שעון חכם סמסונג

השעון החכם החדש של סמסונג, ה-Galaxy Watch, הוא מכשיר נהדר לכל מי שרוצה להישאר מחובר. יש לו מסך AMOLED בצבע מלא ומגיע בשני גדלים ובמספר סגנונות שונים.

ל-Galaxy Watch יש רמקול מובנה, כך שתוכל להאזין למוזיקה או לקבל שיחות מבלי שתצטרך להוציא את הטלפון מהכיס. יש לו גם חיישנים שעוקבים אחר קצב הלב ורמות הפעילות שלך.

השעון החכם החדש של סמסונג זמין בשני גדלים: 42 מ"מ או 46 מ"מ. אתה יכול לבחור בין חיבור LTE או חיבור בלוטות' לשעון, תלוי איזה מהם מתאים לך ביותר.

שעון חכם של סמסונג הוא מכשיר לביש עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד, בעל יכולת להתחבר לסמארטפון.

סמסונג נמצאת בשוק כבר יותר מ-20 שנה ואחד המכשירים הפופולריים ביותר שלהם הוא Samsung Galaxy Watch. זהו שעון חכם שניתן להשתמש בו כדי לנטר את רמות הבריאות והכושר שלך, כמו גם לשמש כעקוב אחר פעילות. לשעון יש גם נגן מוזיקה לא מקוון המאפשר להוריד שירים ולהאזין להם תוך כדי תנועה.

המכשיר מגיע גם עם GPS מובנה שיכול לעקוב אחר רמת הכושר שלך ולתת לך נתונים מדויקים יותר על הפעילויות שלך. ה-Samsung Galaxy Watch כולל גם את Bixby, העוזרת הקולית של סמסונג משלה, כך שתוכלו לשאול אותו שאלות או לתת לו פקודות מבלי ללחוץ על כפתורים כלשהם בשעון עצמו.

סמסונג הייתה חלוצה בתעשיית השעונים החכמים. הם היו מהראשונים שהשיקו שעון חכם והם עדיין מובילים את הדרך. החברה הצליחה מאוד בשנים האחרונות, והיא תמשיך לעשות זאת עם מגוון השעונים החדש שלה.

Samsung Gear S3 הוא אחד המהדורות האחרונות שלהם. זהו שיפור גדול לעומת קודמיו, עם חיי סוללה טובים יותר ותכונות נוספות עבור חובבי כושר. השעון מגיע גם עם חיי סוללה משופרים, מה שאומר שאתה יכול להשתמש בו כל היום מבלי לחייב אותו בתדירות שבה היית צריך בדגמים קודמים.

Samsung Gear S3 הוא שעון חכם וגשש כושר שניתן להשתמש בו באופן עצמאי או בשילוב עם סמארטפון. לשעון אחסון פנימי של 4GB, ויכול להכיל עד 300 שירים. יש לו גם חיישן דופק מתקדם, המאפשר למשתמש לעקוב אחר הדופק ורמת הפעילות שלו לאורך כל היום.

השעון תואם הן למכשירי אנדרואיד והן ל-iOS, והחברה טוענת שהוא יחזיק מעמד עד 3-4 ימים בטעינה בודדת.

סמסונג הכריזה לאחרונה על שחרורו של השעון החכם החדש שלה, ה-Galaxy Watch. יש לו הרבה תכונות שמבליטות אותו משאר השעונים החכמים בשוק.

ניתן לשייך את ה-Galaxy Watch לסמארטפון כדי לספק התראות, כמו גם בקרת השמעת מוזיקה ומעקב אחר פעילות. יש לו גם פקודות קוליות ומצב חירום SOS למקרי חירום. ישנן שתי גרסאות: אחת עם קישוריות LTE ואחת בלי.

סמסונג הייתה חדשנית בעולם הטכנולוגיה הלבישה. המכשיר האחרון של סמסונג הוא ה-Gear Sport, שעון חכם עמיד במים ועמיד בכל סוג של סביבה.

ה-Gear Sport תואם גם ל-Samsung Pay, ומאפשר למשתמשים לבצע תשלומים בשעון שלהם. זה מגיע גם עם GPS שיכול לעקוב אחר האימונים שלך ולמפות אותם בשבילך כדי לראות כמה מרחק עברת, באיזו מהירות נסעת ועוד. ה-Gear Sport כולל גם ברומטר ומד גובה, כך שתוכל לעקוב אחר העלייה והירידה שלך בזמן הליכה או טיפוס הרים.

סמסונג היא חברה רב לאומית קוריאנית המתמחה ב-IT ואלקטרוניקה. היא נוסדה בשנת 1938 על ידי לי ביונג-צ'ול. ב-2017 היו לה הכנסות של 216.5 מיליארד דולר עם רווח נקי של 14.9 מיליארד דולר.

סמסונג נמצאת בחזית חדשנות השעונים החכמים בשנים האחרונות וכיום היא הספקית הגדולה בעולם של מכשירים לבישים עם למעלה מ-95% נתח שוק. החברה הייתה חלוצה מוקדמת בשוק הציוד הלביש ומאז הרחיבה את קו המוצרים שלה לכלול סמארטפונים, טאבלטים, מכשירי בית חכמים, מוצרי מציאות מדומה ולאחרונה מכשירי בריאות.

השעון החכם האחרון של סמסונג – Galaxy Watch – מציע תכונות חדשות רבות כמו מעקב אחר כושר, ניטור שינה וניהול מתח באמצעות טכנולוגיית זיהוי דופק משופרת שיכולה למדוד גם לחץ דם

Samsung Gear S3 הוא השעון החכם האחרון מבית סמסונג. יש לו פנים עגולות ומסגרת מסתובבת, מה שמקל על השימוש. השעון תואם הן למכשירי אנדרואיד והן למכשירי iOS, מה שמקל על סנכרון נתונים.

יש לו חיישן GPS מובנה כמו גם ברומטר, מה שהופך אותו למושלם למעקב אחר כושר. ה-Samsung Gear S3 כולל גם שבב NFC וטכנולוגיית Bluetooth 4.2, המאפשרים לבצע תשלומים תוך כדי תנועה ללא הארנק או הטלפון בקרבת מקום.

סמסונג הודיעה כי היא תשחרר שעון חכם במחצית הראשונה של 2019.

החברה משתפת פעולה עם גוגל ליצירת השעון שיופעל על ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד.

לשעון יהיה מסגרת מסתובבת ותצוגת מסך מגע.

ה-Samsung Gear S3 הוא שעון חכם עם פנים עגולות ומסגרת עגולה, מה שגורם לו להיראות כמו שעון מסורתי. כל גוף השעון עשוי מפלדת אל חלד ויש לו מסגרת מסתובבת כדי להקל על הגלילה בתפריטים.

שעון חכם זה מגיע גם עם מערכת ההפעלה Tizen. מערכת הפעלה זו היא מערכת הפעלה ניידת בקוד פתוח שיכולה לפעול על פלטפורמות חומרה שונות. הוא שוחרר לראשונה בשנת 2012, אך עודכן מאז כדי לשפר את הביצועים והשימושיות שלו.

סמסונג הייתה חלוצה בטכנולוגיית השעונים החכמים במשך שנים, והמהדורה האחרונה שלהם אינה יוצאת דופן. ה-Gear S3 הוא שעון חכם אלגנטי וחדשני שישאיר אותך מחובר לעולם הסובב אותך.

Samsung Gear S3 הוא בחירה מצוינת למי שמחפש שעון חכם עם יותר תכונות מהשעון הממוצע. למכשיר יש את כל התכונות של שעון חכם טיפוסי, אבל מציע גם מעקב GPS ואחסון מוזיקה במצב לא מקוון, כך שתוכל להאזין לשירים האהובים עליך מבלי להיות מחובר לטלפון שלך. ה-Gear S2 כולל גם מסגרת מסתובבת, המאפשרת למשתמשים לנווט בתפריטים בקלות.

ה-Samsung Gear S3 היא אחת האפשרויות הטובות ביותר בשוק כיום עבור אלה שמחפשים שעון זול אך מסוגנן המציע גם כמה תכונות נוספות שלא נמצאו

סמסונג היא היצרנית הגדולה בעולם של שעונים חכמים. בשנת 2014, סמסונג הציגה את ה-Galaxy Gear, השעון החכם הראשון שלה. ל-Gear יש צג Super AMOLED בגודל 1.63 אינץ', מצלמת 2 מגה-פיקסל ורמקול לפקודות קוליות.

ב-2016 הציגה סמסונג את הדור השני של השעונים החכמים שלה – ה-Gear S2 וה-Gear S3 (Galaxy Watch). אלה זמינים בשלושה גדלים שונים: 42 מ"מ, 46 מ"מ ו-49 מ"מ. דגם ה-42 מ"מ מיועד לאנשים עם פרקי כף היד קטנים יותר; דגם ה-46 מ"מ מיועד לאנשים עם פרקי כף היד בגודל בינוני; ודגם ה-49 מ"מ מיועד לאנשים עם פרקי כף היד גדולים יותר. ל-Gear S2 יש מעבד כפול ליבה המאפשר לו לפעול באופן עצמאי מהטלפון שלך

Samsung Galaxy Watch הוא שעון חכם חדש של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית. הוא זכה לכינוי "שעון לדור הבא" והוא זמין בשני גדלים, 46 מ"מ ו-42 מ"מ.

המארז של ה-Galaxy Watch עשוי מפלדת אל חלד ומגיע בשלושה צבעים: רוז זהב, כסף ושחור חצות. לשעון צג Super AMOLED עגול בגודל 1.2 אינץ' ברזולוציית 360×360 פיקסלים. למכשיר יש גם מסגרת מסתובבת שניתן להשתמש בה כדי לגלול בין רשימות או להתקרב לתמונות.

ה-Galaxy Watch פועל על Tizen OS 4.0 והוא מופעל על ידי מעבד כפול ליבה במהירות 1GHz עם 768MB של זיכרון RAM ו-4GB של אחסון פנימי שניתן להרחיב עד 512GB באמצעות כרטיס microSD

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

מחשב

המדריך המלא לשירותי IT: מה הם ואיך הם יכולים לסייע לך

תארו לעצמכם ניווט במבוך המורכב של עסקים מודרניים ללא האור המנחה של שירותי IT. בעידן הדיגיטלי של היום, הדופק של כל מפעל מצליח פועם בקצב ההתקדמות הטכנולוגית. שירותי IT הפכו ממותרות לצורך אבן יסוד, ומניעים עסקים באמצעות המומחיות והפתרונות החדשניים שלהם. מסע טרנספורמטיבי זה מתמיכה בחדר האחורי לאסטרטגיה בחזית העסק עיצב מחדש תעשיות, והפך את שירותי ה- IT ללב ליבו של העולם הדיגיטלי.

גירושין בהסכמה

גירושין בהסכמה: כל מה שאתה צריך לדעת

גירושין בהסכמה, המכונה גם גירושין ללא עוררין, הוא סוג של גירושין שבו שני הצדדים מסכימים לסיים את נישואיהם בדרכי שלום. גירושים מסוג זה הם לרוב מהירים יותר ופחות יקרים מגירושין במחלוקת, שכן הוא אינו כרוך במאבקי משפט ארוכים.