מעגל התעסוקה הוא מודל חדש לגיוס עובדים ושימור עובדים

חברה היא לא מכונה. זה לא יכול לרוץ בלי אנשים.

חברה לא יכולה להתקיים בלי עובדים. זה לא רק להעסיק את האנשים הנכונים, זה גם לשמר אותם מאושרים ומוטיבציה לעבוד קשה.

מעסיקים צריכים להיות מודעים לחשיבות של מתן סביבה שבה העובדים מאושרים ופרודוקטיביים.

בעשור האחרון, העולם ראה הרבה שינויים באופן שבו אנו עובדים. השינוי המשמעותי ביותר הוא שאנשים עובדים במעגלים במקום התקדמות ליניארית. הסיבה העיקרית לכך היא שאנשים מתעניינים יותר במה שהם עושים ופחות מתעניינים איפה הם עושים את זה.

אנשים רוצים לעבוד על סמך הכישורים והתשוקות שלהם, לא על בסיס המקום שבו הם גרים או באיזו חברה הם עובדים. הם רוצים לקבל שליטה על אילו מערכי מיומנויות הם לומדים ובאיזו מהירות הם מתקדמים במערך המיומנויות הללו. הם רוצים להיות מסוגלים לבחור את השעות שלהם, כמו גם מתי ובאיזו תדירות הם לוקחים הפסקות מהעבודה. אנשים גם רוצים גמישות בעבודה שלהם כך שאם יש מצב חירום אישי, כמו מוות במשפחה, אז הם יכולים לעזוב את העבודה מוקדם או לקחת חופש מבלי להיענש על ידי המעסיק שלהם.

מעגלי התעסוקה הם דרך חדשה לחשוב על עתיד העבודה וכיצד ליצור חברה בת קיימא, שוויונית ומכילה יותר. הרעיון הוא להתרחק ממסלול הקריירה הליניארי המסורתי ובמקום זאת לבקש מאנשים להחליף עבודה כל כמה שנים כדי לרכוש מערכי כישורים חדשים.

ישנם סוגים רבים ושונים של מעגלי תעסוקה. הסוג הנפוץ ביותר הוא מעגל חלוקת העבודה. זה המקום שבו שני אנשים או יותר חולקים עבודה והעבודה מתחלקת ביניהם. אפשר לקרוא להם גם מעגלי החלפת עבודה, אבל זה יכול להטעות שכן זה מרמז שהם מחליפים עבודה אחד עם השני, לא רק חולקים עבודה אחת.

הסוג השני של מעגל התעסוקה הוא מעגל שיתוף המיומנויות. זה כולל שני אנשים או יותר שחולקים מיומנויות ומשאבים כדי ליצור מוצר או שירות עבור לקוח או לקוח. יכול להיות שיש להם אדם אחד שיש לו את כל הכישורים הנדרשים כדי ליצור את המוצר, אבל חסר לו זמן לעשות זאת, אז הם מגייסים אנשים אחרים עם כישורים ספציפיים כדי לעזור להם ולחלוק ברווחים מהעבודה שלהם יחד.

הסוג השלישי של מעגל תעסוקה הוא מה שמכונה "כלכלת מתנות". זה כולל חברים נותנים מתנות זה לזה, לעתים קרובות ללא כל ציפייה לקבל משהו בחזרה. אנשים יכולים לתת זה לזה אוכל

"מעגלי התעסוקה" הוא מונח המתייחס לרעיון הרשת החברתית של העובד. אלה האנשים שהם מכירים, שמכירים אותם, ומוכנים להמליץ עליהם להזדמנות חדשה.

הרשת החברתית של עובד יכולה להיות מורכבת מבני משפחה, חברים, עמיתים ומכרים. ככל שמישהו קרוב יותר לאדם במעגל התעסוקה שלו, כך גדל הסיכוי שהוא ימליץ על אותו אדם להזדמנות חדשה.

המבוא עדיין לא נכתב.

המאמר שאני הולך לדבר עליו הוא "עתיד המשרות: עד כמה רגישות משרות למחשוב?" המחבר, קארל בנדיקט פריי ומייקל א. אוסבורן, חזו כי 47% מכוח העבודה בארה"ב נמצאים בסיכון גבוה להיות מוחלפים במחשבים בעשורים הקרובים.

מאמר זה דן בהשפעות של אוטומציה במקום עבודה וכיצד היא תשפיע על התעסוקה. המחברים דנים בתעשיות שונות שבהן יש סיכוי גבוה יותר שעבודות יוחלפו בטכנולוגיה וכיצד זה ישפיע על הכלכלה. הם גם דנים במה שניתן לעשות כדי למנוע מבעיות אלו לקרות.

הפוטנציאל של כלכלת ההופעות להוות אלטרנטיבה בת קיימא, אפילו עדיפה, לתעסוקה מסורתית הוא אחד הנושאים הבוערים ביותר בחברה העכשווית. עבור אנשים רבים, הוא מציע מוצא מעבודת הפרך בין 9 ל-5 שבה הם מרגישים לכודים. עבור אחרים, זהו איום קיומי שיהרוס את מה שנותר מהחלום האמריקאי.

כלכלת ההופעות קיימת כבר עשרות שנים והיא צומחת בהתמדה ככל שיותר אנשים פונים לעבודה מסוג זה כאמצעי להשלמת הכנסה או למצוא עבודה במשרה מלאה כאשר הם לא מוצאים שום דבר אחר.

מאמר זה בוחן כיצד דרך העבודה החדשה הזו משנה את החברה שלנו וכיצד אנו רואים תעסוקה, כמו גם מה עלול לקרות בעתיד עם סוג זה של עבודה ועם שילוב של AI בחיינו יותר ויותר.

מעגלי התעסוקה הם דרך למעסיקים למצוא עובדים פוטנציאליים. המעגלים מורכבים מאנשים באותו ענף, בעלי כישורים וידע דומים. יש להם פורום פרטי שבו הם יכולים לפרסם את מקומות העבודה שלהם, לדבר על העבודה שלהם ולשתף שיטות עבודה מומלצות.

מעגלי התעסוקה מספקים דרך למעסיקים למצוא מועמדים המתאימים לצרכיהם ולהיפך. זה מאפשר להם לחסוך זמן בכך שהם לא צריכים לעבור דרך סוכנויות גיוס או לבלות שעות בחיפוש קורות חיים על לוחות דרושים.

כלכלה מעגלית היא מערכת רגנרטיבית שמטרתה לשמור על משאבים בשימוש זמן רב ככל האפשר.

המונח "כלכלה מעגלית" נטבע לראשונה על ידי קרן אלן מקארתור ב-2009 והמושג של כלכלה מעגלית קיים כבר מאות שנים.

הכלכלה המעגלית מבוססת על מודל של ניהול משאבים השואף למזער את הפסולת והנזק הסביבתי על ידי שמירה על משאבים בשימוש זמן רב ככל האפשר, הפקת הערך המרבי מהם תוך כדי השימוש, ולאחר מכן שחזור וחידוש מוצרים וחומרים בסופו. של כל חיי שירות.

מודל זה נקרא לפעמים "סגירת לולאה" או "עריסה לעריסה".

הסוג הנפוץ ביותר של מעגל תעסוקה הוא מעגל דובר. סוג זה של מעגל תעסוקה משמש כדי לעזור לאנשים למצוא עבודה בענף שלהם.

מעגלי תעסוקה הם קבוצות שעוזרות לאנשים למצוא עבודה בענף שלהם. לעתים קרובות הם מעגלים של דוברים, אבל הם יכולים להיות כל קבוצה שעוזרת לאנשים עם מיומנויות נטוורקינג וחיפוש עבודה.

מעגלי תעסוקה נוצרו על ידי ד"ר מרגרט ויטלי בספרה Leadership and the New Science (1992). היא רצתה ליצור דרך לאנשים למצוא עבודה משמעותית ומספקת עבורם, אז היא יצרה מערכת שבה אנשים יכלו ללמוד על הזדמנויות שונות באמצעות שיחה עם אחרים שכבר מצאו עבודה שהם אוהבים.

מעגלי תעסוקה הם ערוצי מדיה חברתית המשמשים לחיבור בין מעסיקים לעובדים. הם דרך לאנשים למצוא עבודה ולחברות למצוא מועמדים מתאימים.

בפלטפורמות אלה של מדיה חברתית, מחפשי עבודה יכולים לפרסם את קורות החיים או תיקי העבודות שלהם ומעסיקים יכולים לפרסם את מקומות העבודה שלהם. לאחר מכן שני הצדדים יכולים להחליף מידע על התפקידים שהם מעוניינים בהם.

מעגלי התעסוקה מספקים הזדמנות מצוינת הן למעסיק והן לעובד שכן הם מקלים על עובדים פוטנציאליים ליצור קשר עם מעסיקים פוטנציאליים. זוהי גם דרך מצוינת עבור חברות לגייס כישרונות מכל העולם מבלי להקדיש יותר מדי זמן למאמצי הגיוס עצמם.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.

ביטוח בריאות

הבנת כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר

כיסוי ביטוח בריאות לטיפולי לייזר יכול להשתנות בהתאם לסוג הטיפול ותכנית הביטוח. תוכניות ביטוח בריאות מסוימות עשויות לכסות טיפולי לייזר מסוימים, כגון אלו לבעיות עור או תיקון ראייה, בעוד שאחרות עשויות לא לכסות אותם כלל.

צילומי תדמית

הפקת סרטי תדמית לעסקים – איך יוצרים סרט תדמית ולשם מה הוא משמש אותנו

בתי עסק רבים, גדולים וקטנים, מבקשים להציג את עצמם, את המוצרים והשירותים שהם מציעים, באמצעות סרטי תדמית אותם הם מציגים בפלטפורמות שונות. אלו יכולות להיות פלטפורמות דיגיטליות, כמו אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, יוטיוב ועוד, בסרטונים ופרסומות וכן באופן ישיר, בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים ועוד.