טיול לניו זילנד – מה צריך בשביל לתכנן טיול בניו זילנד

לא מעט צעירים וכן מבוגרים חוסכים כסף במשך תקופה ארוכה במטרה לטוס ולבקר בניו זילנד. מדינת האיים השוררת בדרום מערב האוקיינוס השקט, לא הרחק מ"אחותה הגדולה" אוסטרליה, מושכת אליה הרבה מאוד מטיילים ישראלים, בפרט חבר'ה צעירים אחרי צבא, אשר מעוניינים לנסוע אל מה שפעם הוגדר "המקום הכי רחוק על המפה".

טיול לניו זילנד הוא לא דבר פשוט. לא רק בגלל משך הטיסה הממושך (ישנן טיסות שנמשכות למעלה מ-15 שעות והן כוללות יותר מעצירה אחת), ולא בגלל העובדה שמדובר על מדינה מרוחקת מאוד אשר אפילו המרחק בינה לבין אוסטרליה הוא 2000 קילומטר, אלא בגלל העובדה שמדובר במדינה שונה מכל מה שאנחנו מכירים. ניו זילנד היא אחת המדינות הכי פחות מיושבות, יש בה קרוב ל-4 מיליון תושבים בלבד, והיא יחסית מדינה קטנה, אך היא נחשבת למדינה מאוד מעניינת וייחודית.

טיול לניו זילנד יכול להיערך בצורות שונות. כל מי שרוצה יכול לערוך טיול באופן עצמאי, על ידי תכנון והכנה של מסלול לבד, בין אם זה מראש ובין אם זה כשנוחתים בעיר הבירה ולינגטון או בעיר הגדולה אוקלנד. אופציה אחרת היא לערוך טיול מתוכנן באופן עצמאי (קרי טיול עם מסלול שהוכן מראש על ידי חברה שמתמחה בכך), וכן קיימת אופציה להצטרף לטיול מאורגן אשר יכלול גם שהייה ממושכת באוסטרליה.

 

איפה משתלם לבקר בניו זילנד

ניו זילנד היא כאמור מדינה מאוד מיוחדת בגלל המבנה והאופי שלה. הערים הגדולות הן כאמור אוקלנד וולינגטון, אך מרבית המטיילים לא יבלו בהן הרבה זמן אלא יעדיפו לבלות ביישובים ובכפרים הקטנים, שם הם יוכלו לחוות את ניו זילנד האמיתית. שם יוכלו לראות את עדרי הכבשים המפורסמים של המדינה, וכן את החקלאים עובדים את האדמה. כמובן שמרבית המטיילים גם יבלו ימים ארוכים בחופי ניו זילנד שם יוכלו לצלול, לגלוש, לצפות בחיות הים הנדירות או לשבת על החוף וליהנות ממזג האוויר.

ניו זילנד מורכבת משני איים, אי צפוני ואי דרומי. ביניהם ישנם את מיצרי קוק. כל מי שמגיע אל המדינה ירצה לבקר בשניהם, הן בשביל ליהנות מהם והן בשביל לחוות את ההבדלים בנוף ובתרבות.

 

מה צריך לבדוק לפני שמתכננים טיול לניו זילנד

לפני שמתחילים לתכנן את המסלול, יש לבחון מספר נקודות:

ראשית, מה המועד הטוב ביותר לטייל במדינה? על מנת שיהיה אפשר ליהנות מתנאים טובים ולא להיקלע לסערות או ימים חורפיים שעלולים להרוס את הטיול. התקופה הטובה ביותר היא הקיץ אשר נמשך מדצמבר עד פברואר.

שנית, יש לבחון דרך איפה נכון לטוס לניו זילנד על מנת לקצר זמנים וכן לחסוך בעלויות. צריך לקחת בחשבון שאין טיסה ישירה מישראל.

שלישית, יש לבחון איפה אפשר לשהות והאם אפשר לבלות זמן מה בחווה חקלאית בשביל לחוות את חיי התושבים מקרוב.

 

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.

ביטוח בריאות

הבנת כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר

כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול ותכנית הביטוח. תוכניות ביטוח בריאות מסוימות עשויות לכסות טיפולי לייזר מסוימים, כגון אלו לבעיות עור או תיקון ראייה, בעוד שאחרות עשויות לא לכסות אותם כלל.

צילומי תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך יוצרים סרט תדמית ולשם מה הוא משמש אותנו

בתי עסק רבים, גדולים וקטנים, מבקשים להציג את עצמם, את המוצרים והשירותים שהם מציעים, באמצעות סרטי תדמית אותם הם מציגים בפלטפורמות שונות. אלו יכולות להיות פלטפורמות דיגיטליות, כמו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד, בסרטונים ופרסומות וכן באופן ישיר, בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים ועוד.