משקל בריא אינו קשור למספר על הסקאלה או איך הבגדים שלך מתאימים

BMI (מדד מסת הגוף) הוא מדד לשומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל. זהו אינדיקטור שימושי להשמנה, אך אינו מודד שומן בגוף ישירות.

BMI מחושב על ידי חלוקת המשקל בקילוגרמים בגובה במטרים בריבוע. אדם עם BMI של 25 ומעלה נחשב לעודף משקל ומי עם BMI מעל 30 נחשב להשמנה.

ניתן להשתמש ב-BMI כדי לציין אנשים בעלי תת משקל, משקל תקין, עודף משקל או השמנת יתר.

חשוב לזכור ש-BMI אינו מודד שומן בגוף באופן ישיר ולכן הוא עלול להפריז בכמות מסת השריר ולהמעיט בכמות השומן אצל אנשים מסוימים

BMI תקין הוא 18.5-24.9 לנשים. זה לא אינדיקטור טוב לבריאות, אבל זה יכול להיות כלי סקר שימושי כדי לזהות אנשים הסובלים מעודף משקל או השמנת יתר ועשויים להיות בסיכון לפתח בעיות בריאות קשורות.

בארצות הברית כשני שלישים מהמבוגרים סובלים מעודף משקל או השמנת יתר.

ה-BMI אינו מדד מושלם לשומן הגוף מכיוון שהוא אינו מתייחס לסוגים שונים של הרכב גוף, כגון מסת שריר וצפיפות עצם.

המשקל התקין לנשים שונה עבור כל קבוצת גיל. על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, המשקל הממוצע של אישה בארה"ב הוא 166 פאונד ויש לה BMI של 27.5.

המשקל התקין לנשים משתנה בהתאם לגיל, גובה ומוצא אתני. לדוגמה, אם אתה בגובה 5'4 אינץ' ובן 18, ה-BMI שלך יהיה בסביבות 19-20 שנחשב לטווח משקל בריא. אם אתה בגובה 5'1 אינץ' ובן 55 אז ה-BMI שלך יהיה בסביבות 30 -35 שנחשב לעודף משקל או השמנת יתר לפי הנחיות ארגון הבריאות העולמי.

ניתן להשתמש באינדקס מסת הגוף (BMI) של אדם כדי למדוד את סך השומן בגוף על סמך גובהו ומשקלו. התרשים הבא מציג אילו טווחים תואמים לאילו מונחים:

ה-BMI התקין לנשים הוא 18.5 עד 24.9 ק"ג/מ"ר, שזהה ל-18.5 עד 25 ק"ג/מ"ר.

ה-BMI התקין לנשים הוא בין 18.5 ל-25.

ניתן לחשב את ה-BMI של אישה על ידי חלוקת משקלה (בקילוגרמים) בריבוע גובהה (במטרים).

ה-BMI התקין לנשים הוא בין 18.5 ל-24.9.

נשים בעלות BMI של פחות מ-18.5 נחשבות לתת משקל ואלו עם BMI של יותר מ-24.9 נחשבות להשמנת יתר.

ארגון הבריאות העולמי מגדיר מדד מסת גוף תקין (BMI) כ-BMI של 18.5 עד 24.9.

BMI של 25 ומעלה נחשב לעודף משקל, ו-BMI של 30 ומעלה נחשב להשמנה.

ההבדל בין עודף משקל והשמנת יתר הוא שלאדם הסובל מעודף משקל יש עודף שומן בגוף, אך ייתכן שהוא אינו בנקודה שבה יש לו גורמי סיכון כלשהם הקשורים להשמנה, כגון לחץ דם גבוה או סוכרת. לאדם הסובל מהשמנת יתר עשוי להיות גורם סיכון אחד או יותר למצבים בריאותיים הקשורים להשמנה, כגון לחץ דם גבוה או סוכרת, גם אם משקלו יורד בטווח של מה שנחשב נורמלי לגובהו.

המונח 'BMI תקין' משמש לתיאור משקל שאינו עודף משקל או תת משקל.

אדם עם BMI תקין נמצא במשקל בריא לגובהו ולגילו. הם אינם בסיכון לפתח מחלות הקשורות להשמנה כגון סוכרת מסוג 2, מחלות לב וסוגי סרטן מסוימים.

ארגון הבריאות העולמי (WHO) מגדיר את טווח ה-BMI התקין למבוגרים כ-18.5-24.9 ק"ג/מ"ר, המתאים לאינדקס מסת הגוף (BMI) של אדם של 18.5-24.9 ק"ג/מ"ר.

BMI תקין לנשים הוא בין 18.5 ל-24.9, על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן.

חלק זה יציג בפני הקורא מהו אינדקס מסת גוף תקין עבור נשים.

ה-BMI התקין לנשים הוא בין 18.5 ל-25.

BMI הוא מדד של שומן בגוף המבוסס על גובה ומשקל של אדם שחל על גברים ונשים בוגרים. BMI שווה למשקלו של אדם בקילוגרמים חלקי ריבוע גובהו של האדם במטרים (ק"ג/מ"ר).

מדד מסת הגוף הרגיל (BMI) לנשים הוא בין 18.5-24.9, אך ה-BMI התקין לגברים הוא בין 18.5-25.0

אינדקס מסת הגוף הוא מדד לשומן הגוף המבוסס על גובה ומשקל שתקף לגברים מבוגרים ולנשים כאחד. הוא משמש ככלי סקר באבחון השמנת יתר, על פי המכון הלאומי לבריאות.

BMI רגיל לנשים:

לאישה עם BMI תקין יש BMI בין 18.5-24.9 ק"ג/מ"ר, הנחשב למשקל תקין.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.