רעיונות לאיפור אביבי במיוחד

האביב מגיע ואיתו תחושות של התחדשות, ניקיון וצבעים רבים מקבלים השראה מפריחות העצים והפרחים בכל עבר. זו תקופה נפלאה שגורמת לכולן ללבוש שמלות, להשיל מעליהן את תחושות החורף הכבד, הלח והרטוב, והדבר משפיע ישירות גם על האיפור. בחודשי האביב אנחנו מקלילים את האיפור הכבד של החורף, מחליפים פלטות צבעים ומשתלבים עם האווירה הכללית שמשדרת אופטימיות והתחדשות, רגע לפני שעוברים לצבעים הבהירים של הקיץ. אז איך ניצור מראה איפור אביבי מושלם ועל אילו מוצרים פשוט אסור לוותר? כל התשובות בהמשך. 

טיפים ליצירת מראה איפור אביבי במיוחד

בחורף אנחנו נוטים לשלב גוונים כהים יותר באיפור היום יומי, במיוחד בערב אך גם במהלך היום. כאשר האביב מפציע אנחנו משנים את הגוונים ומעניקים לפנים מראה רענן, וכמובן שנתחיל אותו במריחת הבסיס המתאים – רצוי קליל עד כמה שניתן. ננקה את הפנים במי פנים וסבון פנים, נמרח קרם המותאם לסוג העור וכדאי למרוח מייק אפ שיש לו גם הגנה מהשמש שמתחילה עכשיו להפציע יותר ויותר. בהמשך הקיץ נעלה את הגוון של המייק אפ כיוון שהעור שלנו יספוג מעט צבע מהשמש, אך בינתיים באביב עוד ניתן להשאיר את הצבעים הבהירים שיסייעו להעניק לפנים מראה רענן במיוחד. 

לקראת האביב נבחר בפלטת צבעים בהירה יותר מהחורף, נחליף את הצבעים האפורים והשחורים בגווני אדמה – חום, אדמדם וחום בהיר, וננסה להעניק לעיניים מראה רענן בשימוש קונסילר בהיר מתחת לעיניים כדי להסתיר פגמים. נבחר בפודרה עם עמידות גבוהה יותר ללחות ובצבעים בהירים גם לסומק וגם לשפתיים, כאשר מומלץ מאוד לשלב בליפסטיק גם מגביר לחות ולבחור במקרה עמידה למים. 

מוצרים שהם ברמת החובה בכל הקשור למראה איפור אביבי

כדי ליצור את המראה האביבי המושלם נצטייד במייק אפ באיכות גבוהה לו מסנן קרינה איכותי, נשלים את המראה לפני כן בקונסילר עם כיסוי מלא ופודרה עמידה, היא יכולה להיות גם שקופה. חובה להצטייד בעיפרון גבות וג'ל כדי לייצב את מראה הגבות וכמובן פלטת צלליות בהירה ואיכותית בה נוכל לעשות שימוש בגוונים בהירים יותר ופחות במהלך היום והערב. 

ההמלצה היא לעשות שימוש בקרם בסיס איכותי ושמן הזנה לפנים לפני השימוש במייק אפ. השימוש בתכשירים אלו יסייע רבות לשמירה על מראה הפנים הרענן וישמור על העור לטווח הקצר כמו גם הארוך. עוד מומלץ לעשות שימוש במסקרה עמידה למים כי בתקופת האביב החום יכול להוביל להזעה ולמריחת האיפור. המלצה נוספת היא שימוש בפודרה שקופה באבקה כיוון שיש לה תכונות נהדרות בכל הנוגע לשמירה על העור רענן ויבש. 

מבחינת איפור מומלץ להחזיק בפלטת צבעים בהירה ושימרים בהירים שידגישו את תווי הפנים אך עדיין ישמרו על מראה רענן וצעיר. כמו כן, כדאי לעשות שימוש בעפרונות או אייליינרים איכותיים שאינם נמרחים. מלבד המוצרים הללו כדאי לעשות שימוש בספריי מקבע איפור על גבי האיפור, ובתיק כדאי תמיד לקחת שפתון איכותי, לחות לשפתיים ופודרה. מי שרוצה לשדרג עוד יותר את יכולות האיפור שלה יכולה לעבור קורס איפור אישי בו ניתן ללמוד את כל בסיס עולם האיפור ואת התאמת האיפור האביבי לפנים.

לסיכום, האביב הוא זמן נהדר לחדש את פלטת הצבעים, להתאים אותה לצו האופנה והצבעים הבהירים בו בתקופה זו של השנה ולהעניק למראה הכללי רעננות שתבוא לידי ביטוי בשני התחומים. 

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.