טפלי בעצמך – עיסוי לאם לאחר ההיריון והלידה

ילדת מגיע לך מזל טוב,תקופת ההיריון והלידה הינה תקופה מאתגרת עבור כל אישה,יחד עם זאת מביאה עומס על הגוף כולו,אם בעקבות ההיריון עצמו או הלידה.נדרשת תקופת התאוששות והחזרת האנרגיה והכוח לגוף,נשים רבות לאחר לידה,פונות לטיפולי עיסוי רפואי וטיפולי רפלקסולוגיה על מנת לשקם את הגוף לאחר תקופה ההיריון והלידה.דבר זה מבורך,אך זו תחילת הדרך שכן תינוק חדש בבית מביא איתו לילות ללא שינה,חוסר מנוחה,הרמת התינוק על יד אחת,דבר אשר פוגע בשכמות, בשריר הדלתא,צוואר תפוס וכואב ועייפות רבה המתבטאת בשרירים תפוסים וכאבים שונים בגוף.

ניר חוכיימה מעסה רפואי המעניק עיסוי בהרצליה על החשיבות בקבלת עיסוי לאחר לידה,מהו עיסוי מניעתי לכאבי שרירים .

 

קרדיט תמונה: ניר חוכימה מעסה רפואי בכיר מומחה

מתי אפשר לעשות עיסוי אחרי הלידה

נשים שילדו בניתוח קיסרי,לא יוכלו לקבל עיסוי למשך חצי שנה,כמו כל ניתוח פולשני אחר.לאחר לידה קיסרית יש איסור מוחלט על עיסוי, כן אפשרי להביא משחות מקלות לצלקות של הניתוח עצמו ולהרגשה טובה יותר אצל היולדת.נשים שילדו בלידה רגילה זקוקות לעיסוי מרפא ומשחרר של כל החלקים התפוסים בגוף,אשר צברו עומס ומתח רב בזמן ההיריון והלידה שכן במהלך הלידה כל הגוף מתכווץ,עיסוי עוזר בשחרור המתח ושחרור השרירים התפוסים.עיסוי לאחר לידה,ניתן לעשות החל משבוע 16 לאחר הלידה,אחרי שהיולדת מתחילה לחזור לעצמה והגוף יכול להכיל טיפול משחרר וגם מרגיע מכל חווית הלידה .

איזה עיסויים כדאי לעשות לאחר הלידה

לאחר הלידה כל האזורים בגוף עדיין רגישים במיוחד. בעיסוי הראשון כל השרירים בגוף מכווצים,שכמות,טרפזים,רגליים תפוסות,גב תחתון כואב,לכן כדאי בטיפול הראשון לבצע עיסוי משחרר,אבל לא כואב במיוחד,כדי שהיולדת תוכל לתפקד כמה ימים לאחר העיסוי עם בנה הפעוט,להניק,להרים,לנדנד ולהרגיע.הטיפול המומלץ הוא עיסוי שבדי קלאסי אשר עוצמתו הינה בינונית,תמנע כאבים לאחר עיסוי בשל הכניסה העמוקה לרקמות השרירים. הטיפול מרגיע באופן מיידי ומשחרר את הלחץ הרב אשר מגיע בעקבות ההיריון והלידה .

יש לי בצקות ברגליים איזה טיפול מומלץ

טיפול רפלקסולוגיה יעיל מאוד לטיפול לאחר ההיריון ואף  עוזרים בהורדת הבצקות אשר הצטברו במהלך ההריון,בעזרת טיפול רפלקסולוגיה ניתן להוריד את הנפיחות גם בכף רגל עצמה.תוצאות הטיפול מצוינות תראי כבר שיפור בטיפול הראשון כך שגם  מבחינת דריכה על הכף רגל תרגישי טוב יותר.רפלקסולוגיה היא לא רק טיפול פיזי,אלא גם דרך יעילה להתמודדות רגשית,עם כל מה שעבר עלייך בלידה ופותח חסימות רגשיות.

 

 

איזה בעיות יכולות מטיפול  בפעוט

במהלך הטיפול בפעוט ישנם כל מיני תנועות אשר עשויות לפגוע בעקבות הטיפול בתינוק למשל : הרמת תינוק על יד אחת,סד אשר קשור לגוף,האכלה בטרמפולינה,כיפוף יתר כל אלה יפגעו בשרירי הצוואר,כתפיים,עשויות לגרום לדלקות בכתף,רצוי להימנע מתנועות חוזרות ונשנות או הרמה של תינוק על צד אחד כל הזמן.עיסוי עוזר בשחרור שכמות תפוסות,טיפול במפרקים,טיפול בשרירי הצוואר ומעניק אנרגיה הנפגעת משינה לא רצופה.

האם אפשר לקנות שובר עיסוי מתנה ליולדת

רצוי ואף מומלץ לעשות עיסוי בבית,אין צורך לצאת מהבית לאחר העיסוי ואפשר לנוח.ניתן להזמין שובר עיסוי מתנה מתנה נהדרת ליולדת,הנשלח או דיגיטלית או בדואר רשום,תוקף ניצול השובר הוא 3 חודשים וכולל עיסויים כמו עיסוי שבדי,קלאסי,רפלקסולוגיה,שיאצו טווינא.עיסויים מתבצעים בבית הלקוח בכל אזור השרון והמרכז .

 

כל כמה זמן מומלץ לעשות עיסוי

זמני עיסוי יקבעו בהמלצתו של המעסה, לפי מצבה של המטופלת. אם המטפל רואה לנכון שמצבה של האישה מצריך סדרת טיפולים,הוא ינחה אותה ויסביר את מצב הגוף,יפרט מהי תוכנית הטיפולים המומלצת.לרוב טיפול אחד ל3 שבועות יהיה מספק,אך אם יש צורך בטיפול בבצקות ונפיחויות ברגליים,תצטרך האישה טיפולי רפלקסולוגיה לעיתים קרובות יותר.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.