מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מזוין בינלאומי מתמשך המתרחש בסוריה

מלחמת האזרחים בסוריה היא עימות שהחל בתחילת האביב של 2011 ונמשך עד היום. היא נחשבת לאחת המלחמות העקובות מדם בהיסטוריה האחרונה.

מלחמת האזרחים בסוריה היא עימות שהחל בתחילת האביב של 2011 ונמשך עד היום. היא נחשבת לאחת המלחמות העקובות מדם בהיסטוריה האחרונה. ההתקוממות נגד משטרו של אסד, שהחלה כסדרה של הפגנות, הפכה עד 2012 למלחמת אזרחים כוללת, עם קבוצות רבות שהצטרפו ללחימה משני הצדדים. ב-2013, דאעש נכנס למעורבות, והוסיף מימד נוסף לסכסוך עם פעילות הטרור שלהם וכיבוש שטחים בסוריה ובעיראק.

האו"ם מעריך כי למעלה מ-400,000 בני אדם נהרגו במהלך תקופה זו ולמעלה מ-12 מיליון סורים הושמדו בתיהם או נעקרו מהם כעת. למרות שבמקור חשבו שאסד ייפול במהירות ללא התנגדות רבה מצד אנשיו, הוא הצליח לשמור על השלטון במשך שישה

היה טבח בסוריה וארצות הברית שוקלת התערבות צבאית.

אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הופכים פופולריים יותר ויותר במקום העבודה. חברות מסוימות משתמשות בהן כאשר הן צריכות לייצר תוכן לנושא או נישה ספציפיים. בעוד שסוכנויות דיגיטליות משתמשות בהן כדי לייצר כל מיני תוכן עבור הלקוחות שלהן.

מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מזוין מתמשך בסוריה. ההתקוממות נגד ממשלת בשאר אל-אסד החלה ב-2011 והובילה למלחמת אזרחים אלימה.

הטבח בסוריה אינו דבר חדש. זה נמשך מאז תחילת מלחמת האזרחים בסוריה, שהחלה ב-2011.

מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מתמשך בסוריה, שהחל במרץ 2011 כסדרה של הפגנות שלום נגד משטרו של בשאר אל-אסד. ההתקוממות הייתה חלק ממחאות האביב הערבי הרחבות יותר, והסלימה לסכסוך מזוין בין כוחות האופוזיציה הסוריים לצבא סוריה.

כתוצאה מכך, המדינה נהרסה במלחמה. יותר מ-400,000 בני אדם מתו מאז 2011.

מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מזוין מתמשך בסוריה. היא החלה באביב 2011 כחלק מהאביב הערבי הרחב יותר והפכה למלחמת אזרחים בקנה מידה מלא.

הטבח בסוריה היה מעשה אלים שהתרחש ב-7 באפריל 2017, כאשר כוחות ממשלת סוריה הפציצו את העיירה חאן שייחון שבשליטת המורדים בגז סארין, והרגו 86 בני אדם ופצעו מאות נוספים.

מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מזוין מתמשך המתרחש בסוריה. המלחמה החלה כסדרה של הפגנות נגד ממשלתו של הנשיא בשאר אל-אסד, שתגובתה להפגנות הסלימה למלחמת אזרחים.

מאז תחילת המלחמה ב-2011, יותר מ-465,000 סורים נהרגו ויותר מ-12 מיליון סורים – מחצית מאוכלוסיית המדינה לפני המלחמה – נמלטו מבתיהם. מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם מעריך שיותר מ-400,000 בני אדם נהרגו מאז מרץ 2011.

מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מזוין מתמשך בסוריה. מלחמת האזרחים החלה בשנת 2011 כסדרה של הפגנות נגד ממשלת סוריה. ההפגנות הסלימו לעימות מזוין בין ממשלת סוריה לכוחות האופוזיציה.

הטבח בסוריה מתייחס לשורה של תקריות במהלך ואחרי מלחמת האזרחים בסוריה, שנחקרו על ידי ועדת החקירה של האו"ם על סוריה וארגוני זכויות אדם נוספים. תקריות אלו כוללות מעשי טבח, התקפות נשק כימי, הוצאות להורג המוניות ועינויים על ידי כוחות הממשלה, וכן הפגזה חסרת הבחנה על ידי קבוצות מורדים.

מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מזוין רב-צדדי מתמשך בסוריה. המלחמה מתנהלת על ידי ממשלת סוריה, מגוון קבוצות מורדים וארגוני טרור קיצוניים ובינלאומיים כאחד.

המלחמה גרמה למותם של יותר מ-465,000 סורים וכן 11 מיליון עקורים סורים. המדינה גם מתמודדת עם משבר פליטים עם יותר מ-5 מיליון פליטים שנמלטים למדינות אחרות ו-6 מיליון עקורים פנימיים שעזבו את בתיהם אך נשארו בגבולות סוריה.

מלחמת האזרחים בסוריה היא סכסוך מתמשך בין הרפובליקה הערבית הסורית בראשות בשאר אל-אסד לבין קבוצות מורדים שונות המבקשות להפיל את ממשלתו.

מלחמת האזרחים בסוריה החלה בשנת 2011 כחלק ממחאות האביב הערבי הרחבות יותר. מאז היא הפכה למלחמת אזרחים בקנה מידה מלא, כאשר כוחות בינלאומיים וארגוני טרור כמו דאעש ואל-קאעידה מעורבים בלחימה. המלחמה גרמה למשבר הומניטרי גדול עם מיליונים שנעקרו בתוך סוריה או נמלטו מעבר לגבולותיה, כמו גם מספרים עצומים של נפגעים (אזרחיים וצבאיים כאחד).

הטבח בסוריה הוא אחד האירועים הטרגיים ביותר של המאה ה-21. משטר אסד הואשם בשימוש בנשק כימי על אזרחים, מה שהוביל להתערבות צבאית בינלאומית.

הטבח הזה היווה נקודת מפנה למלחמת האזרחים בסוריה וליחסים בינלאומיים כאחד.

הטבח בסוריה הוא אחד ממעשי הזוועה הקשים ביותר של המאה ה-21.

חלק זה דן כיצד העם הסורי נטבח על ידי ממשלתו שלו במלחמת אזרחים שנמשכת כבר למעלה משש שנים. חלק זה מדבר גם על האופן שבו ארצות הברית ומדינות מערביות אחרות היו מעורבות בסכסוך הזה על ידי שליחת סיוע לקבוצות מורדים ועזרה לפליטים לצאת מסוריה.

הטבח בסוריה היה נושא לוויכוח במשך שנים. מאמר זה מכסה את הטבח, את התגובה הבינלאומית ומה משמעותו לעתידה של סוריה.

מלחמת האזרחים בסוריה החלה ב-2011 כהתקוממות נגד משטרו של הנשיא בשאר אל-אסד. המדינה חוותה תקופה של שלום יחסי מ-1972 עד 2011, אך משטרו של אסד היה מדכא ואכזרי. המרד הפך במהירות למלחמת אזרחים עם למעלה מ-100 קבוצות שונות שנלחמו בשני הצדדים.

בשנת 2012, אסד השתמש בנשק כימי נגד אנשיו והרג יותר מ-1,400 בני אדם ופצע עוד 3,600 נוספים, מה שגרם לנשיא אובמה לקרוא להתערבות צבאית בסוריה. עם זאת, רוסיה התערבה ושכנעה את אסד לוותר על ארסנל הנשק הכימי שלו שמנע כל פעולה צבאית של ארצות הברית או בעלות ברית נאט"ו.

בשנת 2013, דאעש (המדינה האסלאמית) השתלט על חלקים נרחבים של עיראק וסוריה ויצר את מה שנחשב כיום לח'ליפות שלהם – מדינה אסלאמית הנשלטת על ידי חוקי השריעה

רכב

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – לא רק למען הבטיחות שלנו

הרבה פעמים נהוג להסתכל על טיפולים ברכב, מנקודת מבט "מה נכון בהיבט הבטיחותי". כלומר, היחס לטיפול ברכב הוא שיש צורך לבצע אותו בשביל לשמור על בטיחות הרכב והשימוש בו. מאחר ואנחנו משתמשים ברכב באופן תדיר, ואם הוא לא יהיה תקין אזי שאנחנו עלולים לסכן את עצמנו, נוסעים ונהגים אחרים, הרי שיש היגיון בכך שאנחנו בוחנים מה נכון לרכב מבחינה בטיחותית.

כיצד מטפלים בסגירת רווחים בשיניים

רווחים בין השיניים נפוצים לרוב בין השיניים הקדמיות, אולם עלולים להופיע גם בחלקו האחורי של הפה. תופעה זו מכונה בשפה המקצועית Diastema, ומתייחסת לרווח בין שתי שיניים או יותר. תופעה זו עשויה לנבוע ממספר סיבות, החל מאנטומיית הפה והלסת וצמיחה טבעית של שיניים מרוחקות זו מזו, וכלה בהרגלים ומאפייני התנהגות בתקופה בה מתפתחות השיניים ומבנה הלסת, דוגמת שימוש ממושך של ילדים במוצץ, או מציצת אצבע.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.