חופשה באחת הערים המתויירות בעולם

אם אתם מנסים להחליט על היעד של החופשה הבאה שלכם, למה לא ללמוד מניסיונם של אחרים? יש כאלה שאוהבים לברוח ממרכזי התיירות הגדולים, ומחפשים בעיקר שקט ושלווה, אבל אם ההמונים לא מפריעים לכם, תשקלו לבחור באחת הערים המתויירות ביותר בעולם. אחרי הכל, כנראה שיש סיבות טובות בגללן כל כך הרבה אנשים בוחרים להגיע לערים הללו.

זה הזמן לבחור את העיר שקורצת לכם, לתכנן תקציב – אפשר גם באמצעות הלוואה משתלמת לחופשה – לארוז מזוודות ולעלות על המטוס.

בנגקוק – תאילנד – 22.78 מיליון תיירים בשנה

בירת תאילנד היא העיר המתויירת ביותר בעולם. אתם יכולים לבקר במגה-קניונים ולחזות בחללים מודרניים, לפני שתפנו אל אוסף המקדשים המוזהבים בעיר, ומשם לאינספור שווקי הרחוב המלאים בטעמים מתובלים, חמוצים, מתוקים ומלוחים. אפשר גם לקפוץ על סירה כדי להגיע לשווקים הצפים. בשעות המאוחרות תוכלו לבקר בצ'יינה טאון ובסוקהומביט, שחושפות חיי לילה תוססים.

פריז – צרפת – 19.10 מיליון

פריז היא העיר הכי מתויירת באירופה, בזכות הבניינים הקלאסיים שלה, הגשרים הקמורים והשדרות האלגנטיות. צאו לשייט לאורך נהר הסיין כדי לראות את המונומנטים ההיסטוריים של העיר, בקר במגדל אייפל, בנוטרדאם, בלובר ועוד.

כבירת אמנות ואופנה מבוססת, פריז מציגה מוזיאונים מדהימים, חנויות ספרים מלאות אווירה, חנויות וינטג' ושוקי פשפשים, לצד חנויות כלבו בסגנון ארט נובו כמו גלרי לאפייט ומרכז פומפידו המפורסם.

לונדון – בריטניה – 19.09 מיליון

לצד ארכיטקטורה גותית והיסטורית, בלונדון יש נקודות של חדשנות מופלאה, כמו ה-Shard, Tate Modern ו-Sky Garden. זה הזמן לבקר ברובעים מפוארים והיסטוריים וטברנות המקסימות של הווסט אנד, להתרשם מהאומנות, התיאטרון והספרות העכשווית של לונדון.

זוהי הזדמנות נפלאה לשלב בין פארקים ירוקים והתחדשות עירונית מפעימה, לבין מסע היסטורי מדהים ברחובות קסומים.

דובאי איחוד האמירויות – 15.93 מיליון

לא רק ישראלים מגיעים לדובאי, אשר מתנשאת מהמדבר במלוא תפארתה העתידנית. מכל העולם מגיעים לראות את רבי הקומות ששולטים בקו הרקיע, את הקניונים העצומים ואת בנייני המשרדים האלגנטיים. חיי העיר מוגדרים על ידי קניות, מקומות בילוי והופעות, וכן על ידי מקומות פולחן שלווים ומרפסות גג מפוארות.

בשולי העיר תמצאו חופים, פיסות טבע, אקווריומים מעשה ידי אדם וגנים בוטניים מרהיבים. כמו כן, תוכלו להירשם לטיול מדברי ולהתנסות ברכיבה על גמל, או בטיול ג'יפים בדיונות.

סינגפור – הרפובליקה של סינגפור – 14.67 מיליון

ירוקה וחדשנית, סינגפור היא עיר שתוכננה מתוך מחשבה על העתיד. תקפצו מאטרקציה לאחרת, עם מערכת התחבורה היעילה, ותגיעו לשכונות המגוונות של העיר. ממרכזי רוכלים, שווקי רחוב ועד אוכל משובח (ממיטב במטבחים ברחבי העולם) – סינגפור היא ביקור חובה עבור חובבי אוכל.

כאשר אינכם עסוקים באכילה, תוכלו להתחמם בקניון היוקרתי אורצ'רד רואד, או לחקור את הגנים הבוטניים המפורסמים.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.