ג'ניפר לופז

ג'ניפר לופז היא שחקנית, זמרת ורקדנית אמריקאית ידועה.

ג'ניפר לופז נולדה ב-24 ביולי 1969 בברונקס, ניו יורק. היא בתם של דיוויד לופז וגוודלופה ארדונדו.

הופעתה הקולנועית הראשונה של ג'ניפר הייתה ב-My Little Girl (1986) שם היא שיחקה את התפקיד של "ג'ני הצעירה". לאחר מכן הופיעה כרקדנית בסרטון "Do You Want Me" מאת פרינס. לאחר מכן, היא הופיעה כזמרת רקע ב"אנחנו לגמרי לבד" מאת מילי ונילי.

היא כיכבה בתפקידה הקולנועי הראשון כבדרנית שאפתנית שמסתבכת עם בנו של ברון סמים בסרט "הילדה הקטנה שלי" מ-1991. ההופעה הבולטת ביותר שלה הייתה דמותה של סלינה קווינטנילה-פרז שהרוויחה

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית, רקדנית ומפיקה אמריקאית. לופז דורגה על ידי בילבורד כאחת האמניות הגדולות בהיסטוריה.

היא האדם הצעיר ביותר שזכה בפרס גראמי והייתה האמנית הלטיני הראשון שהפך לכוכב על עולמי. היו לה גם שישה סינגלים מס' 1 במצעד בילבורד הוט 100, מה שקושר אותה עם ביונסה בצורה הטובה ביותר בקרב הנשים בתולדות המצעד.

לופז החלה להתעניין בריקוד בגיל שלוש, כשלקחה את שיעור הריקוד הראשון שלה. היא החלה להופיע כילדה בתערוכות כישרונות מקומיות, הפקות תיאטרון ואירועים בבית ספר כמו פגישות PTA ואירועים בכנסייה לפני שהתחילה אימון רשמי בגיל חמש עם האקדמיה למחול של Christopher Street West (CSWDA). ב-CSWDA היא בילתה שעות בתרגול שונה

ג'ניפר לופז היא שחקנית, זמרת ורקדנית אמריקאית. היא האמנית הלטינית המצליחה ביותר בהיסטוריה ודורגה במקום השישי המשפיע ביותר על הדמות ההיספאנית באמריקה על ידי מגזין טיים.

יש לה שווי נקי של 300 מיליון דולר.

ג'ניפר לופז נולדה ב-24 ביולי 1969 בניו יורק להורים פורטו ריקנים גואדלופה רודריגז ודיוויד לופז. יש לה שני אחים, לינדה ולסלי. אמה הייתה מורה לריקוד שהייתה לה סטודיו משלה לריקוד בשם 'מרכז הריקודים'. לאביה היה סלון יופי בשם 'סלון יופי לופז'.

ב-1985, בגיל 16, היא ניגשה לאודישן לסרט "הילדה הקטנה שלי" בו כיכב דני איילו כאביה.

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית ויזמית אמריקאית. היא האמנית הלטינית המצליחה ביותר בהיסטוריה והאישה המוענקת ביותר בתעשיית הבידור.

יש לה שווי נקי של 300 מיליון דולר.

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית, רקדנית ומפיקה אמריקאית. היא זכתה בשני פרסי אמי והיא האישה המועמדת ביותר בתולדות פרסי הגראמי. נולדה בניו יורק, היא החלה את הקריירה שלה כרקדנית ב"In Living Color", ולאחר מכן הפכה לזמרת עם אלבומה הראשון "On The 6".

היא שיחקה במספר רב של סרטים, כולל סלינה, מחוץ לטווח ראייה, מפלצת ו-Shall We Dance. היא גם הפיקה את The Boy Next Door.

ג'ניפר לופז היא זמרת ושחקנית אמריקאית. היא מכרה למעלה מ-60 מיליון תקליטים ברחבי העולם, מה שהופך אותה לאחת האמניות המצליחות בעולם.

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית ומפיקה. היא ידועה בתפקידיה בסלינה (1997) וב"מתכנן החתונות" (2001).

היא זכתה בשישה פרסי גראמי ואלבומיה זכו לפלטינה כפולה.

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית, סופרת ומפיקה. היא הבדרנית הלטיני המצליחה ביותר בעולם והשווי הנקי שלה מוערך ב-300 מיליון דולר.

ג'ניפר לופז נולדה ב-1970 להורים פורטו ריקנים. משפחתה עברה לניו יורק כשהייתה בת 5. לג'ניפר הייתה ילדות קשה והתמודדה עם קשיים רבים כמו עוני ואלימות במשפחה. היא למדה ריקוד מגיל צעיר והפכה לרקדנית מקצועית עד גיל 12. הפריצה הגדולה הראשונה של ג'ניפר הגיעה כששיחקה בתוכנית In Living Color בין השנים 1990-1994. ב-1994, היא הוציאה את אלבומה הראשון On The 6 שזכה לפי 4 פלטינה בארה"ב בלבד.

ב-1997, לופז שיחק בסלינה לצד אדוארד ג'יימס אולמוס, שגילם את אביה של סלינה, אברהם קווינטנילה ג'וניור.

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית, מפיקה ומעצבת אופנה. היא זכתה בשני פרסי אמי על עבודתה באמריקן איידול והייתה לאישה הלטינית הראשונה שיש לה אלבום מספר אחת ב-Billboard 200.

ג'ניפר לופז, שנולדה בעיר ניו יורק ב-24 ביולי 1969, גדלה על ידי אמה לאחר שהוריה התגרשו כשהייתה רק בת שלוש. אביה עזב את המשפחה ללא כסף והיא גדלה והתגוררה בפרויקטים של דיור ציבורי.

ב-1991, בגיל 22, לופז מצאה את עצמה עובדת כרקדנית בדיסקוטק המועדונים המובילים בניו יורק. לא עבר זמן רב עד שהיא הפכה לאחת הרקדניות הפופולריות ביותר שם. ב-1994 היא עשתה את הופעת הבכורה שלה במשחק ב-"I'll Be Waiting".

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית ומפיקה מפורסמת. היא זכתה בפרסים רבים כולל שני פרסי גראמי, ארבעה פרסי בילבורד ושני פרסי אמי.

היא נולדה בברונקס, ניו יורק, להורים פורטו ריקנים גואדלופה רודריגז ודיוויד לופז. אביה היה רתך ואמה הייתה אחות. משפחתה של ג'ניפר לופז עברה לפארק הומבולדט בשיקגו כשהיתה בת חמש.

בשנת 1990, היא הופיעה בתוכנית הטלוויזיה In Living Color כרקדנית וזמרת, שם קיבלה את הפריצה הגדולה שלה בהופעה עם ג'ודי וואטלי. לאחר מכן היא הפכה לשחקנית שהופיעה בתוכנית My Wife And Kids בשנת 2001 בתור קלייר דאנפי במשך שלוש שנים לפני שהנחתה תוכנית משלה בשם American Idol שנמשכה 12 עונות מ-2002

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית ומעצבת אופנה אמריקאית.

ג'ניפר לופז נולדה ב-24 ביולי 1969 בברונקס, ניו יורק. היא בתם של דיוויד לופז וגוודלופה רודריגז. הוריה היו שניהם מפורטו ריקו.

היא הייתה נשואה שלוש פעמים לאוג'אני נואה (1997-1999), לקריס ג'אד (2001-2004) ולמארק אנתוני (2004-2014). יש לה שני ילדים עם מארק אנתוני – התאומים מקס ואמה. ג'ניפר לופז היא שחקנית מצליחה, זמרת ואשת עסקים עם שווי נקי של 300 מיליון דולר נכון לשנת 2018.

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית ורקדנית אמריקאית-פוארטו-ריקנית. היא מכונה לעתים קרובות מלכת הפופ הלטיני.

היא הוציאה 10 אלבומים ומכרה למעלה מ-130 מיליון תקליטים ברחבי העולם. היא דורגה האישה העשירה ביותר בבידור בפורבס ב-2017, עם שווי נקי של 550 מיליון דולר.

ג'ניפר לופז היא זמרת ושחקנית, שנמצאת בתעשייה מאז שנות ה-90. היו לה שירים וסרטים מצליחים רבים, כולל "מחכה להלילה" ו"סלינה".

היא נולדה ב-24 ביולי 1969 בעיר ניו יורק. היא ממוצא פורטו ריקני, אותו היא חוגגת לעתים קרובות באמצעות המוזיקה וההופעות שלה. ב-1999 היא הוציאה את אלבום הבכורה שלה On the 6, שהפך ללהיט מיידי עם צליל הפופ-רגאיי הקליט שלו. האלבום מכר למעלה משישה מיליון עותקים ברחבי העולם וזיכה אותה בפרס גראמי להופעת הפופ הנשית הטובה ביותר.

בשנת 2001 היא הוציאה את J ל-tha LO! הרמיקסים, שהכילו רמיקסים לכמה מהשירים הפופולריים ביותר שלה מ-On the 6.

ג'ניפר לופז היא זמרת, שחקנית ומפיקה. היא זכתה בפרסים רבים כולל שישה פרסי גראמי, ארבעה פרסי מוזיקה אמריקאית, שני פרסי אמי ופרס גלובוס הזהב.

לופז החלה את הקריירה שלה כרקדנית בתוכנית הטלוויזיה In Living Color בשנת 1991. לאחר מכן המשיכה לה תוכנית משלה בשם "Jenny From The Block" ששודרה בין השנים 2002-2007. אלבומה הראשון של Jennifer Lopez On the 6 יצא ב-1999 והפך לאחד האלבומים הנמכרים ביותר של אותה שנה. ב-2002 היא הוציאה את אלבומה השני בשם This Is Me…Then שהגיע למקום הראשון במצעד בילבורד 200 במשך שלושה שבועות.

בשנת 2015 לופז שיחקה בסדרת NBC Shades Of Blue המבוססת על סיפור חייה.

 

רכב

טיפול לרכב מיצובישי ירושלים – לא רק למען הבטיחות שלנו

הרבה פעמים נהוג להסתכל על טיפולים ברכב, מנקודת מבט "מה נכון בהיבט הבטיחותי". כלומר, היחס לטיפול ברכב הוא שיש צורך לבצע אותו בשביל לשמור על בטיחות הרכב והשימוש בו. מאחר ואנחנו משתמשים ברכב באופן תדיר, ואם הוא לא יהיה תקין אזי שאנחנו עלולים לסכן את עצמנו, נוסעים ונהגים אחרים, הרי שיש היגיון בכך שאנחנו בוחנים מה נכון לרכב מבחינה בטיחותית.

כיצד מטפלים בסגירת רווחים בשיניים

רווחים בין השיניים נפוצים לרוב בין השיניים הקדמיות, אולם עלולים להופיע גם בחלקו האחורי של הפה. תופעה זו מכונה בשפה המקצועית Diastema, ומתייחסת לרווח בין שתי שיניים או יותר. תופעה זו עשויה לנבוע ממספר סיבות, החל מאנטומיית הפה והלסת וצמיחה טבעית של שיניים מרוחקות זו מזו, וכלה בהרגלים ומאפייני התנהגות בתקופה בה מתפתחות השיניים ומבנה הלסת, דוגמת שימוש ממושך של ילדים במוצץ, או מציצת אצבע.

אל תעצרו כאן

יש עוד מה לגלות

רכב חדש

לקנות רכב או לשכור כשצריך? המדריך למתלבטים

החזקה ברכב פרטי היא צורך גדול בישראל, והיא מקנה לכל נהג חופש תנועה בכל רגע ביום. עם זאת, מחיר הרכישה של הרכב והעלויות השוטפות והוצאות לא צפויות יכולות להגיע לסכומים גבוהים, ויש מקרים שבהם השכרת רכב זמנית יכולה להיות פתרון משתלם יותר. איך תדעו באיזו דרך לבחור? הינה כמה טיפים והמלצות בנושא.

בית משפט

השפעות פסיכולוגיות של תלונות שווא

מי שהופנתה כנגדו טענת שווא, גם סתם כך, יודע עד כמה קשה הסיטואציה ועד כמה היא מתסכלת. אך הדבר הוא כאין וכאפס לעומת הגשת תלונת שווא למשטרה. המשטרה עושה את עבודתה, היא מקבלת תלונות מאנשים הטוענים כי נפגעו בפועל מדברים שונים.