איך תבחרו את המזרן המומלץ ביותר?

רכישת מזרן קורת אחת לכמה שנים. ישנם אנשים שרגילים לישון על המזרן שלהם לא יותר מ- 4 שנים וישנם כאלה המעדיפים מזרנים שמחזיקים לאורך זמן רב.

המזרן מורכב משכבות רבות המשתנות בצפיפות שלהן, בעובי שלהן, בגמישות שלהן וברמת הקושי.

כדי לייצר את המזרן המושלם, חשוב מאוד להתאים את הרכב השכבות לצרכים האישיים של מי ששוכב עליו, החל משכבת הבסיס, שכבות האמצע המעניקות תמיכה מלאה ועד לסגירה שלו מבד איכותי.

ההיצע שלא נגמר

כיום ישנם המון מזרנים שונים זה מזה והמגוון רק מתעצם.

ישנם מזרנים עם קפיצים או ללא קפיצים, מזרני ויסקו, מזרני לטקס, מזרנים אורתופדיים ועוד ועוד.

השוק רווי בדגמים שונים, המכילים הרכב שכבות שונה, עובי שונה ורמות קושי שונות.

אז מה הכי כדאי?

נתחיל קודם כל בלהכיר את השכבות

בין השכבות הפופולאריות ביותר, תמצאו את שכבת הויסקו או את שכבת הלטקס הטבעי העשוי מעץ השרף. שכבות אלו הן שכבות אלסטיות שתורמות לתחושת הרכות בזמן השינה ומייצבות את משקל הגוף על המזרן בצורה האולטימטיבית.

בסיס המזרן הוא התומך המרכזי של המזרן ושל כל המשקל שמונח עליו. רוב השכבות התומכות של המזרן ולעיתים גם שכבת הבסיס, יהיו עשויות מחומר הנקרא פולימר שהוא חומר מוקצף.

המזרן המושלם יהיה כזה שישלב יחס נכון בין פולימרים לשכבות הנוחות העשויים מויסקו או לטקס, על מנת לייצר תמיכה מקסימלית לגוף ולהעניק לו חווית שינה רגועה ומפנקת.

מזרן רך או קשה?

חשוב לזכור שכל אדם שונה מהאחר, כל אחד בנוי בצורה שונה ולכל אחד גובה ומשקל שונה.

בנוסף, לחלקנו ישנן בעיות בריאותיות כאלה ואחרות שגם עליהן יש לשים דגש.

הדרך הנכונה ביותר לדעת איזה מזרן מתאים לכם, היא פשוט לבחור במזרן שיותאם לנתונים הפיזיולוגים שלכם – משקל, גובה, צורך השינה ועוד..

הדבר החשוב ביותר הוא לשים לב שהמשקל והגבוה שלכם נכון ביחס לדרגת הקושי של המזרן.

בדרך כלל מזרן רך יתאים לאנשים שמשקלם נע בין 50 ל- 70 קילו ואילו מזרן קשה יתאים לאנשים שמשקלם גבוה יותר.

ויסקו או לטקס?

לכל מזרן ניתן להוסיף שכבות לטקס או ויסקו וזה בעצם מה שמאפיין את המזרן.

מזרן לטקס הוא מזרן מומלץ מאוד לאנשים הסובלים מאלרגיות כיוון שלטקס הוא חומר טבעי.  שכבות הלטקס עוזרות לצמצם את הצטברות קרדית האבק ועל ידי כך מפחיתות את הגירויים.

מזרני ויסקו מתאימים לאנשים הסובלים מכאבי מפרקים או עצמות בולטות כיוון שויסקו הוא חומר שיודע לספוג את משקל הגוף אל תוך המזרן ולספק תמיכה לכאב.

מזרן רוכשים רק במקום אמין

המזרון שלנו הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ולכן כדאי מאוד לרכוש מזרון איכותי וטוב שיעניק לגופנו את כל התמיכה שהוא צריך.

מזרני King koil מיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ויעניקו לכם שינה מהסרטים.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.