במעבדת טלפון, הנסיין מדבר אל הנבדק באמצעות רמקול

מעבדה היא מקום בו נערכים ניסויים.

מעבדת טלפונים היא מעבדה המצוידת בטכנולוגיה ובכלים העדכניים ביותר. הוא משמש לביצוע ניסויים בטלפונים.

מעבדות טלפון משמשות חברות כדי לבדוק את המוצרים שלהן לפני שהם מוציאים אותם לשוק.

בימיה הראשונים של הטלפוניה, היו מעבדות רבות שהוקמו כדי לחקור את הטכנולוגיה החדשה. מעבדות הטלפונים בל הובילו מחקר בפיתוח ציוד טלפון והיו ספק מרכזי של טלפונים לעולם.

מעבדת הטלפון הראשונה הוקמה בשנת 1877 על ידי תומס אדיסון באחוזתו בניו ג'רזי. הוא הוציא על זה יותר מ-2 מיליון דולר, וזה היה אחד הפרויקטים האהובים עליו. היה לה צוות של כ-60 אנשים, שעשו הכל, החל מתכנון מעגלים ועד לבדיקתם.

מעבדת הטלפון הראשונה נפתחה ב-1964 במעבדות הטלפונים של בל. המעבדה שימשה לחקר השפעת הטלפון על דיבור ושמיעה.

המעבדה כללה שני חדרים. בחדר אחד היה רמקול ובחדר אחד היו מיקרופון ומקלט. הרמקול שימש כמשדר בעוד המיקרופון שימש כמקלט.

בניסוי אחד, הם גילו שכאשר הם דיברו לתוך מקלט, הם יכלו לשמוע את הקול שלהם בצורה ברורה יותר מאשר אם הם מדברים לתוך רמקול. הם גם גילו שהיו יותר צלילים מהדהדים כאשר אנשים דיברו ברמקול מאשר כאשר אנשים דיברו במקלטים.

הרעיון של מעבדת טלפון הוצג לראשונה על ידי הפילוסוף והכלכלן קרל מרקס. הוא הציע שמעבדה כזו תספק לעובדים הזדמנות לדון בבעיות שלהם ולחלוק את מחשבותיהם על העבודה.

המילה "טלפון" עצמה נגזרת משתי מילים יווניות, טל שמשמעותה "רחוק" וטלפון שמשמעותה "קול".

כיום, המעבדות הללו משמשות כדי לעזור לאנשים לקבל החלטות אם הם רוצים לעבוד או לא להישאר בארגון. הם משמשים גם כהרחבה של מחלקות משאבי אנוש על מנת למדוד את שביעות רצון העובדים.

מעבדת הטלפון היא מקום בו מוקלטות ומנתחות שיחות טלפון. היא ידועה גם בשם המעבדה האקוסטית.

השימוש הראשון במעבדת הטלפון היה בשנת 1877, כאשר עוזרו של בל, צ'ארלס סאמנר טיינטר, הקים מעבדה קטנה במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס כדי להקליט ולנתח את קולו של בל.

זוהי מעבדה המספקת סביבת ניסוי לפיתוח שירותי טלפון חדשים.

המעבדה היא מכון מחקר, שהוקם בשנת 1883 על ידי חברת בל טלפון.

בראשית ימי התקשורת הייתה המעבדה אחראית לפיתוח טכנולוגיות ושירותים חדשים.

מעבדת הטלפון פותחה לראשונה בשנות ה-20 של המאה ה-20 על ידי AT&T ו-Bell Laboratories. הוא נוצר כדי לאפשר לחוקרים לחקור דיבור, שמיעה ושפה אנושיים. החוקרים הקליטו את שיחות המשתתפים באמצעות מיקרופון ולאחר מכן השמיעו אותן דרך רמקול. לאחר מכן הם יכלו לבצע התאמות לקולו של הדובר או לשאול שאלות את המשתתף דרך קו טלפון.

הרעיון המקורי למעבדת טלפון הגיע מנשיא חברת Western Electric, תיאודור וייל. הוא רצה מקום שבו מדענים יוכלו ללמוד דיבור אנושי מבלי להטריד אנשים בבתיהם או במשרדיהם.

מעבדת הטלפון הייתה מכשיר שהומצא על ידי חברת הטלפונים בל בתחילת שנות ה-1900. מטרת מעבדה זו הייתה לחקור את השפעת הקול על הדיבור.

המעבדה כללה חדר עם שולחן וטלפון בקצה אחד. המתקשר היה מדבר לטלפון ואז הולך על השולחן כדי לשמוע איך קולו נשמע למישהו בקצה השני של הקו. בדרך זו, הם יכלו לשמוע כיצד הקול שלהם השתנה בעת נסיעה דרך חוטי טלפון ומרחק.

מעבדת הטלפון הייתה חדר מיוחד בו יכלה חברת הטלפונים לבדוק ציוד וקווים חדשים.

המבוא אינו רלוונטי לנושא המדור.

מעבדת הטלפונים היא שירות טלפוני המעניק סיוע לאנשים הסובלים מלקויות שמיעה. המעבדה מסייעת לאנשים בחיי היום יום על ידי מתן תחושת ביטחון ועצמאות.

מעבדת הטלפון היא ניסוי מחקרי שערך ד"ר זיגמונד פרויד, אבי הפסיכואנליזה.

הניסוי כלל נבדק בודד (פרויד בעצמו) שיוצב בחדר עם דלת פתוחה, וינחה להתקשר למישהו בטלפון למשך שלושים דקות.

מטרתו של פרויד הייתה לראות אם הוא יכול לזהות זכר כלשהו לרגשותיו או מחשבותיו מקולו במהלך השיחה.

הניסוי כלל נבדק בודד (פרויד בעצמו) שיוצב בחדר עם דלת פתוחה, וינחה להתקשר למישהו בטלפון למשך שלושים דקות. מטרתו של פרויד הייתה לראות אם הוא יכול לזהות זכר כלשהו לרגשותיו או מחשבותיו מקולו במהלך השיחה.

מעבדות טלפון הן דרך להפוך את הטלפון לנגיש יותר. מעבדת טלפונים היא חדר שיש בו מגוון טלפונים עם ליקויי שמיעה ודיבור שונים, כגון אובדן שמיעה, חירשות או לקות דיבור. מעבדת הטלפון נועדה לעזור לאנשים עם ליקויים אלו ללמוד כיצד להשתמש בטלפון מבלי לנסוע רחוק.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.