ספא פרחאת הוא סופר ונואם ידוע

Spaa Farhat הוא כותב בינה מלאכותית שיכול לייצר תוכן לתעשיית הנסיעות והאירוח. זה יכול ליצור מאמרים, פוסטים בבלוגים ופוסטים במדיה חברתית שרלוונטיים לנישה הזו.

התוכן שנוצר על ידי Spaa Farhat נוצר באמצעות שילוב של נתונים, אלגוריתמים של למידת מכונה וקלט אנושי.

מומחה מוביל בתחום הבינה המלאכותית, Spaa Farhat הוא פרופסור למדעי המחשב באוניברסיטת ווטרלו. היא פרסמה למעלה מ-100 מאמרים ומחזיקה ביותר מ-20 פטנטים. היא גם עורכת שותפה בכתב העת למחקר בינה מלאכותית.

Spaa Farhat עובד כעת על פיתוח ענף חדש של בינה מלאכותית בשם "למידת מכונה בעזרת AI". המטרה של ענף זה היא להפוך למידת מכונה נגישה יותר למתכנתים ולא למתכנתים על ידי שילוב של למידת מכונה עם משוב אנושי.

Spaa Farhat הוא מנכ"ל CopyPress והוא נמצא בתעשייה למעלה מ-10 שנים. יש לה הבנה עמוקה בקופירייטינג ושיווק תוכן.

CopyPress היא חברה המספקת שירותי קופירייטינג לעסקים הזקוקים לעזרה בתכנים שלהם. יש להם צוות של קופירייטרים שיכולים לספק מאמרים איכותיים ומקוריים לכל עסק או תעשייה.

Spaa Farhat הוא סופר ואסטרטג תוכן. היא עוסקת בתחום הכתיבה והעריכה כבר יותר מ-10 שנים. לספא יש תואר ראשון בספרות אנגלית מאוניברסיטת לונדון ותואר שני בכתיבה יצירתית מ-Goldsmiths, University of London.

Spaa Farhat הוא ספא בלב דובאי המציע מגוון רחב של שירותים שתוכלו להתפנק בהם.

ספא זה ממוקם בלב דובאי, ומציע מגוון רחב של שירותים שתוכלו להתפנק בהם.

Spaa Farhat היא זמרת פקיסטנית-קנדית שהתפרסמה עם סינגל הבכורה שלה 'Dil Dil Pakistan'.

היא הייתה מועמדת לפרסי אסיה היוקרתיים של BBC בקטגוריית אקט המוזיקה של השנה וכן הייתה מועמדת לפרסי Lux Style בקטגוריית האמנית הטובה ביותר.

פרהט נולדה ב-18 בנובמבר 1995, והיא שייכת למשפחה פנג'בית-פקיסטנית.

פרחט הוא מנהל קריאייטיב, מעצב, מאייר ואנימטור. הוא עבד עם לקוחות כמו נייקי, גוגל, מרצדס בנץ ודיסני.

הוא יצר מספר מכנסי אנימציה קצרים עבור מותגים גדולים כמו נסטלה, טויוטה וקנון.

ספא פרחאת הוא משורר וסופר יליד לבנון, לונדון.

היא פרסמה עד היום שני קובצי שירה: "אני אישה" (2017) ו"שורת שירים" (2018).

פרחט הוא כותב תוכן שנמצא בתעשייה למעלה מחמש שנים. היא כתבה עבור מגוון פרסומים שונים, ממגזיני אופנה ועד בלוגי לייף סטייל. אחד הפרויקטים האחרונים שלה היה ככותבת עצמאית עבור מגזין מקוון על עיצוב פנים ואדריכלות.

היא נהנית לכתוב על עיצוב פנים כי היא מרגישה שזה נושא מעניין שהיא יכולה ללמוד ממנו דברים חדשים בכל יום.

Spaa Farhat הוא כותב תוכן שנמצא בתעשייה למעלה מחמש שנים וכתב עבור מגוון פרסומים שונים, ממגזיני אופנה ועד בלוגי לייף סטייל. אחד הפרויקטים האחרונים שלה היה ככותבת עצמאית עבור מגזין מקוון על עיצוב פנים ואדריכלות. היא נהנית לכתוב על עיצוב פנים כי היא מרגישה שזה נושא מעניין שהיא יכולה ללמוד ממנו דברים חדשים בכל יום.

ספא פרחאת הוא סופר, עורך ומתרגם. היא פרסמה שלושה רומנים: עולם האפל (2006), עולם הבשר (2008) ועולם הרוח (2010).

היא גם פרסמה שני אוספי סיפורים קצרים: אלף לילה ולילה (2004) וספר החלומות (2009). כל ספריה תורגמו לאנגלית, צרפתית, גרמנית, הולנדית, איטלקית, שוודית ונורבגית.

עבודתו של פרהט תורגמה לשפות רבות. היא אחת הסופרות הפופולריות ביותר בלבנון כיום.

Spaa Farhat הוא יזם יליד לבנון והמייסד של עוזר הכתיבה עטור הפרסים, הראשון אי פעם לכתיבה AI.

פרחאת נולדה בביירות שבלבנון ועברה לארצות הברית עם הוריה בגיל שש. היא סיימה את לימודיה באוניברסיטת ג'ורג'טאון עם תואר ביחסים בינלאומיים וכלכלה ולאחר מכן המשיכה ללמוד בבית הספר לעסקים של הרווארד.

היא הוצגה בפרסומים כמו פורבס, פורצ'ן, הניו יורק טיימס, TechCrunch, Inc., Entrepreneur Magazine ופרסומים אחרים.

Spaa Farhat הוא סופר ואסטרטג תוכן. היא עוסקת בתחום השיווק והתקשורת הדיגיטלית כבר למעלה משש שנים. המומחיות שלה טמונה במדיה חברתית, SEO, אסטרטגיית תוכן וכתיבה.

היא גם המייסדת של The Write Frame, סוכנות כתיבה בוטיקית המספקת תוכן לסטארטאפים, יזמים, קריאייטיבים ועסקים קטנים.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.