רוצה להגדיל את החזה ללא שתלים? הכירי את הפיתרון המומלץ

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, ומתבצע לעיתים תכופות הן במדינת ישראל והן מחוצה לה. קשת הגילאים של הנשים המבצעות את הניתוח הינו רחב, ורובן המוחלט של המנותחות יוצאות מרוצות מהניתוח. עם זאת, ולמרות יעילותו הבלתי מעורערת של ניתוח הגדלת חזה, לאחרונה ניתן לראות נסיקה בכמות הנשים אשר מעדיפות הזרקת שומן עצמי בחזה על פני ניתוח הגדלת חזה.

 

איך אני יכולה לבצע הגדלת חזה ללא השתלה?

מנתחים פלסטיים אכן יכולים להגדיל לך את החזה ללא השתלה, וזאת בעזרת שאיבת שומן עצמי, ומהבטן, הירכיים, ואזורים נוספים, והזרקתו לאחר השאיבה ניתן לחזה. להגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן עצמי קיימים מגוון יתרונות, כאשר העיקרים מביניהם הם:

 

  • תוצאות טבעיות יותר – רקמת השומן העצמי המוזרקת, נטמעת בצורה טבעית בגוף, ולכן תוצאות הניתוח הינן טבעיות יותר. נשים רבות אשר פונות אל עבר הזרקת שומן עצמי, מעדיפות לקבל תוצאות טבעיות על פני התוצאות המתקבלות מהחדרת השתלים.
  • מינימום צלקות – בהזרקת שומן עצמי לחזה תהיינה כמות פחות גדולה של צלקות באזור החזה
  • בדיקות תקופתיות – כיוון שהשומן העצמי מהווה רקמה מין הגוף אין צורך לעבור בדיקות תקופתיות בניגוד לניתוח הגדלת חזה.
  • תועלת כפולה – בנוסף לכך שהחזה גדל, המטופלת נהנת משאיבת שומן מיותר באזורים נבחרים. נשים רבות בוחרות לבצע בכל מקרה ניתוח שאיבת שומן, עצם העובדה שהזרקת השומן העצמי משלבת שאיבת שומן, מהווה יתרון כפול עבור אותן נשים.

 

למרות זאת חשוב לציין שלא הכל ורוד ושקיימים גם חסרונות בהזרקת שומן עצמי לחזה

  • הגדלה משמעותית – חשוב לציין שהתוצאות בהזרקת שומן עצמי אינן כה משמעותיות כמו בניתוח הגדלת חזה
  • נשים רזות – חשוב לדעת שהשומן העצמי המוזרק חייב להגיע מגוף האישה שלה מוזרק השומן, ולכן, נשים רזות ללא מצבורי שומן אינן יכולות לבצע הזרקת שומן עצמי לחזה.

 

לאילו תוצאות לצפות?

ראשית, חשוב לציין שבניגוד לניתוח הגדלת חזה את התוצאות הסופיות של הזרקת השומן העצמי ניתן לראות רק לאחר מספר חודשים חשוב לציין שהגדלת חזה בשומן עצמי מאפשרת להגדיל את החזה בעד מידה אחת, ולא יותר מכך. לכן, לא כדאי לצפות לשינוי גדול יותר. ניתן לצפות לקבלת מראה שד יותר טבעי, שכן, לא חודרים גופים חיצוניים לגוף אשר משנים את מראהו של השד. חשוב לציין שהתוצאות מחזיקות לאורך כל חיי המטופלת, עם כי מבנה השד עשוי להשתנות כתוצאה מהשמנה או הרזייה של המטופלת.

 

אז ניתוח הגדלת חזה או הזרקת שומן עצמי?

כמובן שלמרות כניסתן של פרוצדורות נוספות לתחום הרפואה האסתטית, ניתוח הגדלת חזה עודנו מספק את התוצאות המשמעותיות ביותר מבחינת גודל השדיים לעומת הזרקת השומן העצמי. עם זאת, יש לזכור שלעיתים יש הטוענים שניתוח הגדלת חזה אינו מספק תוצאות טבעיות, והמבנה של השד לאחר הניתוח משתנה מאוד. מה גם שקיים צורך מהותי להחליף שתלים אחת לתקופה. לבסוף, חשוב לזכור שנשים רזות אינן יכולות לבצע הזרקת שומן עצמי לחזה, ולכן מלכתחילה אינן מועמדות מתאימות.

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.