איזה זר כדאי לבחור לבת הזוג לשעבר?

פרחים הם המתנה של הטבע, הם מלווים אותנו בכל מיני אירועים בחיים. שמחים ועצובים גם יחד. בזכות זר פרחים אפשר לגרום לאדם אחר לחוות רגשות ותחושות וגם להביא את הרגשות שלנו כלפי אותו האדם. גם כשמערכת היחסים מתפרקת, בני זוג רבים שומרים על קשר חברי או ידידותי.

 

חנות פרחים בירושלים סיפרה לנו על בקשה שחוזרת על עצמה לא מעט והיא זרי פרחים לאנשים שמערכת היחסים איתם מורכבת, כמו למשל אקסים או מי שמעדיף בני זוג לשעבר. בואו נדבר קצת על התאמת זר הפרחים למאורע או לנמען.

 

אהבה ופרפרים לעומת פרידה וגעגועים

תחושת ההתאהבות ההתחלתית מלווה הרבה פעמים בספונטניות, פינוקים ויש האומרים איבוד ראש קל. בנוסף בני הזוג אוהבים להפתיע אחד את השנייה ולעשות מחוות והפתעות רומנטיות שמטרתן העיקרית היא להבהיר שאנחנו חושבים על אותו הבן אדם ושהוא יקר לליבנו. לפעמים, מערכת היחסים עומדת בקשיים ומבחני הזמן ולעיתים גם לא. זוגות רבים מצליחים לשמר את הכבוד ההדדי וההערכה גם אחרי הפרידה ואפילו לזכור אירועים חשובים בחייו של השני.

 

עדיין מתגעגע אליה? לא מצליח להוציא אותה מהראש – זר פרחים זה פתרון המושלם

אנחנו לא מכירים אישה שלא תשמח עד השמיים לקבל זר פרחים מגבר מהעבר שהיה יקר לליבה. ההיסטוריה המשותפת וההערכה על המחשבה מייצרים אצל כל אישה סערת רגשות. מעשה כזה מצד הגבר מראה לבת זוגתו לשעבר כי היא הייתה חלק משמעותי וחשוב בחייו, כי הוא עדיין חושב עליה וזוכר מועדים בחייה (יום הולדת, קידום בעבודה וכו') ושהיא עדיין בן אדם מוערך על ידו.

 

אילו אירועים מהווים סיבה טובה לשליחת זר פרחים לאישה?

לפעמים לא צריך אירוע מיוחד בשביל לבצע משלוחי פרחים בירושלים אבל אילו האירועים שבהם "מקובל" לשלוח:

ימי הולדת, יום האישה, יום האם, אירוע פרטי שרק אתם יודעים עליו, תאריך ההיכרות שלכם\ הפעם הראשונה שנפגשתם, מעבר דירה, קידום בעבודה וכו'.

 

זר פרחים הוא פתח לחידוש היחסים – האמנם?

משלוחי פרחים יכולה לשפר את טיב הקשר בין בני זוג לשעבר ולפעמים היא הגפרור שמצית בחזרה את האש. לאחר פרידה קשה, שמעורבים בה הרבה רגשות, מעשים, חוסר סבלנות ולעיתים גם חוסר איפוק, מגיע הרגע בו שני בני הזוג מקבלים פרספקטיבה חדשה על מערכת היחסים והדברים שקרו בה. הם יכולים לחשוב ולבחון מחדש סיטואציות רבות בקור רוח ועומק אחרים מלפני.

 

האם צבע הזר וסוג הפרחים משנים?

יש סוגי פרחים שנהיו אייקונים בתרבות בזכות הקולנוע והטלוויזיה בכלל.
למשל: ורדים לנצח יסמלו את אהבה. הם מביעים רצון לפתוח דף חדש וחרטה מאוד גדולה. ורדים לבנים ואדומים הם השילוב שיביע רגשות אלה.

זר פרחי שדה ללא עטיפה יוסיפו לאווירה הרומנטית בביתכם וישפיעו לטובה על יחסו של האדם היקר לליבכם.

בחודשי החורף והסתיו, הפרחים העונתיים הם המתנה המושלמת: נרקיסים, טוליפים ופעמוני שלג הם מרגשים בשל הזמניות שלהם. הם מבשרים על בוא האביב והתעוררות הטבע לאחר תרדמת החורף הארוכה.

דליות, ליליות ופרחי אסטר הם פרחים מיוחדים וספציפיים לאנשים בעלי חיבור מיוחד לטבע ולסוגי פרחים אלו. הם מחזקים את הקשר והחיבור בין בני הזוג על ידי כך שהם מראים על תשומת לב גבוה לאדם השני.

 

לסיכום

זרי פרחים הם מתנה מדהימה לנשים אהובות. הם דרך מקסימה להראות להן שהן עדיין יקרות וחשובות לליבנו. שאנחנו חושבים עליהן וזוכרות תאריכים ומועדים משמעותיים בחייהן.

מאחלים לכם בהצלחה.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.