למה לגשת למבחן מחוננים?

אם אתם הורים לילדים אשר מוצאים את עצמם משתעממים מתכני הלימודים השגרתיים בבית הספר, ברמת אינטליגנציה וידע גבוהה יותר מילדי הכיתה האחרים, חשוב מאוד שתאפשרו לילד שלכם להתפתח ולהתקדם מבחינה לימודית. מעבר לעובדה שכיום משרד החינוך עורך מבחן מחוננים לכל תלמידי כיתות ב בכל בתי הספר וזאת במטרה לאתר תלמידים מחוננים ולהפנות אותם ללמידה במסגרות ייעודיות התואמות להם לפחות פעם אחת בשבוע, גם אתם יכולים לבחור מסגרת ייעודית למחוננים עבור הילדים שלכם, כאשר חשוב שתדעו כי בכדי ללמוד באותה מסגרת, הילד שלכם יידרש לעבור מבחן מחוננים בהצלחה, אך כאשר מדובר על מסגרת טובה, הרי שזה בהחלט כדאי.

בית ספר הכפר הירוק- במי מדובר?

בית ספר הכפר הירוק הוא בית ספר אשר נחשב לאחד מבתי הספר המובילים ביותר כיום לתלמידים מצטיינים ומחוננים. בבית הספר המדובר הלמידה תהיה ברמה גבוהה ביותר, אך מעבר לכך, יש דגש משמעותי על ערכים וחינוך. בכדי להתקבל למסלולי הלמידה השונים בבית הספר יש צורך לעבור מבחן כניסה.  מבחן מחוננים נפרד יערך למסלול מחוננים וכן קבלה לכיתות מופת תהיה מותנית בעמידה בתנאי המכינה הנערכת בכפר הירוק. אין ספק כי מדובר על המקום הטוב ביותר ללמוד בו, כאשר הילד שלכם עומד בתנאים של ילד מחונן, מגלה יכולות קוגניטיביות מאוד גבוהות לגילו ובעיקר, מגלה לא מעט סקרנות ורצון להתקדם מבחינה לימודית וללמוד כמה שרק אפשר.

האם כדאי שהילד יעבור מבחן מחוננים?

על אף שלא מעט הורים מבינים כי לילד שלהם יש יכולות גבוהות מבחינה קוגניטיבית ואינטליגנטית, הם לא תמיד ממהרים להביא את הילד למבחן מחוננים אשר יגלה האם הוא אכן מחונן ובהתאם לכך, יפתח בפניו את הדלת למוסדות לימוד התואמים לאישיותו ויכולותיו שכן, הם חוששים שהילד יתויג באופן כלשהו, שהסביבה תהיה תחרותית מדי עבורו, שהלמידה תהיה תובענית ושהוא יאבד מעט מהילדות שלו. ובכן, חשוב שתדעו כי ישנם מוסדות לימוד למחוננים כגון: הכפר ירוק, שבהם הלמידה מתבצעת בצורה חווייתית ונעימה המותאמת לילדים בצורה הטובה ביותר. כך שמעבר לעובדה שהילד שלכם יקבל מענה מתאים ליכולות השונות שלו, הוא גם ייהנה מחוויית למידה של ממש ובעיקר, הוא לא ירגיש עומס כלשהו או חריגות.

חשוב מאוד שתקראו אודות הכפר הירוק תנאי קבלה, במידה והילד שלכם עבר את מבחני המחוננים הנערכים בכיתה ב לרבות מבחני ההמשך ולאחר מכן, תביאו את הילד להיבחן בכפר הירוק ובמידה ויתקבל, להנות מלמידה איכותית ביותר.

רכב

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – לא רק למען הבטיחות שלנו

הרבה פעמים נהוג להסתכל על טיפולים ברכב, מנקודת מבט "מה נכון בהיבט הבטיחותי". כלומר, היחס לטיפול ברכב הוא שיש צורך לבצע אותו בשביל לשמור על בטיחות הרכב והשימוש בו. מאחר ואנחנו משתמשים ברכב באופן תדיר, ואם הוא לא יהיה תקין אזי שאנחנו עלולים לסכן את עצמנו, נוסעים ונהגים אחרים, הרי שיש היגיון בכך שאנחנו בוחנים מה נכון לרכב מבחינה בטיחותית.

כיצד מטפלים בסגירת רווחים בשיניים

רווחים בין השיניים נפוצים לרוב בין השיניים הקדמיות, אולם עלולים להופיע גם בחלקו האחורי של הפה. תופעה זו מכונה בשפה המקצועית Diastema, ומתייחסת לרווח בין שתי שיניים או יותר. תופעה זו עשויה לנבוע ממספר סיבות, החל מאנטומיית הפה והלסת וצמיחה טבעית של שיניים מרוחקות זו מזו, וכלה בהרגלים ומאפייני התנהגות בתקופה בה מתפתחות השיניים ומבנה הלסת, דוגמת שימוש ממושך של ילדים במוצץ, או מציצת אצבע.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.