כיצד בוחרים במגשר גירושין מקצועי

מגשר באופן כללי הינו בדרך כלל עורך דין בעל הסמכה בענייני גישור בין שניים או יותר גופים, פרטיים או קבוצתיים לצורך הגעה להסכמות ופשרות בין כל הצדדים על הצד הטוב ביותר שיספק בצורה האידאלית את כל המעורבים. מגשר גירושין הוא עורך דין מגשר שעבר הסמכה מיוחדת להבאת הטיעונים של כל זוג שבוחר להתגרש ולהגעה לפשרות מסבירות רצון, במיוחד בכל הנוגע למשמורת על הילדים, חלוקת הנכנסים בצורה מספקת וצודקת וכל יתר העניינים העולים על הפרק.

 

בחירה במגשר מקצועי שיודע לדבר אליכם

במלאכת הגישור ישנה חשיבות גדולה מאוד, שכן הליך גירושין מטבעו כשלעצמו אינו הליך פשוט כלל וכלל לאף צד. גירושין הוא תהליך בו זוג בוחר לסיים את הקשר ו"לפרק את החבילה", דבר המלווה בכאבים עצומים, נפשיים ורגשיים כאחד. מתפקידו של מגשר בחיפה להקל על הקושי שבהליכים אלו ולהביא את כל הצדדים להסכמות ולפשרות בנושאים חשובים מאוד לשניהם. מדובר בהליך בו מנסים לתת פתרון לבעיות של סכסוכים, במקום ללכת ולהכריע בעניינים אלו בבית המשפט. המגשר במקצועיותו יוביל את הזוג להגעה להסכמות תוך מתן דגש על הידברות ישירה בין שני הצדדים ובהסכמה של כולם לגבי הנושאים החשובים באמת.

איך לבחור מגשר הגון?

מגשר בחיפה הגון ומקצועי הוא כזה שעבר את ההסמכה הרלוונטית והתמקצע בעניין זה בצורה רצינית, אחראית ורגישה. מדובר בהתעסקות עם בני אדם, המון רגשות ומטענים רגשיים לצד עניינים פיננסיים וכספיים שחיי כל אחד מהצדדים תלויים בהם. לכן, חשוב מאוד שלצד המקצועיות והרצינות תהיה גם אמפטיה, התחשבות ורגישות לגבי כל אחד מן הצדדים המעורבים על מנת שבאמת ההליכים יסגרו בצורה יפה ומכובדת בין כולם.

מתי כדאי לקחת מגשר גירושין?

אם אתם עומדים בפני הליך גירושין ולא רוצים שדברים יתדרדרו במדרון חלקלק אל עבר סכסוכים מכוערים בין כתלי בית המשפט, שיפסוק בצורה חדה וחותכת ללא פשרות, כדאי מאוד לפנות אל מגשר בחיפה מוסמך, אמין ומקצועי. אם לתוך המשוואה יש גם ענייני ירושה, עמידה על הרצון למשמורת משותפת או מחולקת בצורה כזו או אחרת, מגשר רגיש ונחוש יעשה את העבודה כמו שצריך באופן שישביע את רצונם של כל המעורבים בתיק.

גם אם מדובר במגשר עם מוניטין מוצלח הזכה לביקורות חמות ומומלצות ביותר של אלפי לקוחות מרוצים, עדיין חשוב ביותר שתבדקו את הדברים בעצמכם ותראו אם יש כימיה טובה ביניכם לבין המגשר. נחוץ מאוד שתהיה תקשורת טובה בין המגשר לבין כל אחד מן הצדדים על מנת להכיר יותר לעומק את התיק ולנתח בצורה נחושה וזהירה את המציאות על מנת להוביל את הזוג המתגרש לתוצאות המסבירות רצון ביותר.

צריכים שירותי מגשר בחיפה? כאן תוכלו למצוא את כל המידע והשירותים הרלוונטיים שאתם באמת צריכים. רק כך תוכלו לוודא שהדברים יתנהלו בצורה מנומסת, מכבדת ורגישה.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.