כיצד נוכל לדעת שהגיע הזמן להיפרד מהמזרן?

כמעט לכל מוצר שאנו קונים יש אורך חיים מסוים. אורח החיים משתנה ממוצר למוצר אבל מה שבטוח הוא שאין נוסחת קסם שיכולה לגרום למוצרים לדבר ולספר לנו שהם פשוט סיימו את תפקידם.  כשמדובר במוצרי חשמל זה אולי מעט יותר קל כי ברגע שבו המוצר מתקלקל אנו מבינים, ברוב הפעמים, שעדיף לנו לקנות אחד חדש במקום לתקן. אבל מה עם המזרן שלנו? הוא לא באמת "מתקלקל". אז איך נדע מתי הגיע הזמן להיפרד ממנו? כל התשובות כאן.

הזמן עושה את שלו

כשמדובר במזרנים זה ממש נכון כי הזמן זהו אלמנט קריטי ביותר. לכן השאלה הראשונה שתצטרכו לתת עליה תשובה היא – מתי רכשתם את המזרן בו אתם משתמשים בכל לילה? אם עברו מעל ל- 7 או 8 שנים, אתם צריכים אחד חדש. זוהי ההמלצה הגורפת בהקשר למזרנים.

שמרתם על המזרן? הרווחתם עוד זמן

ישנה חשיבות רבה לתחזוקה ולאופן הטיפוח בכל מוצר. ככל שתתחזקו ותטפחו, כך המזרן יחזיק לכם זמן רב יותר. מזרנים עשויים מחומרים ומסוגי בדים שונים שחשוב מאוד לשמור על הניקיון שלהם. בעזרת מגן מזרן נוכל לשמור עוד יותר על המזרן, אבל לא רק. אם תהפכו את המזרן מדי פעם ותאווררו אותו, תמענו חיידקים.

לא ישנים כמו שצריך? יש לכך סיבה

אחוז גבוה מהאוכלוסייה סובלים מכאבי גב, צוואר, רגליים ועוד.. לא תמיד כולם יודעים להצביע מדוע בדיוק כואב להם. אבל האם תוכלו להצביע על המזרן שלכם ולשייך אותו למקור הכאב אותו אתם חווים כבר תקופה? ממש כן. אם אתם מתעוררים בתדירות גבוהה במהלך השינה וסובלים מכאבים בגוף, ישנו סיכוי מאוד גבוה שהמזרן שעליו אתם ישנים לא מתאים לכם באמת.

אין טוב יותר ממראה עיניים

כשאתם מחליפים מצעים, הסתכלו על המזרן שלכם. אם אתם רואים כתמים צהובים ומריחים ריח מוזר, זה עוד אחד מהסימנים שהוא כבר עשה את שלו. בנוסף, אם אתם ממששים את המזרן ומרגישים שהוא אינו אחיד במגע ויש עליו שקעים או בליטות, גם כאן זה סימן די ברור.

כמדובר במזרן לא חושבים פעמיים

לא פעם אנחנו מתלבטים האם להחליף חפצים ישנים בחדשים, אך חשוב להבין שישנם חפצים שהבחירה האם להחליף אותם או לא, לא תהיה קריטית כל כך, כמו למשל המזנון בסלון. לעומת זאת, עם מזרן זה כבר סיפור אחר. מזרן יכול להשפיע על כל חיינו ומזרן לא טוב יכול לפגום באיכות החיים שלנו.

איפה קונים מזרן? רק במקום אמין שאתם מכירים

גם כאן, בגלל חשיבותו של המזרן, חשוב מאוד לוודא שאתם אכן רוכשים אותו ממקום אמין שמוכר מזרנים איכותיים. בגודנייט תהנו ממזרנים נוחים שיעניקו לכם חוויה מושלמת ומרגיעה ללילות טובים יותר.

 

 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.