למה צריך ביטוח משכנתא לבנק?

החלום לרכוש את הדירה המושלמת עבור ברוב המקרים דרך הבנק. הפנייה אל הבנק תהיה על מנת לקבל משכנתא שאיתה תוכלו לרכוש את הדירה. נדיר מאוד לשמוע על זוגות שמסוגלים לרכוש דירה מבלי לקחת משכנתא או כל הלוואה אחרת דרך הבנק. על מנת שתוכלו לקחת משכנתא יהיה עליכם להגיע עם הון עצמי מספק. עד שתשיגו את ההון הנדרש, תוכלו לקבל את המשכנתא המיוחלת. אך לרוב אתם תגלו כי הבנק מתנה את קבלת המשכנתא בביטוח ייעודי. מכאן עולה השאלה, מדוע אתם צריכים לעשות ביטוח משכנתא לבנק? ישנן סיבות ספציפיות שבגינן אתם מחויבים לעשות ביטוח מהסוג הזה. מוטב כי תכירו את הסיבות הללו כדי שתוכלו לעשות ביטוח ללא חשש.

 

ביטוח משכנתא הוא בגדר חובה

ראשית עליכם להבין כי לא תהיה לכם אפשרות לקחת משכנתא ללא ביטוח מתאים. עבור הבנק מדובר על תנאי סף שבלעדיו אינכם יכולים להתקדם בתהליך עצמו. גם ככה הבנק מתנה את קבלת המשכנתא בדרישות שונות שיכולות להישמע לכם הזויות. אך תזכרו כי מדובר על הלוואה גדולה מאוד, כזאת שבאמצעותה תוכלו להגשים את החלום. כך שאין סיבה שתוותרו על החלום של רכישת דירה רק בגלל הנושא הזה. הבנק מצידו ירצה לדעת כי בסופה של הדרך הוא יקבל את הכסף שהוא נתן לכם. מדובר על מאות אלפי שקלים שאותם הבנק מלווה לכם, לעיתים מבלי להכיר אתכם.

קרדיט תמונה: טראסטי

 

 

מדוע עושים ביטוח למשכנתא?

ביטוח משכנתא נועד עבור הבנק, הוא פחות רלוונטי עבורכם. הביטוח בעצם מבטיח לבנק כי הוא יקבל את הכסף בחזרה בכל מקרה ובכל סיטואציה. הרי אף אחד מאיתנו לא באמת יכול לדעת כיצד הולכים להיראות החיים בעוד 10 או 20 שנים. המשכנתא פרוסה לרוב על עשרות שנים קדימה, ולכן ישנו רצון מצד הבנק להיות בטוחים. הביטוח מכסה את הלווה למקרה שבו הוא לא יצליח להחזיר את המשכנתא מסיבות שונות. ברגע שהלווה לא יצליח להחזיר את התשלומים, הביטוח יכול להתערב על מנת לסייע.

 

היכן כדאי לעשות ביטוח מהסוג הזה?

כמעט כל חברת ביטוח תציע לכם ביטוח משכנתא לבנק. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לדאוג לבחור את חברת הביטוח הטובה ביותר, זאת שתציע לכם קצת יותר מהשאר. מצד אחד תרצו לקבל מחיר טוב לביטוח, כך שתוכלו לעמוד בו למשך תקופת זמן ארוכה. כמו שהמשכנתא פרוסה על שנים רבות, כך יהיה עליכם לדאוג כי תמיד יהיה למשכנתא ביטוח. בנוסף תרצו לדעת כי הביטוח באמת מכסה אתכם בזמן אמת כאשר תרצו להפעיל אותו. לצערנו לא מעט מהביטוחים הם כאלה שרק נראים מעולה, אך בפועל הם לא באמת מספקים דבר. לכן באתר טראסטי השוואת ביטוחים מציעים לכם שתשימו לב היטב לאותיות הקטנות של הביטוח שאותו אתם סוגרים.

 

החשיבות של השוואת ביטוח משכנתא

כמו שהבנתם ישנן חברות רבות שישמחו שתעשו את הביטוח שלכם דרכן. השוואת ביטוח משכנתא תאפשר לכם לדעת כי אתם צועדים כל הדרך אל הבחירה הנכונה. השוואת ביטוחים תאפשר לכם לוודא כי אתם מקבלים את הביטוח שתפור בדיוק למידות שלכם. ביטוח שלא יגרום לכם לשלם ביוקר, אך באותה מידה גם יהיה כזה שיכסה אתכם על באמת. באמצעות השוואה פשוטה של ביטוחי משכנתא תוכלו להיחשף לחברות ביטוח רבות. חלק מחברות הביטוח הן כאלה שלא יצא לכם לשמוע עליהן לפני כן. כעת יש לכם אפשרות לבחור את חברת הביטוח שמתאימה לכם. חברת הביטוח שתאפשר לכם ללכת לישון בשקט בלילה בידיעה כי יש מי שמכסה את המשכנתא שלכם.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.