סוגי טיפולי פנים על פי עונות השנה

במקרים רבים, עור הפנים שלנו משקף את האופן בו אנו מסתגלים לעונות השנה ולשינויי מזג האוויר, כשלכל עונה קיימים ניואנסים שונים. לכן, כל עונה מביאה עמה אתגרים והזדמנויות שונות לטיפוח עור הפנים והכרות והבנה בסיסית עם השינויים הללו, מאפשרים לכל אחד ואחת להפיק את המקסימום עבור עור הפנים, לאורך כל השנה.

 

אביב שמביא איתו התחדשות

בין אם בזכות החגים, הפריחה או מזג האוויר המושלם – האביב מבשר על תקופה חדשה שמתחילה ומשקף את ניצני הפריחה סביבנו. רגע אחרי החורף, עור הפנים שלנו משתוקק לפילינג עדין ולחות כדי להשיל את שאריות היובש ולאמץ את תהליך ההתחדשות. טיפולים המשלבים פילינג עדין, או מסכות לחות המועשרות בתמציות צמחים וויטמינים, יכולים להפיח חיים חדשים בעור שאיבד מהברק שלו בעונה הקרה. טיפולי פנים ששמים דגש על שימוש בנוגדי חמצון יהיו התשובה הטובה ביותר לעונה הזו. מוצרי ביופור מציעים תכשירי לחות עדינים המסייעים לתהליך שעובר עור הפנים לאורך השנה ומקדמים את בריאותו והגנתו, מסביב לשעון.

 

הגנה מלאה בקיץ

השמש מגיעה וחום יולי אוגוסט מעודד מעבר לתכשירי הגנה והזנה קלילים, לרוב על בסיס מים. עם השמש בא הצורך להגנה, הזנה ולחות. בעונה זו, מומלץ לשלב טיפולי פנים על בסיס מסכות מקררות ושימוש בתכשירים על בסיס ג'ל. חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח וטיפולי הפנים תכלול שימוש במסנני קרינה שיסייעו להתמודד עם קרינת השמש. בקיץ, קיימת חשיבות ראשונה במעלה להתמודדות עם קרינה, שכן הנזקים ארוכי הטווח שלה עשויים להשפיע על הבריאות הכללית, לצד השפעה על מרקם וגוון עור הפנים. במקרים רבים, טיפולי הפנים בתקופה זו יכללו תכשירים המועשרים בחומצה היאלורונית ואלוורה כדי לחדש את הלחות שאבדה, וכדי לשמור על עור גמיש ורענן, גם תחת השמש הישראלית הלוהטת.

 

תקופת התיקון – הסתיו

כשאט אט העצים הופכים עירומים מעלים, העור שלנו מחפש את התיקון וההזנה המתבקשת לאחר עוד קיץ חם במיוחד. בעונה זו, טיפולי פנים המתמקדים בקידום בריאות כללית והזנה של העור חשובים במיוחד, לצד ההכנות לקראת החודשים הקרים יותר שיבואו לאחר מכן. כשהטמפרטורות צונחות, העור מאבד לחות מהר מאוד ולכן, טיפולי פנים הכוללים לחות מוגברת, עשירים בנוגדי חמצון, מסייעים בתיקון נזקי קרינת השמש ומגרים את ייצור הקולגן בעור. כאן – galshemesh.co.il ניתן למצוא מגוון תכשירים המועשרים בנוגדי חמצון ורכיבים פעילים נוספים, המיועדים לטיפול וטיפוח עור הפנים, בהתאמה מלאה לסוג העור ולצרכיו הספציפיים.

 

בחורף – לחות מוגברת

החורף מביא עמו צינה באוויר, יובש ואתגרים נוספים. שמירה על לחות מוגברת בעור הפנים מקבלת חשיבות עליונה. מומלץ לגשת לטיפולי פנים עם תכשירים עשירים כמו חמאת שיאה, שמסייעת לנעול את הלחות בעור לזמן רב יותר, תהליך המאפשר להתמודד עם היובש הרבה באוויר סביבנו. כמו כן, טיפולי פנים המספקים מרגוע לעור עם רכיבים כמו קמומיל, אלוורה ושיבולת שועל יכולים לחולל פלאים כשהטמפרטורות צונחות. שימוש במסיכות לילה כשלב משלים לטיפולי הפנים יכולה לסייע גם כן לשמירה על לחות וגמישות העור.

טיפול פנים

רכב

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – לא רק למען הבטיחות שלנו

הרבה פעמים נהוג להסתכל על טיפולים ברכב, מנקודת מבט "מה נכון בהיבט הבטיחותי". כלומר, היחס לטיפול ברכב הוא שיש צורך לבצע אותו בשביל לשמור על בטיחות הרכב והשימוש בו. מאחר ואנחנו משתמשים ברכב באופן תדיר, ואם הוא לא יהיה תקין אזי שאנחנו עלולים לסכן את עצמנו, נוסעים ונהגים אחרים, הרי שיש היגיון בכך שאנחנו בוחנים מה נכון לרכב מבחינה בטיחותית.

כיצד מטפלים בסגירת רווחים בשיניים

רווחים בין השיניים נפוצים לרוב בין השיניים הקדמיות, אולם עלולים להופיע גם בחלקו האחורי של הפה. תופעה זו מכונה בשפה המקצועית Diastema, ומתייחסת לרווח בין שתי שיניים או יותר. תופעה זו עשויה לנבוע ממספר סיבות, החל מאנטומיית הפה והלסת וצמיחה טבעית של שיניים מרוחקות זו מזו, וכלה בהרגלים ומאפייני התנהגות בתקופה בה מתפתחות השיניים ומבנה הלסת, דוגמת שימוש ממושך של ילדים במוצץ, או מציצת אצבע.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.