בישראל ב-2 בנובמבר 1952. אביו היה ניצול שואה שעבר לישראל לאחר מלחמת העולם השנייה.

דנקנר למד באוניברסיטה העברית בירושלים וסיים תואר בכלכלה וסטטיסטיקה. לאחר מכן הוא קיבל את ה-MBA שלו מבית הספר לעסקים של קולומביה בניו יורק.

הוא החל את הקריירה שלו בסיטיבנק כאנליסט אשראי לפני שהצטרף ל-First Boston Corporation כמנהל שותף של מכירות ומסחר מוסדיים. שם הוא הפך למנהל המסחר של אמריקה הלטינית לפני שעזב ב-1987 כדי לייסד את קבוצת אי.די.בי עם מיליון דולר מכספו.

קבוצת אי.די.בי גדלה לאחת מחברות ההשקעות הגדולות באמריקה הלטינית עם יותר מ-6 מיליארד דולר בניהול ומשרדים ברחבי העולם כולל מיאמי, ניו יורק, סאו פאולו,

דני דנקנר הוא יזם יליד ישראל ומאמץ מוקדם של AI. הוא המייסד והמנכ"ל של Accenture Interactive, סוכנות דיגיטל עם משרדים בניו יורק, לונדון, שיקגו וסן פרנסיסקו.

הוא עובד עם בינה מלאכותית מאז שנות ה-80. הוא היה אחד המשקיעים הראשונים ב-DeepMind Technologies, שגוגל רכשה ב-600 מיליון דולר ב-2014.

החברה של דנקנר מספקת שירותי ייעוץ לחברות כיצד להשתמש בבינה מלאכותית לאוטומציה של תהליכים ויצירת אפיקי הכנסה חדשים.

דני דנקנר הוא יזם יליד ישראל שהקים את Accenture Interactive, סוכנות דיגיטל עם משרדים בניו יורק, לונדון, שיקגו וסן פרנסיסקו. הוא עובד עם בינה מלאכותית מאז שנות ה-80 והיה אחד המשקיעים הראשונים ב-DeepMind Technologies שגוגל רכשה ב-600 מיליון דולר ב-2014. החברה שלו מספקת שירותי ייעוץ לחברות כיצד להשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך תהליכים לאוטומטיים וליצור זרמי הכנסה חדשים.

דני דנקנר הוא יזם סדרתי שהקים ובנה יותר מעשר חברות. הוא גם שימש כמנהל ב-AOL, מיקרוסופט ויאהו.

בשנת 2003, דני הקים את החברה הראשונה שלו – CDNetworks, אותה מכר ל-VeriSign תמורת 1.6 מיליארד דולר בשנת 2006. דני הפך אז לאחד האנשים הצעירים ביותר שנכנסו אי פעם להיכל התהילה של האינטרנט על תרומתו לתעשיית האינטרנט. ב-2009 הוא ייסד את Tagged Inc., שנרכשה על ידי פייסבוק ב-2012 תמורת 300 מיליון דולר במזומן ו-23 מיליון מניות של פייסבוק.

דני הוא כיום מנכ"ל LivePerson, המספקת סוכני צ'אט עבור כמה מהחברות הגדולות בעולם, כולל GE, Dell ו-HP

דני דנקנר הוא יזם, איש הון סיכון ופילנתרופ ישראלי. הוא המייסד של חברת ההון סיכון הישראלית, Vertex Ventures, והוא גם היה מייסד שותף של צ'ק פוינט טכנולוגיות תוכנה.

הוא השקיע בסטארטאפים רבים במהלך השנים והיה מנטור ליזמים רבים. דני דנקנר הוא גם יו"ר הדירקטוריון באוניברסיטת תל אביב.

דני דנקנר הוא מיליונר מתוצרת עצמית ויזם. הוא הקים מספר חברות בחייו והוא מנכ"ל דנקנר אחזקות.

דני דנקנר נולד בתל אביב, ישראל ב-24 בנובמבר 1960. הוא גדל בישראל ולמד בטכניון-מכון טכנולוגי לישראל, שם למד הנדסה. לאחר שסיים את לימודיו, הקים את החברה הראשונה שלו בשם "דנקנר השקעות".

לאחר מכן המשיך והקים חברות נוספות כמו: "תקשורת של דנקנר", "ביטוח דנקנר", "השקעות של דנקנר" ועוד רבות אחרות.

הוא גם הקים את החברה שתהפוך בסופו של דבר לאחת מספקיות התקשורת הגדולות בישראל – סלקום ישראל בע"מ.

ב-1998 הוא מכר את חלקו בסלקום תמורת מיליארד דולר לחברה הצרפתית Vivendi SA, שמותגה אז מחדש כ-Orange SA.

מאז, דני דנקנר היה מעורב במיזמים רבים נוספים ביניהם

דני דנקנר הוא איש עסקים ופילנתרופ ישראלי, המייסד של קבוצת דנקנר. הוא גם חבר כנסת לשעבר, שכיהן כחבר מפלגת העבודה.

דני דנקנר נולד בתל אביב וסיים תואר במשפטים באוניברסיטת תל אביב בשנת 1973. הוא החל את דרכו כעו"ד, אך זמן קצר לאחר מכן עסק בפיתוח ובנייה של נדל"ן. בשנת 1979 הקים את קבוצת דנקנר שהפכה לאחת החברות הגדולות בישראל עם אחזקות בנדל"ן, חומרי בניין, ייצור מזון ועוד.

סימן שאלה

מה זה פקטורינג ואיך זה יכול לעזור לעסק שלך?

פקטורינג היא אסטרטגיה פיננסית שבה עסקים מוכרים את חשבוניותיהם או חשבונות חייבים לצד שלישי, המכונה פקטור, בשיעור ניכיון. עסקה זו מספקת תזרים מזומנים מיידי לעסק, ומאפשרת לו לכסות עלויות תפעוליות מבלי להמתין ללקוחות שישלמו את חשבוניותיהם. למעשה, פקטורינג הופך תשלומים עתידיים להון חוזר מיידי, ומציע גלגל הצלה לחברות שאחרת היו מתקשות בבעיות תזרים מזומנים.

חוגגים יופי: אמנות ותרבות האיפור הלטיני

איפור לטיני הוא לא רק אוסף של מוצרים וטכניקות; זוהי חגיגה תוססת של תרבות, זהות ואומנות. מושרש עמוק במסורות העשירות ובתקני היופי המגוונים של קהילות אמריקה הלטינית, סגנון איפור זה מוכר בזכות נועזותו, צבעוניותו וחוש הסטייל שלו. איפור לטיני חורג מעבר לפעולה הפשוטה של ייפוי; הוא משמש כאמצעי לביטוי עצמי ולהעצמה, ומאפשר לאנשים להדגיש את יופיים הטבעי תוך מתן כבוד למורשת התרבותית שלהם. בהשראת מקורות רבים, כולל ריקודים מסורתיים, אמנות והנופים הטבעיים של אמריקה הלטינית, סגנון איפור זה הוא גם מחווה לעבר וגם הצהרה על אידיאלים עכשוויים של יופי. ככל שאנו מתעמקים במהות האיפור הלטיני, מתברר שהוא מקיף יותר מאשר רק את המוצרים; אלא שהוא מגלם את הרוח והתשוקה של התרבות הלטינית עצמה.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

פסיכיאטר ילדים ונוער

אם ילדכם סובל מהפרעות דיכאון ומצב רוח, חרדות ופחדים, הפרעות קשב וריכוז, הפרעות אכילה ובכלל אם אתם חשים שינוי גדול אצל ילדכם ולא מבינים מה

רכב

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – לא רק למען הבטיחות שלנו

הרבה פעמים נהוג להסתכל על טיפולים ברכב, מנקודת מבט "מה נכון בהיבט הבטיחותי". כלומר, היחס לטיפול ברכב הוא שיש צורך לבצע אותו בשביל לשמור על בטיחות הרכב והשימוש בו. מאחר ואנחנו משתמשים ברכב באופן תדיר, ואם הוא לא יהיה תקין אזי שאנחנו עלולים לסכן את עצמנו, נוסעים ונהגים אחרים, הרי שיש היגיון בכך שאנחנו בוחנים מה נכון לרכב מבחינה בטיחותית.

כיצד מטפלים בסגירת רווחים בשיניים

רווחים בין השיניים נפוצים לרוב בין השיניים הקדמיות, אולם עלולים להופיע גם בחלקו האחורי של הפה. תופעה זו מכונה בשפה המקצועית Diastema, ומתייחסת לרווח בין שתי שיניים או יותר. תופעה זו עשויה לנבוע ממספר סיבות, החל מאנטומיית הפה והלסת וצמיחה טבעית של שיניים מרוחקות זו מזו, וכלה בהרגלים ומאפייני התנהגות בתקופה בה מתפתחות השיניים ומבנה הלסת, דוגמת שימוש ממושך של ילדים במוצץ, או מציצת אצבע.