למה יש צפצופים באוזניים?  סיבות נפוצות!

צפצופים באוזניים יכולים להיות מלחיצים, פתאום ללא שום התראה מוקדמת תשמעו צלילים. הצליל יכול להיות צליל של שריקה, זמזום או אפילו סתם רעש עמום שאינכם מכירים אותו. הרעשים הללו עלולים להישמע באופן קבוע או באופן זמני במצבים מסוימים. עם זאת מוטב כי תכירו את הסיבות הנפוצות להופעת רעשים לא מוכרים באוזניים. המטרה היא שתוכלו לפתור את הבעיה שמטרידה אתכם ומונעת מכם לשמוע כמו שצריך. בו בזמן אם תדעו צפצופים באוזניים סיבות, תוכלו למנוע את הפעם הבאה שיקרה לכם משהו כזה.

קרדיט תמונה: freepik

רעשים חזקים שפוגעים באוזן

אחת מהסיבות השכיחות להופעת צפצופים באוזניים היא חשיפה לרעשים חזקים. ברוב המקרים מדובר על אנשים שעובדים במקומות עבודה מרעישים במיוחד. נדגיש כי לרוב החשיפה לרעש צריכה להיות ממושכת וגם עקבית כדי שהוא יביא אתכם למצב הזה. במקומות עבודה מסוכנים מספקים לעובדים אוזניות שמטרתן להפחית את עוצמת הפגיעה באוזן. בכל פעם שאתם נחשפים לרעש חריג באופן עקבי יהיה עליכם לקחת משנה זהירות. תוכלו אפילו להשתמש באטמי אוזניים פשוטים כדי למנוע את עוצמת הפגיעה. עוד סיבה שקשורה לנושא הזה היא הופעת צפצופים באוזניים אחרי מסיבה רועשת שבה הייתם קרובים לרמקולים. 

 

עייפות כתוצאה מהיעדר שינה

עוד סיבה שבגללה תוכלו לשמוע צפצופים באוזניים קשורה לעייפות דרסטית. אנו כמובן לא מדברים על מצב שבו לא ישנתם כמה שעות או שלא הצלחתם לישון כמו שצריך בלילה. אלא על מצב שבו אתם סוחבים עייפות רצינית כתוצאה מהיעדר שינה. אנשים שמעידים שהם לא ישנו טוב במשך זמן מה יספרו על רעשים מוזרים באוזן. השמיעה נפגעת כתוצאה מהיעדר השינה, כחלק מהפגיעה במוח מהמצב הזה. המוח שלנו חייב את שעות השינה שלו כדי לוודא שכל האיברים בגוף עושים את המוטל עליהם בצורה הכי טובה. עייפות עשויה להביא אתכם למצב שבו בין היתר יופיעו רעשים באוזניים. אם תשלימו את שעות השינה ותחזירו את עצמכם לשגרה – הכל יהיה בסדר. 

 

זקנה שמביאה לירידה בשמיעה

כולנו מכירים את הבעיות השונות שעשויות להופיע עם ההתבגרות והזקנה. בזכות המודעות יהיה ניתן לפתור את הבעיות האלה עוד לפני שהן הופכות להיות חמורות. אחת מהבעיות השכיחות של זקנה היא ירידה באיכות השמיעה כמו גם באיכות הראייה. ירידה גדולה באיכות השמיעה עשויה להוביל למצב של צפצופים באוזניים. מצב שכזה יצריך את אותו אדם להשתמש במכשירי שמיעה שאמורים להחזיר אותה לתקינותה. נדגיש כי מדובר על מצב תקין ונפוץ, כזה שלא אמור לגרום לכם להרים גבה או להיות בלחץ בהקשר הזה.

 

לחץ נפשי מכל מיני סיבות שונות

הסיבה שעשויה להפתיע אתכם היא לחץ נפשי שעשוי להביא איתו תופעות לוואי שונות. הופעת צפצופים באוזניים יכולה לקרות בגלל לחץ נפשי שמטריד אתכם מאוד. מציאות שכזאת מביאה איתה המון תופעות, בין היתר גם רעשים באוזניים. כדי שתוכלו להעלים את אותם צפצופים יהיה עליכם להתמודד על הלחץ הנפשי. לרוב בהקשר של לחץ נפשי הצפצופים יופיעו אחת לכמה זמן בהתאם להתקפים השונים. מדובר על בעיה נפוצה יחסית שלא מצריכה מענה רפואי נקודתי עבורה. מה שתצטרכו לעשות זה לטפל במצבכם הנפשי כדי שגם תופעות הלוואי ייעלמו כלא היו. 

 

האם יש טיפול?

אם כבר הלכת לרופא א.א.ג , בטח כבר נאמר לך שהכל תקין, אין מה לעשות … ניתן רק לקוות ולחכות שאולי הצפצופים יחלופו מעצמם…אין מענה לבעיה מצד הרפואה הקונבנציונלית.

אבל האמת היא שכן יש טיפול! יש טיפול טבעי יעיל ופשוט והמצב שלכם בהחלט יכול להשתפר!

התשובה של רוזליין  לצפצופים באוזניים הינה בפרמולה טבעית ייחודית שפיתחה להעלמת צפצופים באוזניים– Aroma Otitis. הפורמולה משלבת רכיבים צמחיים תומכים, המטפלים בתופעה באופן שורשי. מדובר בתמצית שמן טבעי הפועל לתקינות מערכת העצבים של האוזן ומספק הקלה בתופעת צפצופים באוזניים על כל תסמיניו. 

 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.